☆☆☆
"sen gelmiyor musun?" saçları lacivert ve yeşil karışımı olan çocuk kırmızı saçlı arkadaşına döndü.
"birinin yanına gitmem gerekiyor nilou. yarın size katılırım olur mu? gerçekten önemli." çekingence gülümsedi tighnari nilou'ya. nilou kaşlarını çattı hafifçe.
"kimin yanına?"
tighnari bir saniye duraklasada da çantasını hızlı hızlı toplamaya devam etti. "biri işte, boşver." kızın tekrar konuşmasına izin vermeden çantasını omzuna aldı ve hızlıca kapıya yöneldi.
2 gecedir aynanın karşısında hazırladığı konuşmayı tekrardan içinden geçirdi ve hızlı adımlarla okul çıkışına yaklaştı.
bahçeye çıktığında hızlıca etrafı süzdü. yeşil gözlerin kadrajına griye kaçan beyaz saçlar girince hızlı adımları koşmaya dönüştü.
"cyno!" oğlan koşarak ondan birkaç santim uzun olan oğlanın omzuna dokundu. cyno irkilerek yanındaki lacivert ve yeşil saçların sahibine baktı.
yan tarafa dönerek konuştu cyno, "tighnari-" demesine kalmadan nefes nefese konuştu karışındaki oğlan. "cyno ben gerçekten özür dilerim. hem kendi aptallığım hem de collei adına. telefonda dilemiştim ama böyle daha iyi olduğunu düşündüm. seni gerçekten isteyerek aramıza aldık. collei biraz ağzını tutamaz. eee..."
yeşil gözlü oğlan karışındaki kan kırmızı gözlere kitledi kendini. hafifçe öksürerek tekrardan başını eğdi. "öyle yani."
cyno belli belirsiz gülümsedi. lacivert saçlara baktı birkaç saniye. ufacık bir zaman aralığında bile bu oğlanın başka biri yüzünden kendisinden özür dilemesi cok şaşırtıyordu beyazlıyı. en son kim ne zaman onu düşünmüş ve ondan özür dilemişti ki?
kendini tutamayıp elini lacivert saçlara attı. "tamam artık anladım, önemli değil. kafama takacak biri değilim" hafifçe okşadı elinin altındaki ipeksi saçları.
tighnari genişce gülümsedi. "sevindim." bir süre öylece durdular. ikisi de karşıdaki gözlerde bir anlam aradı. birkaç dakika sonra cyno istemeye istemeye elini oğlanın saçlarından çekti.
"yarın görüşürüz, o zaman." ellerini cebine soktu cyno. tighnari hızla kafasını salladı "görüşürüz."
ikisi de hızla aynı yöne doğru gidince duraksayıp tekrardan birbirlerine baktılar. tighnari'nin ağzı şaşkınlıktan hafifçe açıldı. "sen de mi buradan gidiyorsun?"
cyno hala olayın etkisinden çıkamamış bir şekilde kafasını salladı onaylamak adına. ardından lacivert saçlı oğlandan şen bir kahkaha yükseldi.
cyno da kıkırdadı hafifçe ve yan yana ilerlemeye başladılar. tighnari hala gülerken "normalde böyle bir olayda farklı yönlere gitmemiz gerekiyordu, olmadı ama böyle..." diyerek söylenmeye devam ediyordu.
(*˘︶˘*).。*
iggggrenc düz yazı yazıyorum lütfen hatalarımı görmezden gelin, daha yeni yeni alışıyorum kitap yazmaya 😣😣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
prefect | cynonari
Fanfictiontighnari: cyno tighnari: matematik ödevlerini yapmayı unutuma ☆' #1 in the cynonari <3 #1 in the genshinimpact <3 300822 22:37