Bu bölümü her ne kadarda birşey yapmadım diyen ama bana yardımcı olan Cereensss e ithaf ediyorum
Multimedyada Ada var. KEYİFLİ OKUMALAR :))
Ayşe'nin dediklerini almak için markete girdim.Dediği gibi 3 tane 1 litrelik kola alacağıma 2,5 'luk bir tane kola aldım. 8 tane de cips aldım. Paramın yetip yetmeyeceğinden emin değildim...30 TL vardı cebimde,bir süre sonra kasanın oraya gittim.Cebimden parayı almak için uzandım ve hass para yok amk. -Evet sinirli,zor,kızgın zamanlarımda küfür ederim,türetirim-. Ben adama tatlış tatlış bakarken oda bana kaşları çatık şekilde karşılık veriyordu. Bir an geçip kola ve cipsleri alıp kaçmayı düşündüm. Evden parayı alıp "Demin hırsızlık yapan bendim ama parayı unutmuş valla abi al paran burda" demeyi planlıyordum ki arkadan bir ses geldi,ses tanıdıktı yeni tanışmamıza rağmen akılda kalan bir ses tonu vardı.
"Ahhh Ada madem paran yok niye alışveriş yapıyorsun? " "Ha? Pardon? "İki dakika önce param burdaydı salak!"Diyorum ki parayı ben verebilirim." "Hmm tamam olabilir." Erenay parayı uzatırken mahçup bir şekilde ona baktım. Ama kasiyer olan adam araya girdi " Kızım sen ne kadar beleşçisin? Bak bak kendisinde 30 TL var ve sen bu çocuğa mı ödettiriyorsun?" adama anlamaz bakışlarla baktım. Sonra adam dayanamayıp kasadaki sandelyesinden kalktı. Sessizce fısıldadım"Hassiktir hassiktir dövmeye geliyor" Adam uzandı ve pantolonun cebindeki küçük kısımdaki parayı aldı. Oha param ordamıymış? Hahahaha "Biliyordum"diye hafifçe dans etmeye başladım. Ve parayı ödedikten sonra sokağa doğru yürüdüm. Erenay da geliyordu. Sinirlenip "Sen neden beni kuyruk gibi takip ediyorsun? Sapık mısın?" "Hayır,sizlerde buluşmayacakmıydık?" "Hayır seni davet ettiğimi düşünmüyorum Selim gelecekti. Yani bu durumda sen hayırdır?" diyince "Tamam Selim geliyorsa bende geliyorum. Zaten Selimle ben ayrılmaz ikiliyiz" "Hayır gelmiyorsun" dediğimde evin önüne gelmiştik. Hızlanarak koşmaya başladım hızlıca kapıyı açtım,içeriye girdim kapatacakken elini koydu. Kusura bakmasın ama kapıda kalacaktı onu istemiyordum. Tüm gücümle kapıyı ittirdim."Elim sıkışacak salak mısın!?" "O el benim değil senin, çek o zaman çünkü seni içeri almaya niyetim yok" gene denedi ama bilmiyordu ki ben normal kızlara göre daha güçlüyüm çünkü uzun zamandan beri judo yapıyor ve kısa süredir kollarımı güçlendirmek için ağırlık kullanıyordum. Azcık beni itmesine izin verdim çünkü ben aniden ittirirsem eli sıkışabilirdi gerçi gene eli sıkışabilir ama çekmek için diğerinden daha fazla vakti var. Son kez uyararak"Eğer o elini çekmezsen mahvolacak şiş şiş gezeceksin etrafta"dedim ve şöyle cevap aldım "Vayy yani beni önemsiyorsun" off Allah'ım dayanamayacağım!! "Sen istedin" kapıyı ittim ve parmakları sıkıştı. Demiştim ben ona. Kapıyı kapatınca mutfağa gittim, buz dolu bir poşetle yukarı çıktım -heyy o kadar cani değilim lütfen- pencereden buz dolu poşeti aşağıya attım. Dışardan bir ses geldi sanırım buzlar yere düştü ve Erenay orda değildi. Ona bağırmak için pencereden çıktım. Kendimi gülmemek için zor tutuyordum çünkü buz kafasına gelmişti. "Erenay bak vicdanlı bir insanım sana buz koyup attım ama sen gene uslu durmamışsın ne işin var be senin pencerenin altında? Demiyeyim demiyeyim diyorum ama salaksın sen hihihihihi" "Kes be kes hay senle uğraşanın ama ben Erenaysam gitmiyorum hiçbir yere o eve girene kadar ve küçük hanım bilin ki benim hafızam güçlüdür. Aynı okulda olacağız... Ve son birşey" diyerek evimin karşısındaki kaldırıma geçti bir elinde bu parmaklarına bastırıyordu "Klişe bir söz ama benim böyle göründüğüme bakma, intikamımı er ya da geç alacağım"
YEAP! Yeni bölüm heyyoo burdan okuyanlara teşekkür ediyorum. Umarım hoşunuza gidiyordur, Yarın ki bölümde Ayşeylerle buluştıracağım. Biliyorum 2 bölümdür. Kavuşamıyorlar... :) Bakalım ne olacak?
VE SON BİRŞEY :LÜTFEN YORUM YAPIN YORUMLAR HER YAZAR İÇİN ÖNEMLİDİR İYİ VEYA KÖTÜ FARKETMEZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asıl Kız ve Asıl Oğlan
Fiksi RemajaBirbiriyle birçok kez karşılaşmış ama farkında olmayan iki kişi... Kader onları birleştirmeye çalıştıkça birbirlerinden kaçar oldular. Biri aşka inanmayan,sevgiyi en yoğun hislerle hissetmeyi isteyen,güzel, okulun popüler,iyi kalpli kızı Ada... D...