4☾

13K 612 39
                                    




Hepinize merhabalar canlarım

Bu yeni bölümüzde, bölümün ilk yarısı abilerimizi anlatacak. Ve bölümün yarısından itibaren sonunda Alin'imiz kitaba dahil oluyor!

Ufak bir hatırlatma, lütfen bol bol satır arası yorum yapmayı unutmayın,

benim için çok değerli ve hepsini tek tek okuyorum, şimdiden çok teşekkürler!

Birde sondaki açıklamayı okumayı unutmazsanız da çok sevinirim

Aslında ayrı bölümlerde yapacaktım ama bende dahil olmak üzere hepiniz çok istediniz ve merak ettiniz, o yüzden sizleri kırmadım ve sonunda beklediğimiz bölümlerden birine geldik

O zaman daha fazla uzatmadan bölüme geçelim ve diğer karakterlerimizle de ufaktan tanışalım

Şarkıyı mutlaka açmayı unutmayın!

Bölüm Şarkısı: İkilem- Bu Saatten Sonra

Keyifli okumalar...

☀☀☀☀☀

Yazar'dan

Dağhan, oturduğu yerde gerginlikle bacağını sallarken, diğer kardeşlerinin de ondan farkı yoktu.

13 yıldır olduğu gibi farklı farklı ülkelere gidip arıyorlar, tarıyorlardı...

Asla pes etmiyorlardı, kardeşini bulacaklarına inançları tamdı hepsinin, üstünden 13 yıl geçmesine rağmen...

Aslında ne avukatlar, ne polislerle iş birliği yapılıyor yıllardır, fakat bu onların içini rahat ettirmiyor, Türkiye'nin hiç bir şehrinde bulunmayan Alin'i, Bizzat kendileri farklı ülkelerde arıyorlar, iz sürüyorlardı...

Mesela şuan bulunmuş oldukları uçak Kanada'ya gidiyordu.

Sayısız şehirler, birbirinden değişik ülkeler gören bu kardeşler, hâlâ her gittikleri yerde heyecan dolu oluyorlardı. Fakat bu normal bir heyecan değildi...

O gittikleri sayısız şehirler ve ülkelere tatil amaçlı gitmemişlerdi hiç, hep kardeşini bulma ümidiyle gitmişlerdi.

Bütün o yıllardır bitmeyen heyecanları ' Bu sefer bulacağız.' Ümidiyleydi.

Her seferinde elleri boş dönse bile, hayal kırıklığını hepsi farklı yaşasa bile, bu yeni bir uçağa binene kadardı.

Mesela Dağhan, hayal kırıklığını vurarak, kırarak ve dağıtarak yaşardı.

ALİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin