Multimedyada Erenay var. KEYİFLİ OKUMALAR :)
Dün aniden uyanıp aşağıya inmeme rağmen kendimi yumuşak sevgilimde bulmuştum evet yatağıma o tatlı şeye sevgilim diyorum.Neyse aşağıya inip annemle babama baktım,yoktular. Niçin olduğunu düşünürken gözlerim saate takıldı ve saat 13.00'idi. Tabiki gideceklerdi, işleri vardı. Özellikle babamın... Maddi durumumuz iyiden birazcık daha iyiydi aslında belli olmuyordu bazı zamanlar bütün mağazaları gezip alışveriş yaparken bazı zamanlar elektrik faturasını ödeyemiyorduk. Nedeni ; babamın son derece meslek aşkıyla restorant açmasıydı. Yaz sezonunda en güzel,en iyi şeyleri tek elimizle hallederdik ama kış sezonunu zor geçirirdik. Annem ise hemşireydi. Hemşire olması yüzünden nöbet zamanları evde sinir bozucu kardeşimle kalırdım. Aslında pek sinir bozucu değil,ergenlik dönemleri ondandır diye düşünüyorum. Sonuç olarak evde ben ve kardeşim Selin vardı-eğer arkadaşlarıyla takılmaya gitmemişse-.
Okulların açılmasına yaklaşık 2 hafta kalmıştı o yüzden son günlerimi evde tembellik yaparak geçirecektim mesela şuan ki gibi elimde mısır gevreği bacakları uzatmış ve televizyon izler halde... Sanırım en güzel şeylerden biriydi.
Hay ağzımı eşekarısı soksun! Kapıya kim bakacak şimdi -dudak bükme şeysi yapan emoji- yalpalanarak kapıya doğru yürüdüm. Kapıyı açtım veee karşımda çok sevdiğim kardeşim ve onun tatlı yüzü "3 dakika 17 saniyedir bekliyorum nedir bu halin?" diye söylenmeye başladı"hadi selin geç o zaman içeriye"deyince "Ağaç budama makasını getirsene oraya gelmem için yeni biten köklerimi kesmem gerek"dedi"Ahh canım sen ne ara küllerinden doğdun en son bıraktığımda keresteydin""Eğer şimdi içeri geçmezsen kapıyı kapatırım. Görürsün gününü hade sinir etme insanı Selincim"yüzüme de zoraki bir gülümseme yerleştirdim. Tabi ki de girdi içeri çünkü bir başka seçenek vermemiştim. Kapıda kalsaydı karşı komşumuz Gülay Teyze'ye gitmek zorunda kalacaktı. Kapıyı yavaş bir şekilde kapatırken 'bir Erenay gördüm sanki' modunda gözlerimi kırpıştırdım. Bir yere gidemez diye düşünüp hızlıca kapının önüne çıktım üstünde eşofman vardı. "Erenay nerden geldin nereye gidiyorsun? " diye sordum "Spor salonundan çıktım eve gidiyorum. Sen buralarda mı oturuyorsun?" "Evet,yani biraz gerisinde... Spor salonundan çıkıp eve gidiyorsan buralara yakın bir yerde mi oturuyorsunuz?" deyince "Fazla merak iyi değildir. Şimde gitmem gerek okulda görüşürüz." diyerek yürümeye başladı,uzaklaşıyordu. Son olarak arkasından bağırdım"Merağın başa bela olabileceğini biliyorum kusura bakma ama meraklı çok meraklı biriyim!"
-_-_-_-_-2 saat sonra _-_-_-_-_-
Bir elimde cips bir elimde kola film izliyordum. Telefonuma mesaj geldi gönderen Ayşe'ydi. Bizim restorantta buluşmaya davet ediyordu.Berk ve benim canım arkadaşım Berk'in sevgilisi Aslı ve Selim ile vakit geçirmek için...
Gönderen:Ayşe
Bizle ve Selim ile sizin restorantta buluşmaya ne dersin?
Gönderilen:Ayşe
Hmm canım istemiyor burda cips ve kola varken...
Gönderen:Ayşe
Ooo şimdi işler değişti. Selim'e haber veriyorum sizin eve geliyoruz.
Gönderilen:Ayşe
Nayır...Nolamaz napmayın banağğ bunuğğ
Gönderen:Ayşe
Maalesef canım yaptım bile 60 dakika içinde 3 tane 1 litrelik kola 8 pakette cipsi hazırla,geliyoruz
Gönderilen:Ayşe
:((( tamam bekliyorum :(((
Mesajlaşma bittikten sonra evden çıktım markete doğru yürümeye başladım....
EVETTT NASIL DESEM ÇOK MUTLUYUM 50Yİ GEÇTİ OKUMA SAYISI -DANS EDEN KIZ EMOJİSİ- BU BÖLÜMÜ İÇİME SİNMEYE SİNMEYE YAZDIM.ÇÜNKÜ OLAYLARI SİZE TAM OLARAK KAFAMDAKİ GİBİ AKTARAMADIM.BİRKAÇ BÖLÜM SONRA KARAKTER ANALİZİ YAPACAĞIM
Umarım beğenirsiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asıl Kız ve Asıl Oğlan
Teen FictionBirbiriyle birçok kez karşılaşmış ama farkında olmayan iki kişi... Kader onları birleştirmeye çalıştıkça birbirlerinden kaçar oldular. Biri aşka inanmayan,sevgiyi en yoğun hislerle hissetmeyi isteyen,güzel, okulun popüler,iyi kalpli kızı Ada... D...