Hepinize merhabalar canlarım❤Bu arada lütfen bölüm sonundaki kısmı okuyun, şimdiden teşekkürler❤
İlk bölümün üzerine bu 3 günde biraz bölüm biriktirmeye çalıştım, yoksa hızımızdan hiç bir şey kaybetmedik ;)
Küçük bir hatırlatma, Bölümü okurken bölüm başına koyduğum şarkıyı da açmayı unutmayın lütfen ❤
O zaman bölüme geçebiliriz...❤
Bölüm Şarkısı:Yirmi7- Sokak Lambası
İyi okumalar...
☀☀☀☀☀
Yazar'dan
Genç adam, yavaş ama bir o kadar da sert adımlarla kapkaranlık sokakta ilerliyordu.
Alnına düşmüş siyah saçlarını tek eliyle düzeltmek yerine daha da dağıtırken, diğer eliyle de ağzındaki bitmekte olan sigarayı son kez içine çekti.
Sigara dumanı dudaklarının arasından çıkıp soğuk havaya karışırken, hiç bir duygu barındırmayan gözleriyle etrafı süzdü.
Arkasından gelen tanıdık sözleri duymasıyla gözlerini devirdi.
"Abi ben bu çocuğu biliyorum, Annesi avukat bunun. Neydi adı ya...Hah! Hare, Hare Karadağ'ın oğlu. Ne işi var ki böyle yerlerde bu çocuğun?"
"Uzun süredir gelip gidiyor, soğukta bir tip konuşmuyor kimseyle."
"Bu çocuk da iyi alıştı buralara gelmeye, anlamadım ki! Belasını arıyor herhalde, elimde kalacak bir gün."
Genç adam son duyduğu cümle ile sabrının kalmadığını anlamıştı.
Çıldırtacak bir yavaşlıkla bunu diyen, muhtemelen ya yaşıt ya da kendisinden bir yaş büyük çocuğa doğru yaklaştı ve tehlikeli bir şekilde fısıldadı.
"Tekrar etsene."
Bir kaç saniye boyunca yüzüne bakıp konuşmayan çocukla sınırının kalmadığını anladı ve tek eliyle çocuğu yakalarından tuttu ve arkasında ki duvara yasladı.
"Ne oldu lan, arkam dönükken gayet rahat konuşuyordun, yüzüme de söylesene!"
"Abi, be-"
Karşısında kekelemeye başlayan çocuğun sözünü kesti.
"Aslında biliyor musun? Evet belamı arıyorum. Yardımcı olur musun bana belamı bulmamda? Hadi, göster bakayım nasıl elinde kalıyormuşum?"
"Abi yanlış anla-"
"Kes lan!"
Tam o sıra da bunu diyen çocuğun yanındaki arkadaşları korka korka olacakları engellemek için atakta bulundular.
"Abi, onun adına özür dileriz, sarhoş ne dediğini bilmiyor."
Genç adam yanındakilere döndüğü sırada sokağın başında bir karartı gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALİN
ChickLitAraya giren 13 yıl... Çekilen acılar, özlemler... Buna rağmen pes etmeyen kalpler... Kızını bulmak için yemin etmiş, gözükara anne ve baba... Kız kardeşini, bebeklerini bulmak için ant içmiş abiler... Hepsi ayrı ayrı, Alin'i bulmak için kendi yollar...