18

10 0 0
                                    

Chanhee
Aşkım
Bebeğim
Sevdiceğim
KIM YOUNGHOON!!!!!!

Younghoon
Efendim Chanhee

Chanhee
Şimdi
Ehem öhöm
Şimdi biliyorsun ki
Biz sevgiliyiz
Ve mesela bazı şeyler yapmamız gerektiğini düşünüyorum

Younghoon
Ne gibi şeyler
😳😳
Korkuyorum
Chanhee sensin dimi bu?

Chanhee
Salak
Aptal
Mal
Ciddiyim seni çok fena döverim
Ahlaksız şeyler düşünüyorsun
Yapma

Younghoon
Ya off tamam
O öpüşmeden sonra
Bi içimde kalmadı değil yani
Ehehehehe

Chanhee
Acaba ayrılmak için çok mu geç?

Younghoon
Evet :D

Chanhee
Dua et
Sana çok aşığım da
Katlanıyorum
Yoksa engellenmiştin

Younghoon
Ben de sana çok aşığım güzelim

Chanhee
Güzelim deme bana ya
Cidden kendimi kız gibi hissediyorum

Younghoon
Sana yemin ederim
Kızlardan çok daha güzelsin

Chanhee
Hahahaha ilahi Younghoon
Neyse
Sana sadece date teklifi yapacaktım

Younghoon
Ben sana geleyim
Kimse basmaz bizi
Rahatça öpüşürüz
Sevişiriz

Chanhee
Hahahahahaah
Ahahahahahahaha
Çok güldüm buna

Younghoon
Bakalım cidden yaşandığında
Yine aynı şeyleri diyebilecek misin?

Chanhee
Off
*Konum*
Gel hadi
Özledim

Younghoon
En kısa sürede oradayım

________°________

Chanhee evi düzenledikten sonra gelen zil sesiyle kapıyı açtı ve Younghoon ile karşılaştı.

"Hoşgeldin bebeğim." dedi Chanhee şirince gülümseyerek. Younghoon da içeri girip Chanhee kapıyı kapatmadan ona sıkıca sarıldı.

"Hoşbuldum güzelim." dedi Younghoon. Chanhee her ne kadar 'sevmiyorum' dese de bu kelime kalbini yerinden çıkartacakmış gibi hissettiriyordu.

Ardından ayrıldıklarında Chanhee kapıyı kapatıp Younghoon'un dudaklarına bir öpücük kondurmuştu.

Her ne kadar Younghoon uzatmak istese de Chanhee'nin bakışlarıyla karşılaşmıştı.

"Hah! Sanırsın birkaç gün önce kucağımda öpüşmedik." dedi Younghoon sahte sinirle. Chanhee de bu tepkisine gülüp dudaklarını bu sefer bir süreliğine ayrılmamak üzere birleştirmişti.

Younghoon öpücüğe çabucak karşılık verirken geri geri gittiler ve Chanhee'nin ayağı takılıp koltuğun üzerine düştüler.

Düşüş yüzünden bir süreliğine ayrılmışlardı ki Younghoon hiç vakit kaybetmeden öpmeye devam etti Chanhee'yi. Öpüşmeleri önceki sefer olduğu gibi daha da derinleşirken Younghoon Chanhee'nin dudaklarından ayrılıp koltuğa yerleşti ve kucağını patpatladı.

"Buraya gel." dedi ve Chanhee hiç vakit kaybetmeden kucağına yerleştiğinde yine öpüşmüşlerdi.

Sanki kıtlık dönemindelermiş de aç kalmışlar ve sadece birbirlerinin dudaklarına muhtaçlarmış gibi öpüşüyorlardı. Arada Younghoon'un eli Chanhee'nin sırtında geziniyordu. Chanhee'nin elleri ise Younghoon'un ensesinde ki saçları çekiştiriyordu.

Çok duygu dolu ve şehvetle öpüşürlerken Younghoon'un duraksamasıyla sonlanmıştı.

"Durmasaydım öpüşmekten çok farklı bir şey yapacaktık." dedi gülerek Younghoon. Ardından alnını Chanhee'nin alnına yasladı.

Chanhee ise gülerek "Durmanı isteyen kim?" dedi. Bu Younghoon'un hem şaşırmasına hem de gülmesine sebep oldu.

"Ben gelmeden önce sarhoş falan olmadığına eminsin değil mi?" dedi Younghoon. Chanhee ise omzuna vurdu hafifçe.

"Hayır. Gayet aklım yerinde ve istiyorum." dedi Chanhee kararlılıkla.

"İleride pişman olacağın şeyler yaşatmak istemiyorum sana."

"Emin ol seninle olan anılarının her dakikası, her saniyesi, her salisesinden gram pişman değilim, olmayacağım da."

"Seni seviyorum."

"Ben de seni seviyorum."

Ardından Younghoon, Chanhee'yi odasına kadar kucağında taşıyıp odaya gelince Chanhee'yi yatağa uzandırdı. Ardından kendi üstünde sweati çıkartıp odanın bir kenarına attı.

Chanhee gördüğü bedenle ağzının suyunun akmasına engel olamadı. Tamamen fit bir vücut, karın ve kol kasları ile Chanhee'nin şurada bayılıp kalmasına sebep olabilirdi.

Younghoon Chanhee'ye bıraktığı etkiyle gülümseyip Chanhee'nin üzerine uzandı. Younghoon dudaklarını Chanhee'nin dudaklarına bastırdı.

Öpüşmeleri giderek daha da alevlenirken Chanhee'nin yaramaz elleri yavaşça Younghoon'un göğsü ve karnı arasında gidiyordu. Bu Younghoon'un öpüşürken gülmesine sebep oldu.

"Sana çok aşığım Chanhee." dedi Younghoon. Ardından Chanhee'nin üstündekileri çıkarmaya başladı. Üst vücudu çıplak kalınca biraz utanmadan edemedi Chanhee. Younghoon ise Chanhee'nin kızarmış yanaklarını görüp gülümsedi.

"Tam bir bebeksin." dedi Younghoon. Ardından Chanhee'nin yüzünün her yerini öpmeye başlamıştı. Bu Chanhee'yi huylandırmıştı.

"D-dur Younghoon." dedi nefes alamazken Chanhee. Younghoon da sevgilisinin dediği gibi durup Chanhee'ye baktı.

Chanhee ise bunu sesli olarak anlatamayacağı için sadece öpüşmeleri gerektiğine karar vermiş ve büyüğünü ensesinden kendine doğru çekip dudaklarını birleştirdi.

Chanhee istese de bu dudaklardan ayrılamazdı. Aşırı öpülesi duruyordu. Hele ki öpüştükleri zaman şişmiş olarak kalınca daha çok öpmek istiyordu.

Younghoon durup Chanhee'nin yüzüne baktı. Tamamen dağılmış gibiydi. Gülümseyip önce dudağına, oradan da çenesine öpücük kondurdu.

Date'leri gayet güzel geçmişti. Geriye boyunlarında ve vücutlarında kendilerine ait izler, tamamen şişmiş dudaklar, al yanaklar ve terli vücutları kalmıştı.


Gerisi Allah Kerim hehehehejehejejehe
Umarım beğenmişsinizdir aşkolarrr 🤍🤍🤍🤍
Sonraki bölüm final 😞👊

photographer ✧ bbangnyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin