Ep.06

30 3 5
                                    







➪𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙀𝙮𝙚𝙨 𝙏𝙚𝙡𝙡
BTS










TW//Piskolojik Şiddet,,














Artık ne demeliyim bilmiyorum. İyi bir çocukluk geçirdim mi bilmiyorum ama hayatıma kötü insanlar girmişti. Bana piskolojik şiddet uygulayanlar, aşağılayanlar, kilolu olmamama rağmen kilom hakkında sert yorumlarda bulunanlar, güzel olmadığım hakkındaki yorumlar, geleceğim hakkında düşüncem sorulmadan verilmek istenen kararlar. O zamanlar bunların farkında değildim. Ne kadar güçlüymüşüm meğer.. Biri bana bağırsa da vursa da odama geçer oyuncaklarımla oynarmışım ben. Ve yine nem hepsini fark ettikçe kaçmaya çalıştım. Yüzleşmek istemedim. O zamanki gibi güçlü olmak istedim. Boşverdim, güldüm, iyiyim dedim. Kimsenin yanında ağlamamıştım bile..

Düşünsenize biri geliyor ve;

"Çok kilo almışsın tatlım zayıflamalısın yakışmıyor sana..?"

diyor. Bu ne kadar basit bir cümle değil mi? Bir çırpıda çıkıyor ağızdan... Sen kim bilir ne zorluklarla nelerle baş ediyorsun ve aynı kişi gelip sana şunları söylüyor;

"Sen zayıflamışsın, bu hal ne böyle? Bir deri bir kemik kalmışsın. Hiç yakışmamış.."

ahahahahaha. gerizekalı. işte böyle insanlar ölmeli.

Ama böceklerim bu bir kaçış değil. Bu kendinizi dipsiz bir kuyuya selam verip balıklama atmak gibi birşey.. Siz siz olun güçü kalın. Asıl güç yüzleşmektir. Asıl güç her şeyi kabullenip ona göre kendi hayatını çizmektir. Kimseye boyun eğmek zorunda değilsin. Hiçbir kulun kulu da olamazsın. Sen kendin olmalısın. İnsanlar doyumsuz baksana? Sen iyi şeyler yapsan da kötü şeyler yapsan da onların yorumundan kaçamazsın. Ağzı olan konuşur bunu unutma. Ama sen onlardan olmayacaksın böceğim.. Asıl erdem ahlakınla konuşmaktır. Bir kimse ile ilgili düşüncelerini kendine saklayamıyorsan kusura bakma ama çok gereksiz ve nefsine yenik bir ahmaksındır. İnsanları incitmek çok kolaydır. Bir yara kolayca kabul bağlayabilir belki ama asla eskisi gibi olamaz. Sende kendine gel ve sana yakışan,, erdemli olacağın halini seç..

Ayrıca biricik okurum sana diyorum.. Sakın birinin istediği gibi olmaya kalkışma. Çünkü bu da ahmaklıktır. Sen bir aptal için neler yaparsan yap o yine aptal üzgünüm.. Kimseye yaranamayacaksın asla. Bu kanun.












































 Bu kanun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bae.

ᴏɴᴇ ᴅᴀʏ, ᴏɴᴇ ɴɪɢʜᴛ ʙᴀʙᴇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin