6.Bölüm

118 16 0
                                    

Selim gittikten sonra Erenay'ı bekledim... Kapı çalındı ve kapıyı gene Selin açtı... İlk gördüğüm Selim'di sonra ise Erenay'a baktım. İçeriye davet ettim Selim,Erenay'ı bırakıp işleri olduğunu, gitmesi gerektiğini söyledi ve gitti.
Erenay'ı salona geçirdikten sonra Selin ile akşam yemeği için masayı hazırlıyorduk... Başladı benim küçük cadı konuşmaya "Abla o kim? Bu gece bizde mi kalacak? Yakışıklıymış sanırım.aşka inanmaya başladın ilk defa seni Berk Abi'den başka bir erkeği eve alıp bu gece yatılıya bırakıyorsun... Düşünüyorum da... " "Selin hayır hala aşka inanmıyorum ve evet bu gece Erenay burda kalacak yaptığım şey yüzünden bir nevi bedel ödeme... Sakın anneme yada babama deme haberleri yok." "Tamam tamam sır... Ha bu arada senin yatağında mı yatacak bu taş,yakışıklı, tatlı ama benden yaşça büyük olan sayın abimiz?" "Hayır,misafir odasına koymayı planlıyorum ve yavşama dediğin gibi senden yaşça büyük!" kafa salladı. "Madem öyle şimdi onu buraya çağır yemek yiyelim." içeriye gitti ve biraz sonra Erenay ile birlikte geldi. Oturduk masanın başına, açtım ve ben direk başladım yemeğe ama Erenay bardak bile oynatmamıştı. "Tok musun?" diye sordum oda "Yiyemiyorum."dedi "Kötü olduğunu söyleyemezsin çünkü dokunmadın bile." "Ben öyle birşey söylemedim. Solağım ve sen sol elimi sıkıştırdın!" gözlerimi kırpıştırdım,haklıydı ama ben onun solak olduğunu bilmiyordum. Zaten bu dünyada solaktan çok sağlak var bende onu sağ zannetmiştim. "Imm... Şey nasıl yani sana yemek mi yedireceğim?" "Ada özel güçlerim yok, kaşığı havaya kaldırıp ağzıma götüreyim. Hadi bir zahmet yapı ver hem sevap point de alırsın." "Ben yapamam.Bana göre birşey değil ama Selin yazları bebek bakıcılığı yapıyordu o deneyebilir." dedim verdiğim cevabı beğenmemişti,kaşları çatık yüzüme bakıyordu. "Açım onun için tamam diyorum." dedi Selin "O zaman bekle beni "birkaç dakika sonra elinde önlükle geldi. Önlüğün üstünde "Uçak geliyor." yazıyordu. Yüzümü gülmemek için buruşturdum. Erenay başta itiraz etse de giydi önlüğü... Selin Erenay'ı yedirdikten sonra onlar salona geçti. Bende bulaşıkları yıkayıp yanlarına geçtim.
"Napalım? "dedi Selin "Bence film izleyelim." diye önerdim " Benim pek filmler ile alakam yok ama siz bilirsiniz." dedi Erenay. Selin ile bakıştık ve ikimizde bağırdık "V For Vendetta!! " sonra kahkaha attık. Erenay bizi, hareketlerimizi takip ediyordu. Selin'e "Mısır sende,içecekler bende" dedim ve ekledim "Fazla mıısr yapma ben sevmiyorum." aslında Selin'le iyi anlaşıyorduk,bazı zamanlar dışında o zamanlarda da genelde ayrı fikir görüşleri ortaya çıktığı için kavga ederdik. Neyse ben "Mısırı sevmiyorum" diyince Erenay "Hangi insan patlamış mısırı sevmez ki? " dedi bende buna karşılık "Hangi insanın filmlerle alakası olmaz ki?"dedim ve mutfağa gittim ama unuttuğum birşey vardı geri içeriye girdim "Ne içmek istiyorsunuz?" diye sordum Selin "Sütlü kahve" ve Erenay "Meyve suyu"dedi ne yazık ki evde meyve suyu yoktu.Evet saat gecenin onuydu. Bu koca bebek ben meyve suyundan başka birşey içemem diye mızmızlanınca teklifte bulundum "O zaman benle markete kadar geleceksin... Gerçi bu vakitte açık değilse kafanı kırarım."dedim, kabul etti. "Ve birşey daha... Sen nasıl bir süt çocuğusun?" "Süt çocuğu? Hayır süt çocuğu değilim." "O zaman neden bir kola bir gazoz değil de meyvesuyu?" "Imm... Bundan sanane? " "Söyleyene kadar bir yere gitmiyorum!" "Tamam ben kendim giderim!" gidecekti ama ya blöf yapıyorsa,aynı benim gibi...
Kapıyı açtı ve dışarı çıktı yürümeye başladı bende yanına koşuyordum. Erenay "Ne oldu? Niye yanıma geldin? " "Sen misafirsin,birde gece gece dışarıya çıkıyorsun... Ya birşey olursa ne diyeceğim?" "Ada burda erkek olan benim ve bunları benim demem gerekiyordu." hem yürüyordum hemde konuşuyordum. "Bir spor dalı ile uğraşıyormusun? " "Ah demin dediğim gibi bundan sana ne?" "Bak karşında bir judocu var. Erkek olman birşey değiştirmez! Yani bir nevi eşitiz aslında senden öndeyim ama neyse." dedim biraz ileride marketin ışıkları gözüküyordu. Ama sağımızdan gelen sesle ürktüm. Bir kız "Yapma" diye bağırıyordu. Erenay'a yaklaştım "Kız tecavüze uğruyor Erenay yardım etmemiz lazım." dedim "Hadi bayan judocu göster bakalım gücünü! Gördüğün gibi elim şiş, bu elle yemek bile yiyemiyorum. Yani iş sana düştü." kız ciddi anlamda bağırıyordu ve önümde çalılık vardı,birşey göremiyordum. Kendimi hazırlayıp daldım çalıların arasına gördüğüm manzara yüzünden hemen gözlerimi kapattım yada kapatmaya başladım. Bağırıyordum ve adama vuruyordum "Seni şerefsiz! Seni kıç beyinli! Hanımefendi toparlanın ve gidin ben bu adamı adalete teslim ederim." adam benden güçlüydü ama birşey yapmıyordu. Ben vurmaya devam ederken kadın güldü. Vurmayı kestim. Kadın "Hayatım demiştim sana başka biryerde yapalım diye." gözlerim büyüdü aniden çalılar arasına Erenay da geldi sağ elinde sopa vardı. "Adağğğ yettim. Geldim Adağğ " diye bağırdı.Manzara görünmesin diye gözlerini kapattım açmaya çalıştı."Erenay yapma. Yanlış bir zamanda geldik kusura bakmayın."dedim.
Erenay'ı sürükleyerek çalıların ardına çıkardım. "Hey neden orda gözlerimi kapattın?" "Yanlış anlamışız." "Yanlış anlamışsın." dedi "Tamam evet, adamla kadın orda fantezi olarak şey yapıyormuş." dedim "Oha iyi fikir!" "Erenay! Benden uzak dur sakın yaklaşma!" diye cırladım ve devam ettim "Yürü markete ne alacaksan al gidelim. Selin evde tek başına." "Tamam" dedi iki dakika sonra marketteydik istediği şeyi alıp dışarı çıktı. "Hızlı olmamız lazım." dedim "Olalım bakalım." dönüşümüz gidişimizden daha kısa sürdü. Kapıyı çaldım açmadı Selin, sanırım uyuya kalmıştı. Anahtarla girdim ve televizyonu kapattım. Erenay yukarı çıkarken bende ona yolu gösterdim. "Ada sana demiştim." dedi "Neyi? " "Eve gireceğimi,"dedi kaşlarımı çattım "Bu durum da eşitlendik." dedi bende "1-1 olduk yani" dedim kafa salladı ve "Artık yarına izleriz filmi"dedi odasına girdi bende kendi odama yöneldim içeriye girdim...
EVETTT! İlk bölüm 100 ikinci ise 50 readsı geçti. Darısı diğerlerinin başına... UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR! :)

Asıl Kız ve Asıl OğlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin