12

39 5 12
                                    

"Selam." dedi Chanhee Younghoon'un yanına yaklaşırken. Younghoon da başını sallayıp 'selam' dedi.

"Nasılsın?" dedi Chanhee Younghoon'a bakıp. Younghoon'da karşıya bakıyordu.

"İyi." dedi basitçe Younghoon. Bu Chanhee'nin sinirini bozmuştu.

"Buraya konuşmak için geldim ama trip yiyorum." dedi hafif bir sinirle gülerek Chanhee. Younghoon ise kafasını çevirip Chanhee'ye döndü.

"O zaman başla." dedi Younghoon. Ardından Chanhee derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.

"Şunu söylemeliyim ki sana biraz patladım çünkü dediğim gibi çalışanımla aramda bir sıkıntı oldu ve bu hızlıca çözülebilecek bir şeyken bilmediğim bir anda gelip yumruk attın ve bu sebepsizceydi." dedi Chanhee.

"Şöyle ki bu içimden gelen bir şeydi diyebilirim. O an sana bir şey söyleyecekken onun sana yakın olması sinirimi bozmuştu. Zaten ikimizi düzgün yalnız bırakmamıştı bu da dövmem için iyi bir sebepti."

"Değildi." dedi Chanhee. "Bu benimle alakalı bir konu ve bu konuya müdahale olabilecek bir yakınlıkta değiliz."

"Doğru yapmayabilirdim." dedi Younghoon. "Özür dilerim."

"Benden dileme ondan dile." dedi Chanhee.

"Tamam, söz." dedi Younghoon.

"O halde sıradaki konu teklif konusu. Teklifi bizzat Juyeon'dan öğrendim. Ama biraz daha detay öğrenmem gerektiğini düşündüm." dedi Chanhee.

"Prada, 2 hafta sonra dünyadaki tüm marka elçileriyle ana merkezi, İtalya'da, yemek verecek. Ve yanımızda partner getireceğiz. Aslında partnersiz gitmekte kararlıydım. Ama hazır partnerim olabilecek biri varken neden partnersiz gideyim." dedi Younghoon.

"Anladım. Peki bulabildin mi?"

"Henüz değil." dedi Younghoon. "Ve teklifim ise partnerim olmandı."

"Peki neden bir kız değil de bir erkek?" dedi Chanhee. Sonra Younghoon Chanhee'ye biraz daha yaklaştı. Bu yakınlık Chanhee'nin heyecandan ürpermesine sebep oldu.

"Çünkü ben erkekleri tercih ediyorum." dedi Younghoon. Chanhee ise hipnoz olmuş gibi kafa salladı. Sonra kendine geldi.

"Peki o halde soruyu değiştiriyorum. Neden birçok erkek varken ben?"

"Çünkü uzun süredir ilgimi çekiyorsun." dedi Younghoon. "Bir erkeğin olamayacağı kadar güzel ve narinsin. Bu seni bana daha çok yaklaştırıyor. Ve en önemlisi de kalbin. İnsanları mutlu etmek için sabahtan gece yarısına kadar çalışıyorsun. Kimi zaman uyumuyorsun. O kadar çok çalışıyorsun ki ben senin adına yoruluyorum." dedi Younghoon. Bu Chanhee'nin gülmesine yol açmıştı.

"O kadar çok çalışıp uyumadığımı nereden biliyorsun?" dedi Chanhee şüpheyle.

"Bir fotoğrafı dinlenmeden 1-2 saatte hallediyorsun. Birden fazla fotoğrafı editliyorsun üstüne de bazı fotoğrafları albüm haline getiriyorsun." dedi Younghoon. Haklıydı da. Bunca editin üstüne albüm haline getirmek ayrı zordu.

Bu Chanhee'nin midesinde kelebekler uçmasına sebep olmuştu. Younghoon ile yüz yüze tanışalı 2-3 hafta olmuştu. Ancak Younghoon'un kendisini bu kadar çok iyi tanıması onda hissetmemesi gereken şeyler hissettiriyordu.

Ve bu hisler hayranlıktan da öteydi.

Chanhee'deki ikizler burçluluk başka kimsede yok aq (boğa burcu kendisi bilmeyenler için 😔😔)

Umarım beğenmişsinizdir ♥️♥️♥️

photographer ✧ bbangnyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin