Umarım beğenirsiniz.
Önceden sözleştiğim arkadaşlarımla buluşmak için şirin ve huzurlu görünen hoş bir kafeye geldim. Kapıyı kapattım, etrafı tarayınca göz göze geldiğim Aslı'ya baktım,gülümseyip oraya doğru yürümeye başladım. Aslı'nın yanında Berk ve Ayşeyle selamlaşıp boş kalan yere oturdum. Ayşe bizim grubun en sessiziydi.Bir süre sonra kafenin içine iki kişi geldi ve bizim masaya yöneldiler. Biri Berk gibi sarışın,uzun boylu-sanırım basketbol oynuyordu- çünkü yüzüne bakmam için başımı yukarı kaldırmam gerekiyordu diğeri ise kumral sarışın olandan azcık daha kısaydı... Yüzü biryerlerden tanıdık geliyordu ama çıkaramadım... Aslı bizi tanıştırmak için araya girdi. "Ada bu Selim,Selim bu da Ada" diyerek sarışın olanla beni tanıştırdı. Kumral olan çocuğa gelince sanki biraz tereddütte kalmış gibiydi ama kumralı göstererek "Bu da Erenay" dedi. "Okula yeni geldiler Selim basketbol takımında,Erenay ise..." Erenay sözü devam ettirip "Hiçbir şey,hiçbir şeyde değilim." dedi bir müddet sonra içeceklerimizi ve tatlılarımızı sipariş ettik,kimsenin konuşmaya niyeti yoktu,neyseki ilk konu açan Berk oldu açtığı konu ise okuldaki rezilliklerdi; kim kimle ne yapmış ne etmiş bir dünya şey Aslı da ona katıldılar.Selim,Erenay ve ben konu dışında birbirimize bakıyorduk. En sonda konuyu değiştirmek için "Dünkü Fenerbahçe-Galatasaray maçını izlediniz mi? Harikaydı bayıldımm" dedim. Hiç beklenilmeyen birşey oldu ve Erenay "Hep aynı şeyler sürekli biz yeniyoruz bıktım en azından berabere kalsalar da onlar adına bir değişiklik olsa "dedi bu söz üzerine "Fenerbahçeli misin?" diye sordum. " Hem de en koyu sarı ve lacivertinden"dedi Selim ve devam etti " Abi biz sizi yeneriz ama işte istemiyoruz yoksa bizim UEFA Kupamız var" ama ben buna dayanamam "Bozom oafa kopomoz vor"diye dalga geçtim. Berk "şşşş sakin ol şampiyon "gibisinden bakış attı. Aslı'nın futbolla pek alakası yok o genellikle moda,pembe,erkekler ve dedikoduyla ilgileniyordu. Berk ise bir Fenerbahçeliydi. Ama öyle koyu bir taraftarı değildi. "Berk sende Fenerbahçeli'sin söyle şuna bu sene Şampiyon Fenerbahçe!! " dedim, Selim bozulmuş bir şekilde bana baktı "Şikeyi biz mi yaptık? Şike yapa yapa buralara geldiniz."diyince Erenay "Bak işte şike yapmak için ne gerekir? Para biz zenginiz oğlum sizin gibi borçları kapatmak için full taraftarlara yüklenmiyoruz"dedi uzunca konuşmalar yaptık ve siparişleri bitirip kalktık,çıkışa doğru ilerlerken "İsterseniz sizi evlerinize bırakabiliriz"dedi Selim "Ben taksiyle gitmeyi planlıyorum "diyince Aslı "Saçmalama bizle gel "dedi" Siz otobüsle gideceksiniz."Ayşe "Maalesef Watpadd'de yaşamıyoruz yani 17 yaşındakilerin ehliyeti yok ve bir kötü haber daha var biz 16 yaşındayız. Sonuç olarak evet mecburi olarak otobüsle gidiyoruz" Aslı da Ayşeyi onaylayan şekilde baktı. Ne çok isterdim Wattpad hikayelerinde yaşamayı! Neyse durum böyle olunca bizim Aslı durmayıp gene soru sordu Selim ve Erenay'a "Siz 16 yaşında değilmisiniz? Siz nasıl gideceksiniz? " "Biz 16 yaşındayız ve b..." derken gene Aslı salağı "Olamazzz sizin ehliyetiniz yok ve ehliyetsiz araba mı kullanıyorsunuz?!! Sizden beklemezdim cik cik cik... Gözümden düştünüz "dedi ama Selim konuşmayı tamamlamamıştı off bu kız deli ahshsh neyse olaya el atan kişi Berk oldu "Sakin ol Aslı! Ya Erenay Yalçın holdingin sahibinin oğlu yani adam zengin bu neyin kafası? " ohaaa Yalçın holding mı lütfen öldürün beni bizim şehirin nerdeyse her bölgesine yayılmış bir inşaat şirketiydi ve bu yüzden buranın en yüksek gelirli ailelerinden biriydi. " Yani bizi şoför gelip,alacak" diyerek Selim'in sözünü tamamladı.
~~~~~~~~~~~~~1 saat sonra ~~~~~~~~~~~~
Evde işlerimi bitirmiş ve birşeyler düşünmeye başlamıştım. Bunlardan biri Erenay'ın neden o kadar zengin olmasına rağmen sınavla alınan basit bir devlet lisesini seçmiş olmasıydı... Madem o kadar paran var git özele ne diye devlet lisesine gidersin ki? Bunu ciddi anlamda merak ediyordum. Birkaç dakika sonra kendimi duş alırken buldum. Yıkandıktan saçımı kurutup ödevlerin verdiği yorgunluğu atmak ve sabah erken kalkmak için kendimi yatağa attım.
----Burda Ada kızımız rüya görüyor ama farkında değil -----Gece bağırışmalar yüzünden uyandım. Aşağıya indiğimde televizyonda iki tane çocuk vardı. Biri kız diğeri erkek tartışıyorlardı. Konu ise kızın gitmesi gerekirken oğlanın onu zorla yanında tutmasıydı. Kız ağlıyor ve "Bırak gideyim,gitmem lazım babamlar hazırladı herşeyi taşınıyoruz söz,söz seni ziyarete geleceğim ama büyünce"diyordu oğlan ise "Sen çok oyunbozansın unutursun beni burda kal benimle kal bırakma beni"diyerek kızı sarsıyor sırtından tutup küçük yerden çıkmasını engelliyordu. Üzüldüm çocuk adına kızı sanırım seviyordu kızda onu ama elinden gelen birşey yoktu, küçüktüler kız çocuğu son bir güçle ittirip elinden kurtuldu çocuk ise sersemleme vakitlerini yaşarken kız oğlanın kulağına eğilip "Unutursam bana seni hatırlat" diyip gitti....
Ahsnnfgmfkrfkfk EVET!! İlk bölüm ile karşınızdayım.Bu bölüm olmamış olabilir yani acemi bir yazarım ve bundan önce bir hikaye yazmıştım ama hoşuma gitmediği için yayınlamamıştım.Bu hikaye yarı kurgu ve yarı gerçek yaşanılan şeylerden oluşuyor. Biraz karışık olabilir ama sonraki bölümlerde bu düzelecek... UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asıl Kız ve Asıl Oğlan
Ficção AdolescenteBirbiriyle birçok kez karşılaşmış ama farkında olmayan iki kişi... Kader onları birleştirmeye çalıştıkça birbirlerinden kaçar oldular. Biri aşka inanmayan,sevgiyi en yoğun hislerle hissetmeyi isteyen,güzel, okulun popüler,iyi kalpli kızı Ada... D...