➪𝙁𝙖𝙠𝙚 𝙇𝙤𝙫𝙚
BY. BTS➪𝘽𝙡𝙪𝙚 & 𝙂𝙧𝙖𝙮
BY. BTS♡
"Görüşmeyeli nasılsın Minsoa??"
"Uh.. İdare eder..."
"Hm.. Cevabın net değil. Neden bu cevabı verdin?"
"Çünkü ben de ne hissettiğimi bilmiyorum.. İnsanlar çift kişilikli olduğumu düşünüyorlar, bende 'hahahaha, evet biraz öyleyim' diyorum. Tanrı aşkına insanlar neden bilmeden konuşuyorlar. Komik,,"
"Ahahahha, aslında evet. Çift kişilik diyemeyiz ama yakından bir tanıdık diyelim biz ona dimi?"
"Evet.. Onu seviyorum. O olmak istediğim kişi. O mutlu ve cesur. Seviyorum onu.."
"Güzel~ İlk olarak Day hakkında mı konuşalım yoksa senin hakkında mı?"
"Day~~"
"Ahahahahhaha,, tamam, Day." , "Bana, Day'in gerçek ismini hâlâ söylemedin. Merak ediyorum açıkcası."
"Daisy. Kim Daisy aslında.."
"Bu nabi yani kelebek ve daisy -papatya- olayı nerden geliyor?"
"Umm.. Bunun benim için anlamlı bir hikayesi var."
"Kelebek-papatya hikayesi değil mi? Hani birisi ölüyordu falan."
"Hayır, hayır.. Anlatayım..
Zamanın birinde, bir köyde; bir tırtıl doğmuş, büyümüş, evrimini tamamlayıp kelebek olmuş. Uçmayı o kadar sevmiş ki güle oynaya tarlalarda uçuyor ve minik gülücükleri ile etrafa adeta neşe saçıyormuş. Onu gören tüm canlılar hayranlıkla onun narin kanat çırpışlarını izliyorlarmış. Kendi aralarında ona 'dünyanın en harika canlısı' diye bir lakap bile takmışlarr~~~
Yine günün birinde kelebek havada dans edip kanatlarını çırparak yarattığı minik melodiler ile diğer canlıları etkilerken bir anda şimşek çakmış. Kelebek neye uğradığını şaşırıp yere düşmüş korkudan. Herkesin -ne kadar mükemmel olsada- bir korkusu olur değil mi? Etrafını incelediğinde bir sürü papatya tepeden ona bakıyormuş. O kadar çok utanmış ki kanatları ile kendini saklamaya çalışmış..
Bir papatya ise onu fark edip hemen yere eğilmiş. Onu kapatıp saklamaya çalışmış.. Kelebek yağmur bitene kadar orada utanç içinde saklanmış. Tüm papatyalar onun ile dalga geçmiş, bazıları diğer papatyalar alay etmesin diye ona yardım edememiş. Bizim papatya ise uzun süre çok eğildiği için gövdesini incitmiş. Yağmur bitince kelebek uçup oradan uzaklaşırken 'teşekkür ederim papatya halkı!! beni koruyup kolladınız~!!' demiş habersizce. Uçmuş ve uzaklarda dans ederek kaybolmuş. Bir daha bu tarladaki kimse onu görmemiş.
Papatya ise gövdesi kırıldığı için soluyormuş ama solana kadar kelebeğinin tekrar dönmesini beklemiş. Ona tekrar yardım edebilmek için..
Kelebeğin onu tanımamasının verdiği acı ise çok fazla gelmiş ona. Hem de gövdesinin acısından da, hayatının sona ermesinin verdiği acıdan da fazlaymış..
Diğer papatyalara derdini anlatamamış. Ölüp giderken sadece ağzından şunlar çıkabilmiş, ' ben sizin gibi bir papatyayım. benden milyonlarca var değil mi..?'
O öldükten sonraki bazı yağmurlu geceler, diğer papatyalar ağlama sesi duyarlarmış ve küçük bir çocuğun şu sözlerini;'Beni bulacağını biliyorum minik kelebeğim. Senin için orada bekleyeceğim. Kimsenin olmadığı, hazineler, güzellikler ve sadece iyi canlıların bulunduğu o güzel diyarda.. Senin için en güzel papatya olamayabilirim ama senin papatyan olabilirim kelebeğim..' "
"Woaa... Bu kadar anlamlı bir hikayesi olduğunu bilmiyordum.. Senin için- pardon, Day için ne kadar önemli olduğunu şimdi anlayabiliyorum... Peki kelebeğe ne olmuş?"
"Kelebek mutlu bir şekilde, hiçbir şeyden habersiz yaşayıp gitmiş ama kalbinde asla geçmeyen bir acı varmış. Kimse acısını dindirememiş. Kelebek de öyle ölüp gitmiş.."
"Kötü sonlu hikayeleri sever misin?"
"Evet. Gerçeğin yüzüne vurulması her zaman daha iyidir. Bir çocuğu ufak yalanlarla kandırmak bile çok zararlıdır. İlerde ona hem yalan alışkanlığı kazandırır hem de kötü veya iyi hiçbir olay, duygu yada kişilerle yüzleşemez. Tramvaları da atlatamazsın unutarak/ağlayıp dramatize ederek. Yüzleşip kabullenmek daha zor ama en azından kesin bir çözüm."
"Çok gerçekçi birisin.."
"Yeterince.."
"Seninle konuşurken senin benim piskoloğum olduğunu düşünüyorum. Yeni bilgiler ve yeni bakış açılarını seviyorum."
"Ben de mi piskolog olmalıyım..?"
"Neden olmasın? İnsanları iyileştirmenin sana göre olmadığını çünkü insanları sevmediğini söylemiştin.?"
"Bu konuda fikirlerim aynı. İnsanları tıbbi açıdan iyileştirmek benlik değil ama onların ruhu iyileştirebilirim belki? Bu daha eğlenceli çünkü ben de senin gibi farklı, yeni bilgileri ve bakış açılarını keşfetmeyi seviyorum~"
"Bu güzel..."
"Waiting for you.."
"I can't be most beautiful one but I can be yours.."
Kim Bae
Bae.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴏɴᴇ ᴅᴀʏ, ᴏɴᴇ ɴɪɢʜᴛ ʙᴀʙᴇ
Fanfiction̶S̶a̶n̶ı̶r̶ı̶m̶ ̶a̶r̶t̶ı̶k̶ ̶b̶u̶n̶a̶ ̶s̶o̶n̶ ̶v̶e̶r̶m̶e̶l̶i̶y̶i̶m̶.̶ ̶ T̶ü̶m̶ ̶b̶u̶ ̶s̶a̶ç̶m̶a̶l̶ı̶k̶l̶a̶r̶a̶,̶,