⫘⫘⫘⫘⫘ ਏਓ ⫘⫘⫘⫘⫘
dans pisti yerini çiftlerden çok arkadaş gruplarına verdiğinde, cyno ve tighnari bitmiş bir şekilde masanın etrafındaki sandalyalerde oturuyorlardı. daha çok, cyno oturuyordu.
tighnari, cyno'nun "az iç" uyarmalarına rağmen alkolü biraz(!) fazla kaçırmıştı. masaya uzanmış bir şekilde aptal aptal sevgilisine sırıtıyor, bir yandan da uykulu gözlerini kırpıştırıyordu. birkaç saat önce geldikleri masada tek ayıklar ayaka, scaramouche ve cyno'ydu.
thoma içmeye başlayınca ayatoya da zorla içirdiği için ikisi de sarhoş olmuştu. bunun üzerine aynı anda hem yae'yi, hem de thoma ve ayato'yu gözetlemek ei'ye kalmıştı. scaramouche sinirli bakışlarla kazuhayla, ayaka kahkahalarla yoimiyaya, cyno da yorgun bakışlarla sevgilisiyle uğraşıyordu.
tighnari masadan kalkıp sandalyesinde doğrulduğunde kollarını sevgilisinin boynuna sardı. cyno sevgilisinin önce onun bu aptalca haline gülümsese de, gelen alkol kokusuyla hafifçe yüzünü buruşturdu ardından.
"cyno sen nede-" sözünün ortasında hıçkırıp devam etti tighnari. "neden çilekli pasta kokuyosun?" cyno sinirle dişlerini birbirine bastırdı.
"kafama çilekli pasta fırlattığın için olabilir mi?"
tighnari şaşkın gözlerle baktı cyno'ya. "a-aa, öyle yapmıştım değil mi..." yorulmuş ve şaşkın bakışlarla sevgilisini inceledi bir süre. bu sırada cyno sevgilisini belinden tutup kucağına aldı yavaşça. her an düşecekmiş gibi geldiği için böyle daha güvende hissettirdi oğlanı.
tighnari bir anda hıçkırıp ağlamaya başlayınca cyno'nun gözleri far görmüş tavşan gibi açıldı. eli hemen sevgilisinin yanağına giderken "ne oldu? bir yerin mi acıdı?" diye sordu.
"ya-" hıçkırdı tekrar oğlan ve ağlayarak sözlerine devam etti.
"cyno benden ayrılma tamam mı? ben çilekli pasta atmak istememiştim kafana. çilekli pasta sevmiyosun ki sen. keşke çikolatalı atsaydım."
cyno deli görmüş gibi sevgilisine bakarken iç çekti iyice. "atarsın güzelim, onu da atarsın." diyerek sıkıca sarıldı sevgilisine. tighnari de burnunu çekerek cyno'nun omzuna gömdü kafasını. yaklaşık 15 dakika sonra tighnari yerinde kıpırdanmaya ve yutkunmaya başlamıştı. hafif hafif ayılmaya başladığı için daha mantıklı düşünebiliyordu.
"cyno," dedi güçlükle. "kuscam."
cyno sevgilisi hala kucağındayken ayağa kalkıp balonun olduğu evden çıktı. ventilerin tuvaletinde kusturamazdı çocuğu.
biraz ilerledikten sonra eski çimlik bir alana vardıklarında tighnariyi yere oturttu oğlan. "kusacaksan kus hadi." diyerek belini ovaladı tighnari'nin. hafif hafif öğürüyor olsa bile hala kusamamıştı. arada ağlar gibi sesler çıkarsa bile bir süre sonra boğazı ağrıdığı için öğürmeyi de bıraktı.
cyno gerginlikle kravatını gevşetti. tighnari çabalaması bıraktığında o da yere yanına oturup yine kucağına aldı tighnariyi. tighnari üzgünlükle oğlana baktı. "özür dilerim. geceyi mahvettim."
cyno lacivert saçlarını okşadı hafifçe. "gecemi güzelleştirdin tighnari."tighnari ağzındaki acımsı tadı umursamadan hızla karşısındaki kan kırmızı dudaklarla buluşturdu kendi dudaklarını. cyno bir saniye bile tereddüt etmeden karşılık verdiğinde tighnari oğlanın dudaklarından aldığı hafif şekerimi tatla daha çok asıldı karşısındaki dudaklara.
cyno gülümsedi hafiften. tighnari sonunda çekilmeyi başardığında artık midesinin bulantısı da geçmişti, hızla ayağa kalıp sevgilisini de kaldırdı. "otobüse binip gidelim eve, kaeya'lar daha çıkmaz."
"arabanın içinde kusarsan döverim seni.
"ya cidden geçti midemin bulantısı, kusmam merak etme."
erasmus projesi icin o kadar çok hareketli bi ortam var ki okula bile gidemedim 3 gundur. yarin da ilce milli egitim mudurunun yanina gitcekmisiz celebrity oluhorm arkdslar artik hayatsiz sucrose main italyaya gidiyodiye adim cikqr🤙🤙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
prefect | cynonari
Fanfictiontighnari: cyno tighnari: matematik ödevlerini yapmayı unutuma ☆' #1 in the cynonari <3 #1 in the genshinimpact <3 300822 22:37