☆☆☆
cyno ve tighnari zar zor eve geldiklerinde tighnari'nin artık kendine yetecek gücü kalmamıştı. sürekli kendi kendine mırıldanıp burnunu cynonun boyun çıkıntısına sürtüyordu. diğer oğlan ise zar zor tighnariyi eve taşıyıp yarım saate 32 kere arayan albedoyu geri arayıp eve geçtiklerini söylemişti.
cyno zar zor evin kapısını açıp tighnariye beraber içeri girdi.* tighnari cyno'nun evine geldiklerini kavrayınca sevgilisinin kollarından ayrılmaya çalıştı önce. sendeleyerek tekrardan sevgilisinin ellerine düştüğünde cyno onu salona doğru götürdü.
tighnariyi koltuklardan birine oturup hızla mutfağa adımladı. derin bir kase ve havlu alıp tekrardan salona döndü. tighnari'nin oturduğu koltuğun yanındaki sehpaya bıraktı elindekileri. hala çakırkeyif olduğu için yavaşça ve naifçe konuştu. "kusacak olursan bunun içine kus. ben sana kıyafet ayarlayıp banyoyu hazırlayacağım. annene de mesaj atarız birazdan. sonra da ilaç içer yatarsın. tamam mı bebeğim?"
tighnari'nin kafası nasıl güzelse şu an cyno "koyunlar dışarda horon tepiyor, gel bizde çiftetelli oynayalım" dese mantıklı geleceği için dediklerini bitirdikten sonra kafasını sallayabildi anca.
cyno salondan çıkıp birkaç dakika sonra geri geldiğinde tighnariyi kucağına aldı. kendi üstündekilerini değiştirmiş, ona dar gelen simsiyah takım elbise yerine tighnari'nin ona 2. aylarının kutlamasını yaparken verdiği civcivli pijamaları giymişti. banyoya geldiklerinde artık tighnari ayakta durabilse bile hala sağa sola çarpıyordu. tighnariyi banyo kabinin kenarındaki tabureye oturduktan sonra yavaşça tighnari'nin üzerindekileri de sıyırmaya başladı.
kendi yıkanacak halde değildi. sadece iç çamaşırlarıyla bırakıp tekrardan kucağına alıp küvete soktu tighnariyi. eline duş başlığını alıp lacivert saçlarını ısladı çocuğun. tighnari bedeninde hissettiği hafif sıcak olan ılık su ile sırıttı hafifçe. cyno çocuğun gözünü yakmadan yıkamak için 100 takla attığı saçını yıkadıktan sonra vücudunu da yıkadı. işleri bittiğinde tekrardan çıkarttı tighnariyi.
tighnari yaptığı banyoyla biraz daha ayılmıştı. zar zor cyno'nun kollarından ayrılıp cyno'nun onun için çıkarttığı sevgilisine ait pijamalarını giydi. en son tişörtü de üstüne giyince amansız amansız gözünü okşadı.
cyno oğlanın elini tutarak yatağa getirip yatırdı. ne kadar onunda uykusu olsa da kendisinin evde halletmesi gereken işleri vardı. tighnariyi yatağa yatırıp üstüne pikeyi çekti yavaşça. yatağın yumuşaklığı onu rahatlatmış olacak ki, hafifçe mırıldanıyordu.
cyno elini yavaşça oğlanın kahküllerini geri itti. dudaklarını anlına hafifçe bastırıp geri çekildi. doğrulup ilerleyeceği zaman bileğinde yumuşak ama ince elleri hissetmişti. tighnari cyno kendine döndüğünde masumca mırıldandı. "gitme ya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
prefect | cynonari
Fanfictiontighnari: cyno tighnari: matematik ödevlerini yapmayı unutuma ☆' #1 in the cynonari <3 #1 in the genshinimpact <3 300822 22:37