"Bu embesil niye uyanmıyor ya?"
Taehyung oturduğu sandalyede bir dizini gergince sallayarak konuştuğunda Soyeon elindeki ilaç kutusunun üzerini okumaya başladı.
"Etkisinin en az 4 saat süreceği yazıyor. Daha bir saati falan var."
Oluşan kısa sessizliği Hoseok hyung böldü. "O zaman ben hepimize jajangmyeon söylüyorum. Midem kazındı bekleye bekleye."
Hoseok hyung sipariş vermek için telefonunu çıkardığında Namjoon hyung buruşturduğu yüzüyle cevap verdi. "Beni pas geç. Midem bulanıyor."
Yoongi hyung ters oturduğu sandalyeden Namjoon'a baktı ve tüm gerginliğini onun üzerinden atmak ister gibi bir tonda konuştu. "Oğlum niye buraya her geldiğimizde senin miden bulanıyor amına koyayım? Sınav mısın lan sen başımıza?"
"Uğraşamam seninle şu an Yoongi. Saçların kadar seyrek görüşelim mümkünse."
"Seni var ya-"
"Lan yeter!"
Yoongi ve Namjoon hyungun dalaşını uzun süredir sessiz olan Seokjin hyung bozduğunda hepimizin gözleri ona çevrildi. "Ben zaten anlamıyorum burada hep beraber ne yaptığımızı. Bir de başımı şişirmeyin."
"Hyung Jimin'i okulda tutacağız diye plan yaptık ya işte."
Taehyung yorgun bir tonda konuştuğunda Seokjin hyung cevap verdi.
"Burada 7 kişi oturduk, 3 saattir mal gibi sikik Yugyeom uyansın diye bekliyoruz. Sizin ben planınızı sikeyim. Bari uyurken kötü emellerimize falan alet edelim amına koyayım. Gittiniz üstüne battaniye örttünüz lan çocuğun. Çok sikimde sanki bu götün üşütüp hasta olması!"
Seokjin hyung, Jimin'in arkasından iş çevirdiğimiz için o kadar gergindi ki her şeye sövüyor herkese kızıyordu. Sanırım gerginliğini böyle atıyordu ama bu artık bizi de germeye başlıyordu.
"Daha iyi bir planın varsa dinlemeye açığız." dedim sakin bir tonda. Ortalığı iyice kızıştırmak istemiyordum. Ama o göz devirdi.
Ben bile iradeli davranıp sakin kalıyordum. Seokjin hyungun bu kadar gergin olması çok saçmaydı.
Yalan söyleme Jeon. Sende panik atak var. Sakinleştirici almasan şu an duvarın dibinde titreyerek nöbet geçiriyor olurdun.
Sağol ya.
"Jimin'e haber vermeye ne dersiniz mesela?"
Seokjin hyung bu sorumu bekliyormuş gibi bir tonda konuştuğunda derin bir nefes aldım. Jimin'e gidip "Yugyeom'u kaçırdık, seni kurtarma planı yapıyoruz hazırda bekle." desek vereceği tepki muhtemelen yeni bir planla bu yaptığımızı da çökertmek olurdu.
Herif zekiydi. Soyeon'u saf dışı bırakmıştı, oldukça iyi bir iddia ile suçu üstlenmişti, Yugyeom hatta taksici de dahil herkesin paçasını da kurtarmıştı. Ve bunları birkaç dakikada planladığını düşünürsek bence bir miktar korkunçtu da.
"Kaçar." dedi kız kardeşim kollarını birbirine bağlayarak. "İstemez şu anda bunu. Amacı kaçmak ve biz engel olmaya çalışıyoruz. Okulda kalsın diye çabaladığımızı duyarsa en iyi ihtimalle peşini bırakalım diye hepimizle kavga eder."
"Bana sökmez." diye karşılık verdi Yoongi hyung. "Tanıştığımızdan beri sürekli kavga ediyoruz. Hâlâ peşindeyim gördüğünüz gibi."
Hoseok hyung eliyle kısa bir alkış tuttu. "Aferin ırz düşmanı. Gurur duy eserinle."
"Lan gay değil diye sevemez miyim delirtme beni! Duygusal boşluktayım zaten yemin ederim yatırırım şuraya seni sikerim Hoseok" Yoongi hyung yükseldiğinde Hoseok hyung küfretmeye başladı ve Seokjin hyung elleriyle Soyeon'un kulaklarını kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seducing Jeon Jungkook
FanfictionGay kıçını kurtarmak için kardeşimle çıkmanı mı anlayacağım Jungkook? • TaeKook Texting #18 in Taekook (29.01.21) #2 in vkook (11.03.21) #1 Soyeon (01.04.22)