Newshot Studio, bugün önceki zamanlara göre daha sakindi. Yaz ayı bittiği için düğün sezonu da bitmişti.
Yani o yoğun düğün çekimleri de bitmişti.
Chanhee lobideki koltuğa oturup başını geriye yasladı. Henüz müşteri gelmediği için canı sıkılmıştı.
Chanhee bir süre gözlerini dinlendirirken omuzlarına yapılan baskıyla gözlerini açtığında Changmin'i görmüştü. Changmin iki hafta önce işe başlamıştı. Şu anda stajyerdi. Chanhee önceden bu stüdyoda çalışan tek insan olduğundan bu yükün altından tek başına kalkamıyordu bu yüzden de Changmin'i işe almıştı.
"Ödümü kopardın salak." dedi Chanhee sonra tekrar gözlerini kapatmıştı.
"Masaj yapmaya geldim sana biraz yorgun gözüküyorsun." dedi Changmin. Aslında doğruydu. Dün gece çektiği fotoğrafları alıp edit yapmıştı. Yemeden içmeden yaptığı iş hâlâ yarım kalmıştı.
Chanhee'nin bir hedefi vardı: Çektiği fotoğrafları editleyip bir albüm halinde satmaktı ve bu iş kesinlikle hayal ettiğinden daha zordu. Ama değecekti, bundan emindi.
"Az önce bir arama aldım." dedi Changmin Chanhee'nin omzuna masaj yaparken. "Şu Prada'nın Kore'deki elçileriyle fotoğraf çekimi yapılacak ve bil bakalım kim bunlar. EVEEEET KIM YOUNGHOON VE LEE JUYEON!"
Chanhee bir anda yerinden zıpladı. "Ciddi misin?" dedi. Changmin başını aşağı yukarı salladı.
"Kaçta?"
"Saat öğlen 2'de randevuları var." dedi Changmin. Chanhee saate baktı ve saatin öğlen 12 olduğunu gördü."
Hazırlıklar için 2 saatleri vardı. Chanhee hemen Changmin'in omzuna vurdu.
"Salak madem gelecekler stüdyoyu ayarlasana." dedi Chanhee. Changmin ise koşa koşa fotoğraf çekimlerinin yapıldığı kata indi. Chanhee ise gerek lobide gerek kendi odasındaki her şeyi düzenlemiş sonra da kıyafetlerini düzeltmişti.
Newshot Studio küçük ama çok popüler bir fotoğraf stüdyosuydu ve bu hazırlıklar sadece marka elçilerinin fotoğraf çekimleri için değil tüm çekimler için özenle yapılırdı. Konseptte asla hayal kırıklığı olmaz insanların tam istediği gibi olurdu. Tabii Chanhee bunları yaparken hiç uyumadığı ve uykulu uykulu fotoğraf çekimi yaptığı zamanlar da olmuştu. Ama bu iş için çok emek harcamışken emeklerinin bir anda boşa gitmesini istemiyordu. Gerekirse bu iş için ruhunu bile ortaya koyardı.
Her şeyi düzenledikten sonra aşağı kata inip Changmin'e hazırlıklar için yardım etti. Saat tam 2'ye gelmeden kapının önünde beklemeye başladılar. Kapının önünde baya uzun bir hayran kuyruğu vardı. Herkes Chanhee'ler gibi bu ikiliyi bekliyordu.
Kim Younghoon, Kim ailesinin öz oğlu iken Lee Juyeon ise bu ailenin üvey oğluydu. Ancak Juyeon bir röportajında asla bu ailede kendini üvey evlat gibi hissetmediğini aksine onu öz evlatları gibi yetiştirdiklerini söylemişti ve aileye şükranlarını sunmuştu.
Açıkçası bu bir yalan falan değildi.
Kim ailesi çok zengin bir aile olmasına rağmen insanlara asla kötü bir yaklaşımda bulunmamış aksine itibarları mükemmel olan bir aileydi.
Chanhee bazen bu aileyi kıskanmıyor değildi.
O da zengin bir aileden gelmiş olmasına rağmen dört kuşak boyu tıp okumuş bir ailede sağlık alanıyla uzaktan yakından alakası olmayan iki kişiden biriydi. Ailesine fotoğraf çekmenin onun için bir tutku olduğunu söylemesine rağmen zorla tıp okutmaya çalışmışlardı ancak bir şey olamayacağını görünce vazgeçmişlerdi. Ve açıkçası bu yüzden de ailesiyle pek görüşmüyordu Chanhee.
Sonunda 3 tane araba kapının oraya yaklaştığında hayranlar arabaların kapılarına yaklaşmaya çalışmışlardı. Araçların birinden stilistler ve makyözler inip içeri girdiler. Birinden de korumalar inip hayranları uzaklaştırmaya çalıştılar. Ayriyeten Chanhee ve Changmin de korumalara yardım edip hayranları uzak tutmaya çalışıyorlardı. Sonunda Younghoon ve Juyeon arabadan inip hızlıca stüdyoya girdiler. Chanhee içeri geçtiklerini görünce zor bela stüdyoyu kilitledi. Çekim yapılırken 'hayran' dedikleri o insanlardan zarar almalarını istemezdi.
"Öncelikle hepiniz hoşgeldiniz!" dedi gülümseyerek Chanhee ardından da eğilip selam vermişti. Changmin de aynı şeyi yapmıştı.
"Hoşbulduk! Sizi de yorduk kusurumuza bakmayın." dedi Juyeon gülümseyerek.
"Hayır sorun değil bizim için büyük bir onur gelmeniz." dedi Changmin. Juyeon'un gülümsemesi Changmin'in dedikleri karşısında daha da genişledi.
Ardından Younghoon "Çekimlerinizin birkaçını gördük ciddi anlamda güzel çekimler yapıyorsunuz." dedi. Chanhee ise utangaçça gülüp küçük bir 'teşekkür' etti.
"Younghoon'a katılıyorum. Kesinlikle çekimleriniz çok iyi sizinle çalışmak için sabırsızlanıyoruz." dedi Juyeon elini uzatarak. Chanhee'de elini uzatıp sıktı.
"Biz de sabırsızlanıyoruz. Lütfen aşağıya inin hazır olduğunuzda kapının oradaki düğmeye basın ki çekimlere başlayalım." dedi Chanhee. Ardından Juyeon ve Younghoon aşağı kata inmişti.
Chanhee şu anda çığlık atmamak için zor tutuyordu. Bu ikili ciddi anlamda televizyonda göründüklerinden çok yakışıklılardı.
Özellikle de Kim Younghoon.
Ehem öhöm yeni bir fice merhaba diyin aşklarımmm
Bu tbz hakkında yazdığım ilk fic
Ben bu fice yanılmıyorsam eylülün başlarında yazmaya başlamıştım ve bitirdiğim için de yayınlamak istedim
Umarım fici beğenirsiniz şimdiden
Çok çok öpüyorum <3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
photographer ✧ bbangnyu
FanfictionNewshot Studio'nun sahibi Choi Chanhee'nin hayatındaki tek amacı kimseye aşık olmadan işini sürdürebilmek iken Prada'nın Kore'deki marka elçisi Kim Younghoon'un çekimler için stüdyosuna gelmesiyle bu amacını bozması gerektiğinin farkındaydı. [TAMAML...