"Jungkook?"
Kaşları çatık bir şekilde konuşan Taehyung uzandığı yatakta doğrulmaya çalışınca hızlıca ona ilerleyip yardım ettim. Düzgün bir şekilde oturmasını sağladıktan sonra arkasına yastık koyup geri çekildim. Sanırım dışarıdan sarılıyormuşuz gibi görünmüştü çünkü camdan gördüğüm kadarıyla Yoongi hyung ve Seokjin hyung kriz geçiriyordu.
"Uyandığını söylediler de... Gelip bakayım dedim."
"Jimin nerede?" dediğinde beynim olayın kritiğini yaparak ne demem gerektiğine karar vermeye çalıştı. Acaba olaylara ne kadar hakimdi? Kavgayı bilmesi sorun olur muydu? Yoksa pot mu kırmış olacaktım?
Soyeon'u kıstırıyor de. Ulan ne saçmalıyorsun amına koyim? Delirtme beni.
Sövme hemen. Bekle düşünüyorum. Çabuk düşün.
Seokjin'le kavga etmişler, atarlandı gitti de? Hee, yüreğine insin. Olmaz.
E eve falan gitti desen Taehyung kırılmaz mı? Yakın arkadaşı sonuçta? Yani evet. Değersiz hisseder.
Öldü diyeyim? Salak salak konuşma Jeon.
Sen bayılınca o da bayıldı şu an komada desem? Öyle olmaz direkt al yastığı boğ Taehyung'u kısa yoldan kurtulalım Jeon.
"Jungkook? Beni duyuyor musun?" Taehyung tapılası elini gözlerimin önünde sallamaya başlayınca kendime gelerek ona döndüm.
"Hm? Aa, evet. Boşver şimdi Jimin'i. Sen nasılsın?"
"Gördüğün gibiyim."
Gayet net olan açıklamasına kafa sallayarak karşılık verdim ve kenarda duran sandalyeyi çekip oturdum. "Taehyung bak ben-"
"Kostümü ne zaman çıkarmayı düşünüyorsun?"
Konuşmamı böldüğünde kısaca üzerime baktım ve ardından ona döndüm. "Böyle de gayet yakışıklıyım."
"Ciddiye alamıyorum ama."
"Yakışıklı olmama itiraz etmedin?"
"Ciddiye almadığımı söylemiştim?"
Kaybettin Jeon. Eleman o kadar da mal değil.
"Mal olduğunu düşünmüyorum zaten."
"Efendim?" Taehyung bana cevap verdiğinde sesli düşündüğümü fark ederek gözlerimi büyüttüm.
Sen baya malsın ama Jeon.
"Yani.. Akıllı birisin. Beni anlayacağını düşünüyorum."
"Bir şey mi söyleyeceksin?"
"Evet. Ihm.. Şey hakkında... Dalmi."
Derin bir nefes alıp göz devirdi ve gözlerini etrafta gezdirmeye başladı. "Şu serumu uzat serumu."
"Serumu mu?" diyerek asılı olan seruma baktım ve almak için ayağa kalktım. "Ne yapacaksın serumu?"
"Boynuma dolayıp intihar edeceğim."
Elime aldığım serumu yerine takarak nefes verdim ve yeniden sandalyeyenoturdum. "Sıkıldığını biliyorum ama bu defteri artık kapatmamız gerekiyor. Yoksa-..."
"Yeoksa ne Jungkook? "
"Beni döversiniz? Bak Jimin'den dayak yemek istemiyorum tamam mı? Yeterince uzadı bu durum."
Kafasını salladı ve düşünceli bir şekilde duvarı izlemeye başladı. "Doğru, uzadı. Ama Jimin bunun için seni dövmez. Yani.. Bir gün Dalmi ağlayarak Jimin'e gidip benim için Jungkook'u döver misin demediği sürece sana dokunmaz. Düşündüğün kadar kavgacı biri değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seducing Jeon Jungkook
FanfictionGay kıçını kurtarmak için kardeşimle çıkmanı mı anlayacağım Jungkook? • TaeKook Texting #18 in Taekook (29.01.21) #2 in vkook (11.03.21) #1 Soyeon (01.04.22)