"Neyi var, yalvarırım söyleyin artık."
"Bordireline kişilik bozukluğu."
"Açık konuş doktor."
"Düşüncelerindeki ani ve hızlı değişim, kişinin değer yargılarının ve ilgi alanlarının da değişmesine neden olur. Borderline bozukluğu olan bireyler, olayları ve durumları keskin bir şekilde ele alır. Bu kişiler için bir olay ya siyahtır ya da beyaz. Başka bir deyişle, bu kişiler için bir olay ya çok iyidir ya da çok kötüdür, ortası yoktur. Ayrıca bu kişilerin insanlara dair fikirleri nedensiz bir şekilde aniden değişebilir. Bu duruma bağlı olarak, bir gün çok samimi ve yakın bir dostu olarak gördüğü kişiye, iki gün sonra karşısında düşmanı varmış gibi davranabilirler. Bundan dolayı, söz konusu bireylerin insanlarla olan ikili ilişkileri düzensiz, tutarsız ve istikrarsızdır. Aynı zamanda bu kişiler, ikili insan ilişkilerinde yoğun duygular besleyebilir ve abartılı davranışlar sergileyebilirler."
"Neden olur peki bu?"
"Genetiklik adı altında incelenebilir. En yaygın çıkış şekli budur. Fakat borderline kişilik bozukluğuna sahip kişiler arasında çocukluk döneminde taciz, istismar, ihmal veya terk edilme gibi vahim olaylara maruz kalmış kişilerin sayısının bir hayli fazla olmasıdır. Özellikle de çocukluk döneminde yaşanan bu travmalar, hastalığın gelişiminde ciddi bir faktör olarak karşımıza çıkabilir."
"Anlıyorum. Benim oğlum peki, iyileşir mi, bundan kurtulabilir mi?"
"Hâlâ daha nasıl geliştiği hakkında bir bilgi sahibi değilken tedavisini bulmamızolanaksız bayan Lee. Fakat içtiği ilaçlara yenisi ekleyeceğiz tabi ki. Ne kadar geçirir onu bilemeyeceğim."
"Anlıyorum ama endişeleniyorum."
"Benlik duygusunda bozulma,
Aile, arkadaş ve sosyal ilişkilerde aniden değişen uç duygulara; nefret, sevgi ve aşk gibi sahip olma,
Boşlukta hissetme,
Kendine zarar verme,
İntihar düşüncesi yahut girişimi,
Öfke kontrolünü sağlamakta zorlanma,
Birdenbire gerçekleşen ve çok uçlarda yaşanan ruh hali değişimleri,
Diğer insanlar hakkında yersiz bir şüpheciliğe kapılma,
güven problemi yaşama gibi not aldığım davranışları mevcut Bayan Lee."Sessiz kalmıştı kadın. Doktorun söyledikleri aklına bir yerlere yerleşiyor fakat oturmayan şeyler varmış gibi geliyordu. "Seans bitmiştir. Haftaya görüşmek üzere Bayan Lee."
Kafasıyla selam verip çıkmıştı odadan. Oğlunun böyle olmasında en büyük etken aile içi sıkıntılar olduğuna emindi. O kadar tartışmaya, alkollüyken eve gelen kadınlara. Her bir şeyi görmüştü. Annesinin, babasını öldürdüğünü de görmüştü tabi. 9 yıl annesizliği de tatmıştı.
Minho bir bakımdan haklıydı. Böyle olmayı kendisi değil hayat seçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
silent cry, minsung
FanfictionMinho'nun Instagram'da bulduğu bir hesap dikkatini çeker. !!!angst!!!