2

62 14 16
                                    

Chanhee bir yandan lobinin orada volta atıyor bir yandan da bağırmamak için zor tutuyordu. Şu an resmen Younghoon onun kendi stüdyosunda fotoğraf çekimi için gelmişti.

Bu alışagelmiş bir şey olması gerekirdi. Sonuçta Kore gibi bir yerde her yer ünlü insan kaynıyordu. Youtuberından idolüne, oyuncusundan modeline kadar neredeyse koskoca nüfusun yarısı ünlü şahıslardan oluşuyordu.

Ama Chanhee için bu durum çok farklıydı.

Magazin takip etmeyi seven biri olarak sürekli ünlü insanlar hakkında haberleri okurdu. Younghoon'u ise bir magazin sayfasında kanser ile mücadele eden çocuklar için yüklü bir bağış yaptığı hakkındaki yazıdan görmüştü. Ve biraz araştırdığında cidden yaptığını öğrenmiş ve hoşuna gitmişti.

O zamandan beridir Younghoon'u takip ediyor ve seviyordu.

Ama şimdi o buradayken ona fanlık yapmak daha çok hem onun hem de kendi itibarına zarar vermek demekti. Ne o işini kaybetmek istiyordu ne de kendisi yüzünden birinin kariyerini bitirmek.

Bu yüzden kendini sakinleştirmeye odakladı. Sonra lobide yankılanan zil sesi ile hazır olduklarını anlayıp aşağıya indi.

Prada'nın yeni sezon koleksiyonları için yapılacak bir çekim olacaktı. Bu yüzden de Younghoon ve Juyeon'da bu koleksiyonlar için hazırlanmışlardı. Chanhee aşağıya indiğinde Younghoon'un telefonla uğraştığını Juyeon'un ise etrafa baktığını gördü. Changmin ise bir yerde oturmuş bekliyordu.

"Evet, hazırız sanırsam?" dedi Chanhee ellerini çırparak. Juyeon ve Younghoon da ayağa kalkıp çekim yapılacak sahnenin oraya geçtiler.

Chanhee önce kamerasını ayarladı ardından ise ışıkları halletti. Ardından çekimler başladı.

Öncelikle ikisini beraber çekti ardından tek tek çekim yaptı. Birkaç saatin sonunda ise çekimler bitmişti.

"Harikaydınız hepiniz." dedi alkışlayarak Chanhee. Juyeon ve Younghoon da eğilip selam verdi.

"Sizinle çalışırken çok eğlendik. Her şeyi özenli bir şekilde hazırlayıp bizi hayal kırıklığına uğratmadığınız için çok teşekkür ederiz." dedi Younghoon.

"Cidden böyle küçük bir şirketin böyle işleri iyi yapması, ekipmanlarına kadar her şeyi kaliteli olması çok güzel bir şey. Umarım en kısa zamanda burası daha da değerlenir." dedi Juyeon geldiğinden beridir bir türlü gitmemiş o gülüşüyle. Chanhee bu yorumlara karşı güldü ve teşekkürlerini sundu.

"Peki, neden sadece iki çalışan var?" diye sordu Younghoon.

"Açıkçası bu işyerini büyük bir beklentiyle açmadım. Öncellikle küçük adımlarla ilerlemek istedim. İşlerim biraz artınca altından kalkamayacağımı anlayıp bir kişiyi daha yanıma almak sıkıntı olmaz diye düşündüm." dedi Chanhee. Ardından ikisi de kafalarını salladı.

"Sizinle daha çok konuşmak isterdik açıkçası ancak fazla vaktimiz yok. Tekrardan bu hoş hazırlıklar ve iyi davranışlarınız teşekkür ederiz." dedi Juyeon.

"Ne zaman isterseniz kapımız açık. Sadece fotoğraf çekimleri için gelmeyin. Mutlaka sizlere bir şeyler ısmarlamak isteriz." dedi Changmin Chanhee'den önce. Chanhee ise gülümseyerek onayladı.

Juyeon ise baş parmağını kaldırmıştı. Ardından hep beraber dışarı çıktıklarında o hayran kalabalığının neredeyse yok denecek kadar azaldığını gördüler. Daha fazla oyalanmadan arabalara bindikten sonra Chanhee ve Changmin eğilerek selam verdiler ardından tüm arabalar yola çıktı.

İçeri girdikleri zaman saate baktı Chanhee. Saat 6.15'ti. Çıkmalarına az bir zaman kalmıştı.

"Bugünü burada bitirelim Changmin." dedi Chanhee. "Hem sen de yorulmuşsundur eve gidince bana iyi olan fotoğrafları ayarlayıp at ki ben de düzenleyeyim."

"Tamamdır. O iş oldu bil." dedi Changmin. Ardından birlikte eşyalarını toplayıp dükkanı kapattılar.

Chanhee eve geldiğinde sıcacık evine kavuşmasının şerefine yatağa attı kendini. Ardından biraz telefonla ilgilenip kendine yemek hazırlayıp yedi. Changmin'den art arda gelen e-maillerden fotoğrafları attığını anladı. Fotoğraflara bakıp iyilerini seçtiğini kanaat getirdikten sonra sofrayı kaldırıp odasına geçti ve bilgisayarı açtı.

Ama bilgisayar sanki açılmamak için direniyordu. Bir süredir beklemesine rağmen bir türlü açılmamıştı bilgisayar.

"Ne oluyor?" diye sordu kendi kendi Chanhee. "Dün gayet güzel açılıyordun şimdi ne oldu?" dedi. Bir süre daha bekledi sonra da açılmayınca sinirlenip bilgisayarı kapattı.

"Uzun süredir benimle berabersin ve bozula bozula şimdi mi bozuldun?" dedi sinirle Chanhee. Şu an beyni resmen kendini yiyecek gibiydi. Fotoğrafları düzenleyip atması için tam olarak üç günü vardı.

Ve bu üç gün içinde bilgisayarını tamir ettirebilmesi olanaksızdı.

Utana sıkıla ne yapacağını düşünürken belki bir ihtimal tekrar açılır diye düşünüp tekrar denedi ama olmadı. Bilgisayara dokununca hızlıca elini çekti. Bilgisayarı cayır cayır yanıyordu. Bilgisayardaki diğer sistemlerde sıkıntı çıkmaması adına kapattı. Ardından bir fikir gelince Changmin'e mesaj attı.

Chanhee
Changmin
Müsait misin?

Changmin
Evet
Bir sorun mu var?

Chanhee
Bilgisayarımın benimle olan 7 yıllık ilişkisi buraya kadardı
Ayrıldık
Çok hüzünlüyüm şu an
Sorun sende değil bende dedi
Kavga ettik çok kötü
Çok üzgünüm Changmin
Ne yapacağım bilmiyorum

Changmin
Bu muydu sorun?
Ben kendi bilgisayarımı getireyim sana
Olur mu?

Chanhee
Sen
Sen muhteşem bir varlıksın Ji Changmin
Tanrı senden razı olsun
Muhteşemsin
Daha söyleyemeyeceğim çok daha fazla övgü sözcüğü seninle olsun

Changmin
Amen
Neyse getiririm yarın
Halledersin

Chanhee
İyi de
Sende edit için programlar var mı ki

Changmin
Hayır ama sen yüklersin
Bilgisayarımda baya büyük alan var

Chanhee
İşte bu be
İşte bu
Çok sağol 💓💖💓💖💓💖💓💖💓💖💓💖

Changmin
Bir şey değil
Kendini yeme artık
Rahat ol

Chanhee
Pazar günü kiliseye gittiğimde senin adına çok dualar edeceğim Changmin
Çok teşekkür ederim
Şu yazdığın 10 kelimelik mesajın beni 10 salisede bir dertten kurtardı

Changmin
Tamam bir şey değil
Yeter artık git de uyu
Yarın da bilgisayarını tamirciye götür

Chanhee
Tamam götüreceğim ✋✋
İyi geceler

Derin bir nefes aldı Chanhee. Sanki kalbi durmuşken kalp masajı yapılıp tekrar çalışmış gibiydi. Bilgisayarını bilgisayarın kendi çantasına koyup masanın üstüne koydu. Yarın işe gitmeden önce kesinlikle tamirciye götürecekti.

Selam hehe yine ben
Dün kişisel sebeplerimden ötürü yayınlayamadığım bölümü şimdi yayınlıyorum evet 💃💃

Umarım beğenirsiniz<333

photographer ✧ bbangnyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin