9.Bölüm

120 13 2
                                    

Yağmur'un dediklerinden sonra mecburi olarak derse girdim. Maalesef o sürtük rapor alıp ayrılmıştı sınıftan... Ders bitince eşyalarımı topladım ve kızlara bakış attım. Önden çıkıp onlara hızlı bir mesaj yazdım; gizli bölgemizde buluşacaktık. Dışarı çıkınca birine çarptım kafamı kaldırdığım da Erenay bana bakıyordu bana karşı "Özr...Özür dilerim..." ona omuz çekip hızla yanından ayrılacakken sırtımdan çekti beni "Bu halin ne? Ne oluyor?" "Bırak!"diye bağırdım. Arkadan Aslı ve Ayşe gelmişti. "Kızlar hadi gidiyoruz." dedim "Nereye?" dedi Erenay bende yanıt olarak "Fazla merak iyi değildir." dedim sırtımı ellerinden kurtarıp gittim ilk önce tuvalete girdim çünkü Erenay'ın bizi takip etme ihtimali vardı. Aslı "Ne yapacağız? Kız Kerem'i götürecek... Bu kız bu yaşta böyleyse son sınıfta şeyi kara deliğe döner. Afedersin ama..." "Uyarıcağım,sözle ama sonrasını bilemem dalabilirimde kendimi tutamazsam." dedim ve Ayşe "Ne zaman konuşmayı planlıyorsun ve bizim rolümüz ne olacak?" dışarı baktım Erenay'ı görmeyince çıktım. Gizli yerimize doğru ilerledik."2 teneffüste konuşacağım. Yemek dağıtımında. Fazla insan var ne o birşey yapar ne ben diyeceğim ama ciddi anlamda sakinlik o an benim için söz konusu olmayacak gibi görünüyor. Sizde," " Bizde seni sakin olmanı mı sağlayacağız?" dedi Aslı güldüm "Hayır birşey olursa sizde benle dalacaksınız. Ama disiplini göze almamız gerek...Gerçi en fazla uyarı alırız." "Uyarı almam veya disipline gitmemiz bizim için sorun değil."dedi Ayşe. Bu kızları seviyordum. Planın ince ayrıntılarını konuşup ayrıldık. 80 dakika sonra birileri yeni Ada ile karşılaşacaktı. Bunun bu kadar erken olmasını istemiyordum ama Yağmur'u Kerem'den uzak tutmalıydım. Hiçbir şekilde yakınlaşmamaları lazımdı. Hemde okulun ilk gününden...
----------2.Teneffüs/ Kantin---------
Masalardan birine oturup sürtüğü bekledim. Aslı ve Ayşe başka masalarda duruyorlardı. Yağmur içeri girer girmez yemek sırasına girdi. Bende peşinden gittim ve arkasına geçtim. Burun acıtacak derecede ağır parfüm kokuyordu. Kulağına fısıldadım "Konuşmamız gerek." "Ada konuşmk istemiyorum." dişlerimi sıkarak "O zaman beni dinle." dedim oda "Seni dinlemekte istemiyorum." dedi derin bir nefes aldım elimdeki tepsiyi sıkıyordum ve yeni farkına vardım. Sıradan çıktık onu masasının olduğu yere doğru ilerledik "Kerem ile buluşma... Bugün lütfen" dedim oda benim demin yaptığım gibi derin nefes aldı. "Hayatımdan sana ne? Ne sülük gibi yapıştın? Uzak dur benden!" diye bağırdı "Yağmur sessiz ol lütfen senden birşey istedim. Ve sinirleniyorum." "Ha sen beni mi tehdit ediyorsun? Ne demek seni döverim! Bak kızım sen dövmeyle yetinirsin ben ise seni öldürürüm." "Demek öyle!Öldür bakalım öldürebilirsen!" dedim kafasına tepsimdeki bütün yemeği döktüm.Başta çığlık attı sonra o da bana aynısını yapmaya kalktı ama geri çekilince yere döküldü bütün yemek. Aslı ve Ayşe bana baktılar harekete geçmek için kafamı salladım ama bu malişkolar birilerine atmak yerine birbirlerine "Yemek savaşı!!!!" diye bağırarak attılar. Birkaç dakika sonra benim Yağmur'a sinirle yaptığım şey bütün okula yayılmıştı. Tam diyordum ki kimse bana yemek atmamış arkamı dönmem ile bir tepsi yemeğin üzerime boşalması bir olmuştu. Kimin yaptığına bakmak için kafamı kaldırdığım da kafasında şehriyeler olan bir adet Selim gördüm. Gülümsedim ama kenara çekilip olanları izlemek istiyordum ve öyle yaptım Yağmur'dan başka kimseye yemek atmadım,köşeye çekilip olanları izlerken iki kişi koluma girdi gözden aşağıları görünmüyordu bu karmaşıklıkta kimse farketmezdi zaten... Beni sürüklemeye başladılar kötü olan yanı ben bu gözleri daha önce görmemiştim belki dikkat de etmemiş olabilirim... Kollarından kurtulmaya çalışırken daha çok kuvvet uyguladılar ben kurtulmaya çaba gösterirken bunun karşılığından onların kıllları kıpırdamıyordu. Kantinden çıkarıp okulda hiç gitmediğim bir yere götürdüler. İşte şimdi sıçmıştım...

-----Evet canlar 9 .Bölüm ile karşınızdayım biliyorum geç oldu bunun için özür dilerim... Önceki bölümlerde dediğim gibi okuyucularımı tanımak istiyorum ve yorumlarını merak ediyorum ister bana özelden mesaj atın isterseniz de buraya yorum bırakın. Görüşleriniz benim için önemli.Bide bu bölüm normalde multimedyada Yağmur olacaktı ama bir kaza sonucu telefonum kırıldı ve Yağmurun gerçek adını bilemediğimden yayınlamadım gelecek bölümde telefonum düzelirse Yağmur'u Aslı'yı ve Ayşe'yi tanıma imkanınız olabilir. Okuduğunuz için teşekkürler umarım beğenmişsinizdir.----- Not: Yeni kapak için yanesonly 'ye teşekkürler!!!-----

Asıl Kız ve Asıl OğlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin