➪𝙊𝙉𝙇𝙔
LeeHi➪𝙎𝙤𝙢𝙚
Bol4♡
"Nabi-yaaa!!!"
"EFENDİM?! NE OLDU? ÇOCUK MU GELİYOR!??? DOĞURACAK MISIN? AY NE YAPACAĞIIIZZZZ?? SEONGHWA'YI ARAYAYIM EVET, EVET. EN YAŞLIMIZ O. BENCE O DOĞURTABİLİR."
"Sevgilim dur.. Doğurmayacağım daha ahahahahha"
"Huh- neden öyle seslendin?"
"Şey.. Çorabımı giyemedim... :( "
"Bebeğim.."
"Efendim :( "
"Seni çok seviyorum."
"Ben de seni seviyorum minik kelebeğim~"
"Gel bakalım giyelim şu çorabı hehee~~"
"Teşekkür ederim~ Bu arada sancılanırsam Seonghwa'yı değil ambulansı araman daha mantıklı olur bebeğim. Çocuğumun ebesinin Hwa olmasını istemiyorum.."
"Ebe ne?"
"AHAHAHAHAH?!"
"Uh.. Neden güldün??"
"Yıllar önce, doktor çok olmayan yerlerde kadınları doğurtan yaşlı teyzeler, neneler olurmuş. Hâlâ bazı ülkelerde var tabii ki. O doğurtan kişi çocuğun ebesi oluyor."
"Sizin şu sövdüğünüz ebe o ebe mi..?"
"Sen nerden duydun??"
"Woo Young hep oyun oynarken 'ebeni si--
"DUR!! Tamam, anladım ben. O ebe aslında o ebe sevgilim ama bebeğimiz bizi duyuyor onun yanında böyle şeyler konuşmayalım olur mu?"
"Oh, paşam zaten mis gibi büyüyor şimdiden. Kitap okuyoruz, klasik müzik dinletiyoruz, organik besleniyoruz.. Çok masraflı çocuk bakmak...."
"Sevgilim. Onu istemeden önce düşünmeliydin.."
8 Ay Önce
...
"Eee gençler, çocuk ne zaman???"
Hongjoong ile evliliğimizin üzerinden geçen 3. ayımızdayız. Ailesi bize yemeğe gelmişlerdi. Bu sayede meşgul olduğu için fazla görüşemediğimiz abisi ile de konuşma şansı bulmuştuk. Akşamımız şirin sohbetler, yemekler ve hafif alkoller ile devam ediyordu. Taa ki Hongjoong'un babası bu soruyu sorana kadar..
Joong'un lokması boğazına dizilmiş, beklemediği soru ile ufak çaplı öksürük krizine girmişti. Benim ise gözlerim kocaman açılmış, babasına bakıyordum. Bizim bu ani şaşkınlığımıza güldüler ve konuyu kapattılar. ..şimdilik..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴏɴᴇ ᴅᴀʏ, ᴏɴᴇ ɴɪɢʜᴛ ʙᴀʙᴇ
Fanfiction̶S̶a̶n̶ı̶r̶ı̶m̶ ̶a̶r̶t̶ı̶k̶ ̶b̶u̶n̶a̶ ̶s̶o̶n̶ ̶v̶e̶r̶m̶e̶l̶i̶y̶i̶m̶.̶ ̶ T̶ü̶m̶ ̶b̶u̶ ̶s̶a̶ç̶m̶a̶l̶ı̶k̶l̶a̶r̶a̶,̶,