Newshot Studio, bugün önceki zamanlara göre daha kalabalıktı. Baharın tatlı havasının bitip yazın kavurucu sıcağının yaşandığı dönemlerdi.
Bu döneme 'düğün dönemi' diyordu Chanhee. Her yaz diğer mevsimlere nazaran daha çok düğün oluyordu ve gerek düğün videolarının çekimi gerekse de gelin-damat fotoğraflarının çekimini yapıyordu.
Şirket artık daha da genişlemişti. Hatta çalışan insan sayısı da artmıştı. Sadece bir fotoğrafçı değillerdi. Alt katlarda çekimler için kuaför ve giyim mağazaları da yer alıyordu ve hepsi de Chanhee'nin şirketi Newshot Studio'ya bağlıydı.
Chanhee'de seneler önce hayalini kurduğu o fotoğraf albümünü yayınlamış ve çokça gelir elde etmişti. Şimdi ise başka bir sayısını çıkartmak için uğraşıyordu.
Mutluydu. İşini genişletmiş, fotoğraf albümünü yayınlamış, bir sürü güzel arkadaşlıklar edinmiş ve uzun süredir devam eden sağlıklı bir ilişkisi vardı.
Hem de Younghoon ile.
O barışma günü ayriyeten Younghoon'un Chanhee'ye olan hislerini hayranlarına açıklama günüydü. Sosyal medyaya yayınladığı bir mektup ile hayranlarına bir ilişkisi olduğunu dile getirmiş. Bir süre sonra Dispatch'e fotoğraflarını yayan kadın, Younghoon'un annesi, ortaya çıkmış ve bir süre birçok hayranın kötü sözlerine maruz kalmasına rağmen olay bir şekilde kapanmıştı.
Hayatında her şey çok çabuk gelişmişti. Younghoon modellikten ayrılmış ve hayalindeki mesleği, şarkıcılık, yapmaya karar vermişti. Bunun üzerine bir şirket Younghoon'a kapılarını açmış böylece Younghoon solo sanatçı olarak çıkış yapmıştı. İlişkilerini destekleyen tonlarca hayran vardı. Elbette desteklemeyen, onları kötüleyen insanlar da vardı ama Chanhee ve Younghoon'un pek önemli gördüğü şey değildi.
Ardından Chanhee ablası sayesinde ailesiyle barışma kararı almış ve ailesini Younghoon ile tanıştırmıştı. Ailesi de hemen Younghoon'u oğulları gibi görmeye başlamış ve her gelişinde "düğün ne zaman?" diye sormuşlardı.
Gelgelelim Changmin ve Juyeon çiftimize. Changmin Chanhee'nin yanına müdür yardımcısı olarak atanmış Juyeon da Younghoon gibi işinden ayrılmak yerine devam etmişti. Onların ilişkileri de Chanhee'lerinkinden birkaç gün sonra açıklanmıştı. Birkaç aylık ilişkilerinin ardından evlenmişlerdi ve yaptıkları sade düğün sayesinde kalan tonlarca parayı yurtdışına seyahat etmek için harcamışlardı.
Chanhee de Changmin'i kıskanmıyor değildi. O da artık sevdiği adamla evlenmeyi çok istiyordu ama her defasında Younghoon ona "hazır olunca teklif edeceğim." demişti. Hazır olduğunu kaç defa dile getirmişti ama hâlâ bir şey yoktu.
Odasının kapısı çalınca "gel" demişti. İçeri giren kişiye dikkatini vermişti.
"Başkan Choi, şarkıcı Kim Younghoon'un yeni çıkacak albümü için fotoğraf çekimi yapılması gerekiyor. Şarkıcı, çekimi sizin yapmanızı istiyor." dedi Haewon. Chanhee ise başını sallamıştı. Kapanan kapı ile gülümsemişti.
-----------
"Evet. Bu kadardı. Hepiniz sıkı çalıştınız!" dedi Chanhee. Çekim salonunda alkış kopmuştu. İş bitince çoğu çalışan kız da Younghoon'dan imza almaya gittiler.Chanhee olanlara başını sallayarak odasına döndü. Kameradaki fotoğrafları bilgisayarına yerleştirirken kapısı çalındı.
"Gel." dedi Chanhee kapı açılınca bakmadı meşgul olduğu için.
"Vay be. Sevgilimizi görelim dedik o da bize bakmıyor." dedi Younghoon küskün bir sesle. Chanhee hemen kapıya bakmış gülümseyerek Younghoon'un yanına gitmişti.
"Kızlara imza verirken beni unuttun zannedip odama dönmüştüm." dedi Chanhee. Younghoon Chanhee'ye yaklaşmadan önce odanın kapısını kilitledi.
"Bu sefer yakalanmayacağız." dedi Younghoon iyice kilitlendiğinden emin olarak.
Chanhee aklına gelen anıyla gülmeye başladı. Younghoon da bu güzel görüntüye bakıp Chanhee'nin gülüşünden öpmeyi akıl etmişti.
Chanhee'nin gülümsemesi daha da artmış ardından Younghoon'u kendine çekip daha da şehvetli öpmeye başlamıştı. Öpüşmeleri daha da hızlanınca Younghoon kendisini koltuğa attı ve Chanhee'yi de kucağına çekip öpmeye devam etti.
Öpüşürlerken Younghoon Chanhee'nin yeni boyattığı kızıl saçlarına elini koyup hafifçe çekmişti bu Chanhee'nin inlemesine ve Younghoon'un da işin içine dilini katmasını sağlamıştı.
Bu şekilde öpüşürlerken artık yorulmuş olmalılar ki geri çekilip derin nefesler alıp verdiler. Ama Younghoon yerinde durmamış dudakları bu sefer Chanhee'nin boynunu hedef almıştı.
Chanhee nefesler alırken gülmeye başlamıştı.
"Y-Younghoon dur." dedi Chanhee nefes nefese. Aslında verdiği his hoşuna gidiyordu ama yeri burası değildi.
"Ben sana çok aşığım ama." dedi Younghoon doğrulup elini Chanhee'nin saçlarına attı ve okşamaya başladı.
"Aşkını akşam da gösterebilirsin. Benim evimde." dedi Chanhee göz kırpıp. Younghoon ise bir şey hatırlamış gibi gözlerini büyütmüştü. Hemen Chanhee'yi üstünden kaldırmıştı.
"Aklımı başımdan alıyorsunuz Choi Chanhee." dedi Younghoon.
"Ya da Kim Chanhee mi demeliyim." dedi gülerek.
"Choi Younghoon daha iyi." dedi Chanhee olayı anlamamış her zamanki soyadı tartışmalarından biri sanmıştı.
"İnan bana hiç fark etmez. Seninle olduğum sürece istersen sen Kim ol, istersen ben Choi olayım." dedi Younghoon ardından Chanhee'nin elini tuttu.
Chanhee gülümseyen ama soran gözlerle ona bakmıştı.
"Ama artık mesela benim ev senin ev değil bizim ev demek istiyorum. Bizim ev, bizim odamız." dedi Younghoon. Ardından elini cebine atıp Chanhee'nin önünde diz çöktü.
Sonunda olacakları anlayan Chanhee küçük bir çığlık attı.
"Seni seviyorum Choi Chanhee. Gözlerindeki yıldızlardan kalbine kadar her şeyini her bir detayını ayrı ayrı seviyorum. Zaten benim olduğunu biliyorum ama artık bunu resmiyete dökmek istiyorum. Seninle olup son nefesime kadar seninle kalmak istiyorum Chanhee. Benimle evlenir misin?" dedi ve kutuyu açıp içindeki parıl parıl parlayan yüzüğü ortaya çıkardı.
Chanhee'nin gözleri mutluluktan yaşlarla dolmuş, parlıyordu. Bu teklife asla hayır diyemezdi.
"Evet. Seninle evlenirim Younghoon." dedi. Ardından Younghoon yüzüğü Chanhee'nin yüzük parmağına taktı. Sonra da doğrulup Chanhee'ye sımsıkı sarıldı.
Uzunca bir sarılmanın ardından çift dudaklarını buluşturdu ve içlerinde hissettikleri en güzel duygularla uzun uzun öptüler birbirlerini.
Öncelikle ilk tbz ficimin sonuna hojgelmişeniz ÖFKCLDKCĞSMDKCÖSDMKF
Bu fic bu kadar kısa sürmeyecekti ama kaos yazacakken biraz sıçtığım için kaos bölümünü silip yine (ve yine) soft bi fic yazdımAslında bu yoktu anasını satayım içimden geldi MGOSŞDNCKDÖFKD
Bu arada geçen ficlerimden birine bakıyordum sonuna lise sınavına gireceğimi yazmışım. Birkaç hafta önce de yks ye girdim *ağlama eylemi*
Artık ünili bir karıefendi olucam şaka gibi 🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Siz de duygulandınız arkadaşlar itiraf edin MFKXLFMCKDÖCK
Neyse umarım fici beğenmişsinizdir hepinizi çok ama çok seviyorum. Bir sonraki ficte görüşürüzzzzz 💓💓💓💓💓💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
photographer ✧ bbangnyu
FanfictionNewshot Studio'nun sahibi Choi Chanhee'nin hayatındaki tek amacı kimseye aşık olmadan işini sürdürebilmek iken Prada'nın Kore'deki marka elçisi Kim Younghoon'un çekimler için stüdyosuna gelmesiyle bu amacını bozması gerektiğinin farkındaydı. [TAMAML...