➪𝘿𝙖𝙯𝙯𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙇𝙞𝙜𝙝𝙩
ATEEZ➪𝘿𝙚𝙨𝙞𝙧𝙚
ATEEZ➪𝙒𝙄𝙏𝙃 𝙐
ATEEZ
♡
"Evet, Minsoa. Görüşmeyeli nasılsınız?"
"Nasılız..? Day iyi. Hemde baya!! Hamile kaldı biliyor musun??"
"Uh!? Gerçekten mi? Evliliği üzerinden pek zaman geçmedi değil mi? Hongjoong baya hızlıymış sanırım.."
"İkisi de çocukları seven insanlar. Mutlu olmalılar.."
"Minsoa, sen de mutlu olmalısın.. Uzun zamandır hastamsın. Seni dinlemek gerçekten beni mutlu ediyor. Umut dolu bir kızsın, neşelisin.. Seni bu hale getirenlerden nefret ediyorum.. ama sen mutlu olmayı fazlasıyla hak ediyorsun kızım.."
"Ben sadece nasıl olacağımı bilmiyorum..?"
"Uh... Hâlâ rüyaların ile gerçek hayatın birbirine karışıyor mu?"
"Hayır. Son 5 aydır Hongjoong veya Day rüyama gelmiyor. Hongjoong'un yüzünü hayal etmekte zorlanıyorum.." , "Bundan utanç duyuyorum. Hem aptal bir ergen gibi ondan hoşlandım -tamı tamına 3 yıl- ve aptal gibi şuan onu hayal edemiyorum.."
"Son rüyan neydi onlarla ilgili olan?"
"Son rüyam Hongjoong ile benim aramdaydı. Day yoktu. Eminim. Beni evimizin yan bahçesinde öpmüştü.. Çok gerçekçiydi... Sonra gelmedi zaten. Yüzünde hüzün vardı. Bakışlarında eski mutluluğu yoktu. Gözlerindeki tüm gençlik alevi sönmüş gibiydi..."
"Ben.. üzügünüm.... Buna tıbbi bir açıdan bakmamı istersen eğer şöyle açıklayabilirim. Beyinde hiçbir veri unutulamaz. Onu unutmadın. Onun ezberlediğin yüzünü hatırlayamaman ona aşık olduğunu belirtir aslında a-
"Uh- gerçekten mi??!"
..ama tam tehşis koymak istemiyorum. İnsanların düşüncesine fazla değer veren birisin ve böyle bir yorum yaparsam kafana takılacağından eminim. Sadece iç sesini dinle. Onunla yüzleş olur mu..?"
"Peki.."
"Hongjoong'a aşık olan kişi sen misin yoksa Day mi? Geçen seyans bunu sana sormuştum.. Düşündün mü üzerinde?"
"Evet.. Day. Yani benim hayal dünyamdaki versiyonum. Day de benim ama o daha güçlü. O istediklerini elde edebilen bir kız.. Ben gerçekten ondan hoşlandım ama ona sırılsıklam aşık olan ve ona sahip olma duygusu ile onu arzulayan kesinlikle Day'di. Ben kimseye o gözle yaklaşmadım.."
"Sen de öylesin. Yani sen de güçlüsün fakat şuan seni yoran şeyler var ve onlardan kurtulmak için buradasın unutma. Day istediğine kavuştu. O mutlu baksana?! Sen neden mutlu olmuyorsun?"
"B-ben bilmiyorum.. gerçekten,, kendimi sadece eksik hissediyorum...."
"Düzelecek güzel kız. Hepsi düzelecek."
"Düzelmek zorunda."
Bae.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴏɴᴇ ᴅᴀʏ, ᴏɴᴇ ɴɪɢʜᴛ ʙᴀʙᴇ
Fanfic̶S̶a̶n̶ı̶r̶ı̶m̶ ̶a̶r̶t̶ı̶k̶ ̶b̶u̶n̶a̶ ̶s̶o̶n̶ ̶v̶e̶r̶m̶e̶l̶i̶y̶i̶m̶.̶ ̶ T̶ü̶m̶ ̶b̶u̶ ̶s̶a̶ç̶m̶a̶l̶ı̶k̶l̶a̶r̶a̶,̶,