Ep.12

19 3 13
                                    






➪𝘿𝙖𝙣𝙘𝙞𝙣𝙜 𝙄𝙣 𝙏𝙝𝙚 𝙍𝙖𝙞𝙣
Rad Museum
































...

"İşte böyle oldu.."

"Minsoa.. Üzülmüş olmalısın..?"

"Hayır, aslında üzülmedim. Kırıcıydı yaptığı ama o farkında değildi. Sayesinde yeni nefret itemleri kazandım ahahahaha."

"Sevdiğin şeylerden nefret mi edeceksin? Cidden mi? Hey hey. Orada durmalısın. Minsoa neden başkalarının yaptığı düşüncesizce davranışlar yüzünden sevdiğin şeylerden vazgeçiyorsun? Bu kadar kolaysa vazgeçebilmen, neden onları en sevdiğin itemler olarak düşündün? Demek ki asla gerçekten sevmedin onları. Sadece elde etmek istediğin şeylerdi.."

"Evet, öyleydiler. Onlar sadece elde etmek istediğim basit itemlerdi. Onları kendim de alabilirim ama ben hediye istiyorum.. Birinin beni düşünüp bana hediye vermesini.."

"Doğum günün yaklaşıyor, eminim bir sürü hediyen olacaktır."

"Hayır işte.. Benim için önemli değil bu. Ben doğum günü hediyelerini de doğum günlerini de sevmem. Birinin beni düşünüp hediye alması çok özel ve beklenmedik. En azından değerli hissettiriyor...?? Doğum günümde zaten kimin hediye alacağını, ne alacağını tahmin etmek kolay. Ben satın alınan hediyelerden çok manevi değeri yüksek şeyleri severim. Mesela biri gelse dese ki 'Minsoa bu taşı yolda gördüm bana seni hatırlattı sebepsizce.' işte ben o taşı bağrıma basarım. Anlatabiliyorumdur umarım?"

"Evet, anladım.. Garip bir bakış açısı ve kendince haklı sebeplerin de vardır elbet. Fakat ben şeye takıldım, neden doğum günlerini sevmiyorsun? Herkes sever sanıyordum, yani sana özel bir gün ve sevdiklerinin aklında olduğun, önemsendiğin bir gün.."

"Hayır. Bence öyle değil. Öncelikle doğum günü bana özel bir gün değil. Benle aynı gün doğan milyonlarca insan var. Ve bu arada doğum günüm benim sevdiğim bir gün değil. Çünkü isteyerek doğmadım.. Harika bir hayat da yaşamıyorum."

"Bazen beni çok bozuyorsun."

"Neden? Uh, Yanlış bir cümle mi kurdum??"

"Hayır, sadece senin fikirlerine karşı gelmekte zorlanıyorum. Sen daha bir çocuksun ve çok yaşanmışlığın var sanırım, çünkü akıcı ve akıllı bir dille konuşuyorsun. Düşüncelerin özgün ve etkileyici. Diğer hastalarıma benzemiyorusun. Onlar genelde tramvaları için, gelecek kaygıları veya özgüven problemlerinden dolayı geliyorlar. Sen, neden burda olduğunu bile belirtmeden sadece ağlayarak yanıma geldin ve yardım diledin.. Sinir krizi veya panik atak geçirmiştin. Wow.. O gün korkunçtu."

"Teşekkür ederim düşünceleriniz mutlu etti. O gün gerçekten kötüydüm."

"O gün ne oldu?"

"Rüyamdan uyandım :)"

"Nasıl yani..?"

"Yüzleşme zamanı Minsoa.."

.
.
.















































bA+3-!?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bA+3-!?.EE2.

ᴏɴᴇ ᴅᴀʏ, ᴏɴᴇ ɴɪɢʜᴛ ʙᴀʙᴇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin