.•.•.•.•Yaklaşık iki hafta sonra (okulların açıldığı zaman) İlk gün.•.•.•.•.
Gece boyunca okulun ilk günü ne yapacağımı planlamıştım. Okulu sevmiyorum sevenleri de burdan kınıyorum ama ne yazıkki iyi bir meslek edinebilmek için okula gitme diye bir zorunluluk var. Neyse bu yıl 10.sınıftım 2 yıldır bu okuldayım geçen sene sınavla girmiştim,eğitimi iyiydi. Demin sınav dediğimi hatırlıyorum... Bir dakika... Bizim okula sadece orta sonu bitiren kişiler sınava alınıyordu ama Erenay bizle yaşıttı aynı şekilde Selim de... Yani bu ne demek oluyor? Bunlar parayı bastırmışlarda girmişler. Piç kuruları... Gene aklıma geçen düşündüğüm şeyler geldi mesela neden devlet lisesi ve neden bu sene?
Servisin sesini duydum ve dışarı çıktım. Engin Abi(şoförümüz) gene yaptı yapacağını ve benim olduğum yerden yaklaşık 5 metre ileride durdurdu otobüsü,sinirle ona baktım ve otobüse geçtim. Birisinin yanına oturayım dedim ve tanımadığım bir kızın yanına oturdum bu kız uzun zamandır bizim otobüste ama ne o benle tanışmak için adım attı nede ben... Okula geldiğimde içeri girdim. Ve yanımda okulun temsilcisi olan Ahmet geldi " Merhaba,sana bir şey soracağım okul anketi için." dedi "Bekliyorum." diye cevap verdim. "Bu sene okulda değiştirmek istediğin şeylerden biri ne?" diye sordu bende yanıt olarak "Gerizekalılar ve yılışık yavşaklar." dedim gayet sakin bir biçimde sonra devam ettim "Bitti mi?" "Eevet... Teşekkürler." dedi. Yanından ayrılıp sınıfıma doğru ilerledim. Aslı'ya,Ayşe'ye ve Berk'e bakınmak için eşyalarımı sınıfta bırakıp dışarıya çıktım. İçimde bilemediğim bir his vardı. Aslına bakarsanız bu his "Kerem'i görünce" ne yapacağımı düşündüren bir histi. Her ne kadar aşka inançsız olsam da sevgiye bir o kadar tapıyordum. Evet,ben Kerem'i yaklışık 3 senedir seviyorum. Şimdi diyeceksiniz ki nasıl üç sene sen bu okulda iki yıllıksın...Şöyle açıklayayım. Babam ile babası çok eskiden arkadaşlar ama Kerem'in babası uzun süre yurtdışında kaldığı için yıllar boyunca göremediği arkadaşı dört sene önce aniden bir gece oğlu ve eşiyle kapımızı çalmışlardı. O sıralar pek önemsemiyordum,oda aynı şekilde beni zaten öyle yakında olamıyorduk arada sırada Annette Teyze (Kerem'in annesi) ve Cihan Amca (Kerem'in babası) bize gelip kalıyorlardı. Neyse birgün biz onlarla kalırken dışarı çıktık gülüyorduk aynı şekilde konuşuyorduk derken sokaktan geçen çocuk bana laf atmıştı o da o çocuğu dövüp ağzının payını vermişti. Gece sonlarına doğru yorulmuş ve üşümüş bir haldeydim. İlk defa o bana sarıldı ilk adımı o attı derken... Ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi devam etti...
Geçen sene aynı okula düştüğümüzü öğrendiğimde attığım çığlık paha biçilemezdi. Kantinde çikolatamı yerken karşıma oturdu ve " Kimleri görüyorum,ne zamandır görüşmezdik? Büyümüş müsün sen?" diye dalga geçti "Eğer bu kadar çok özleseydin gelirdin,Anette Teyze ile birlikte... " diye yanıtladım,sesim sakin çıktı,beklediğimden de sakin..."Hey bu ne? Cidden büyümüşsün hemde trip atacak kadar." "Aynı sınıfa gidiyoruz Kerem." dedim yüzüm asık bir şekilde "Ada ben senden iki yıl büyüğüm ama..." diyerek dudak büzdü. Kerem iyi kalpli ama bad boy tipine bürünmüş bir kişiydi,sinirlenince gözü hiç birşeyi görmezdi. Ona baktım yavaşça ayağa kalktım,kolumdan tuttu "Ya nereye Ada? Özlem gideriyorduk oysaki..."dedi ben de "Kusura bakma Kerem sen ile uğraşamayacağım." dedim BEN DEDİM VE YANINDAN ayrıldım şuan sevinç dansı yapabilirim. Ciddi anlamda benim için gelişme vardı. Bu seneki amaçlarımdan biride;Kerem'in beni ciddiye almasını sağlamaktı. Bunun için büyük bir ölçüde ilerleme kaydetmiştim hemde ilk günden...
Sınıfa doğru ilerlerken bizimkileri gördüm bana doğru geldikleri için olduğum yerde durdum. Aslı ve Ayşe sinirliydi,Berk ortada kalmış gibiydi;bakışları tereddütlüydü. "Bıktım ben bu kızdan! Ses çıkarmadıkça kafamıza biniyor salak!" diye cırlayınca ilk olduğum yerde sıçradım sonra Berk'e dönüp "Ne oluyor?" dedim oda "Ne olsun? Yağmur bana hafiften bana yavşadı. Sonra Ayşe'nin sırayı tayfası ile kapladı. Artık orada oturacaklarmış..." sıkkınlıkla nefes verdi. "Ya ne hafiften yavşaması? Berk'in içine düşecekti. Beyefendinin de keyfi yerindeydi." diye atladı Aslı.Aslı kıskançtı. Berk "Hayatım yapma... Senin alışmış olman lazım. Bu kız iki yıldır böyle... Hatta geçen yaz... Höhöhöh şey fazla gittim. Tamam yani senden başkayı gözüm görmüyor." buna karşılık Aslı omuz çekti. Ayşe'nin yüzüne baktım "Senden naber be gülüm?" "Benim için sorun yok ama sana şunları demeyi unuttular benim yerimin yanında seninki de gitti." "Ne demek gitti?" "Senin yeride aldılar eşyalarınıda yere attılar." yüzümde varolan gülümseme soldu benim yanıma biri gelebilirdi ama kimse beni o sıradan vazgeçiremezdi.
Hızla sınıfa gittim."Yağmur!" diye bağırdım arkasını döndü "Efendim canım?" dedi iğrenç bir şekilde "Eşyalarımın hali ne? Size bunu yapma hakkını kim verdi? Seni mahvederim,bu eşyaları yerine koyacaksınız. Yoksa saç baş dalarım sana!" diye gürledim. O da "Ooo Ada'ya bak sen! Sessiz prensesimiz ne kadar değişmiş." "Evet geçen seneki halimden eser kalmadı. Eğer ileri gidersen seninde şimdiki halinden eser kalmayacak!" sıramı yere düşürttü "Sıran senin olabilir ama kusura bakma canım işim var. Kerem ile okulun arkasında buluşacağız hani şu 'sevgililerin işi pişirmeye ön hazırlık yaptığı' yerde." dedi beni geçti ve sınıftan çıktı arkasından son bir güç ile bağırdım."SÜRTÜÜK!"Evet yeni bölüm ile karşınızdayım. Uzun zaman oldu yeni bölüm yayınlamayalı... Neyse size kötü bir haberim var sınav haftasında olduğum için bölüm gelmeyebilir. Ama bunun yanında bir de iyi haber var sınav haftasının bitmesine 4 gün kaldı az daha sıkın dişinizi...
Multimedyada KEREM var. Ha birde son bir şey lütfen yorum ve vote yapın. TEŞEKKÜRLER! :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asıl Kız ve Asıl Oğlan
Teen FictionBirbiriyle birçok kez karşılaşmış ama farkında olmayan iki kişi... Kader onları birleştirmeye çalıştıkça birbirlerinden kaçar oldular. Biri aşka inanmayan,sevgiyi en yoğun hislerle hissetmeyi isteyen,güzel, okulun popüler,iyi kalpli kızı Ada... D...