018

1K 103 48
                                    

☆☆☆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

☆☆☆

tighnari utangaçca sevgilisinin elini tuttu. her ne kadar normalde yanında utanmasa bile onu takım elbiseyle gördükçe başının dönmesine engel olamıyordu.

balonun yapılacağı yer, yani venti'nin evi, uzak olduğu için önce kaeya'larla buluşacak. daha sonra balonun yapılacağı yere geçeceklerdi. tighnari omzundaki ne olur ne olmaz diye her yere taşıdığı sırt çantasını düzeltip sevgilisine baktı.

uzun gri saçlarının fazlalığının birazını üst taraftan toplamış, geri kalanını serbest bırakmıştı. şekilli vücuduna tam oturan siyah takım elbisenin altına normal siyah spor ayakkabılarını giymişti. tighnari ise kravatı hariç tamamen bembeyazdı. fazla sıkı olmayan takım elbisesinin altına siyah converse'lerini giyerek tamamlamıştı üstünü.

normalde neredeyse cyno ile aynı boylarda olmasına rağmen, cyno'nun sıkı elbisesi yüzünden uzun gözüken boyuyla kendini yanında ufacık  hissediyordu. cyno telaşlı gözüktüğü için sadece yüzünü yandan inceleyebiliyordu. kaeya ve albedo kadrajına girdiğinde gülümsedi. sadece gece sonuna kadar beklemeliydi, ne de olsa gri saçlı oğlan ona istediğini verirdi.

kaeya ve albedo ikiliyi gördüklerinde kendilerini arabanın ön koltuğuna attılar. ikisi de hızla ilerleyerek arka koltuğa oturdular. kaeya sürücü koltuğundaydı, arkasında da cyno oturuyordu. ön taraftaki yolcu koltuğunda da albedo, albedonun arkasında da tighnari oturuyordu.

tighnari gülümseyerek ön koltuğa doğru uzattı kafasını. "doğum günün  kutlu olsun bedo. nice senelere." albedo aniden gelen doğum günü tensiğiyle hafifçe kıkırdadı. "teşekkür ederim tighnari." cyno da geri kalmak istemedi. "doğum günün kutlu olsun albedo." dedi gülümseyerek. albedo aynadan çocuğa doğru baktı. "sana da teşekkürler cyno."

tighnari tekrardan arkasına yaslanırken kaeya'ya baktı muzipçe. "sevgilin kutlamış galiba doğum gününü." albedo dudaklarını ıslatıp kaeya'ya baktı hafifçe. kaeya da gülümsedi hafifçe. "o kadar odun mu duruyorum? aşk olsun tighnari."

tighnariden şen bir kahkaha yükseldi.
muhabbet ederken venti'nin evine gelmişlerdi bile. hızlıca arabadan indi tighnari. ardından sevgilisinin olduğu tarafa yürüdü. kaeya ve albedo'da arabadan indiklerinde beraber büyük kapıya doğru ilerlediler. ıçerisi fazla kalabalık görünmüyordu.

venti kapıda bekliyordu gelen geçeni karşılamak için, dörtlü kapıya yaklaştığında onların yanına ilerledi hemen. "hoşgeldiniiiz! çok şık olmuşsunuz hepiniz. nazar değmesin." diyerek oğlanların üzerindeki tozları silikti hafifçe. kaeyayla göz göze geldiklerinde hafifçe yüzünü buruşturdu. "sana değebilir."

"orospu çocuğu."

venti götüne ayakkabı yemek istemediği için hızlıca geri çekilip kapıyı araladı ve çocukları içeri gönderdi. son bir sayım yaptıktan sonra kendisi de içeri girip kapıyı kapattı. venti kendi sevgilisinin yanına ilerlerken, cyno ve tighnari diğer ikiliden ayrılmayı seçmişlerdi.

prefect | cynonariHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin