6☾

12.1K 622 43
                                    



Hepinize merhabalar canlarım

Evet...Okullar açıldı, ne düşünüyorsunuz? Ya da şöyle sorayım nasıl geçti, geçiyor? Ya da geçiyor mu? :' ) Psikolojiniz ne durumda? : ))

Açıkçası benim çarşamba günü açılıyor okulum yani yarın ve her sene olduğu gibi yine yerimde duramayıp okul değiştirdiğim için çok heyecanlı ve stresliyim. Hiç tanımadığım ortam ve insanlar... Ki bende hiç gelemem böyle şeylere kendimi stresten yer bitiririm. Hele de teksem... Bakalım umarım kolay geçer ; )

Birde öncelikle okullar açılacağı için yani benimde yarın açıldığı için duyuru niteliğinde şunu söylemek isterim. Ben eve akşama doğru geleceğim, zaten biliyorsunuz normalde de geceleri atıyorum bölüm. Fakat özellikle ilk haftalar eve geldiğim gibi yemek bile yemeden daha hava kararmadan yatıyorum ve ertesi gün okula gitmek için sabah kalkıyorum. Yani o kadar yorgun oluyorum maalesef...

Bu da demek oluyor ki öyle her gün bölüm atamayacağım. Elimden geldiğince şu uyku ve okul düzenine alıştığımda tabii ki bu bölüm hızı daha da hızlanacaktır ama şimdilik gerçekten o hâlime rağmen hafta da 2-3 bölüm atmaya çalışacağım. Umuyorum haftaya bu yorgunluğa ve düzene alışıp daha da fazla bölüm atabilirim. Şimdiden anlayışınız için teşekkür ederim.

Sondaki duyuruya göz atarsanız da çok sevinirim

Artık daha da uzatmadan bölüme geçelim...

Bol bol satır arası yorum bekliyorum, oy vermeyi de unutmazsanız çok sevinirim

ALİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin