𝖙𝖜𝖔

9K 117 14
                                    

𝗬/𝗡'𝗦 𝗣𝗢𝗩:
𝗂 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈𝗐𝖺𝗋𝖽𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅, 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗇𝗈𝗍 𝗅𝖾𝗍 𝗆𝗒 𝗇𝖾𝗋𝗏𝖾𝗌 𝗀𝖾𝗍 𝗍𝗈 𝗆𝖾, 𝖻𝗎𝗍 𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝗁𝖺𝗋𝖽 𝖼𝗈𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗀𝗈𝗇𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗒𝖾𝖺𝗋, 𝗂 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗂𝖿 𝗆𝗒 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝗒𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗈𝗋 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗂𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋 𝗆𝖾? 𝗆𝗒 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗂𝗌 𝖿𝗂𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗅𝗈𝖺𝖽𝗌 𝗈𝖿 𝖻𝖺𝖽 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍𝗌 𝗈𝖿 𝗐𝗁𝖺𝗍𝗌 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇, 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗎𝖽𝖽𝖾𝗇𝗅𝗒 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗅𝗅 𝗌𝗍𝗈𝗉 𝖺𝗌 𝗂 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗎𝗉 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝖿𝗂𝗇𝗇𝖾𝗒 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗆𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗐𝗂𝖽𝖾 𝖾𝗒𝖾𝗌. 𝗂 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆, 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗆 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝗍𝗈 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝗍𝗈𝗐𝖺𝗋𝖽𝗌 𝗆𝖾.
"𝖸/𝗇?!" 𝗁𝖾 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌
"𝖳𝗁𝖾 𝗈𝗇𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗇𝗅𝗒" 𝗂 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾
"𝖮𝗁 𝗆𝗒 𝗀𝗈𝖽 𝗒/𝗇!!" 𝗁𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗍𝗌 𝖾𝗑𝖼𝗂𝗍𝖾𝖽𝗅𝗒 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗋𝗎𝗇𝗌 𝗎𝗉 𝗍𝗈 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝗎𝗀𝗌 𝗆𝖾 𝗍𝗂𝗀𝗁𝗍𝗅𝗒, 𝗂 𝗁𝗎𝗀 𝗁𝗂𝗆 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾,
"𝖨𝗏𝖾 𝗆𝗂𝗌𝗌𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗈 𝗆𝗎𝖼𝗁 𝖿𝗂𝗇𝗇𝖾𝗒"
"𝖨𝗏𝖾 𝗆𝗂𝗌𝗌𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈𝗈 𝗒/𝗇 𝗐𝖾 𝖺𝗅𝗅 𝗁𝖺𝗏𝖾, 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀𝗌 𝗐𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗆𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁𝗈𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎, 𝗐𝖺𝗂𝗍 𝗁𝗈𝗐 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗂 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝗈𝗏𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖼𝖺𝗅𝗂𝖿𝗈𝗋𝗇𝗂𝖺 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖽𝖺𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝗀𝗈𝗈𝖽?"
"𝖮𝗎𝖼𝗁 𝗌𝗈𝗎𝗇𝖽𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗆𝖾 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗂𝗇𝗇" 𝗂 𝗈𝗏𝖾𝗋-𝖽𝗋𝖺𝗆𝖺𝗍𝗂𝖼𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗉𝗋𝖾𝗍𝖾𝗇𝖽 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗁𝗎𝗋𝗍, 𝖼𝗅𝗎𝗍𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍.
"𝖲𝗁𝗎𝗍 𝗎𝗉 𝗒/𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗂 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖾𝗋𝖾" 𝖿𝗂𝗇𝗇𝖾𝗒 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝗌 "𝗂𝗆 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗎𝗌𝖾𝖽 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖻𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗁𝖾𝗋𝖾?"
"𝖩𝗎𝗌𝗍 𝖽𝗂𝖽𝗇𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖼𝖺𝗅𝗂𝖿𝗈𝗋𝗇𝗂𝖺 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗆𝗎𝖼𝗁 𝗂 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗌" 𝗂 𝗌𝗁𝗋𝗎𝗀. 𝗂 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗂 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗍𝗋𝗎𝗌𝗍 𝖿𝗂𝗇𝗇𝖾𝗒 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗋𝗎𝗍𝗁 𝖻𝗎𝗍 𝗂 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝖻𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗍 𝗎𝗉, 𝗂 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗅𝖾𝖺𝗏𝖾 𝖺𝗅𝗅 𝗈𝖿 𝗆𝗒 𝖿𝖺𝗆𝗂𝗅𝗒 𝗉𝗋𝗈𝖻𝗅𝖾𝗆𝗌 𝗂𝗇 𝖼𝖺𝗅𝗂𝖿𝗈𝗋𝗇𝗂𝖺 𝖺𝗇𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝖻𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇, 𝗂 𝖿𝗎𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗂𝗍 𝗎𝗉 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝖾 𝗂𝗇 𝖼𝖺𝗅𝗂𝖿𝗈𝗋𝗇𝗂𝖺, 𝗂𝗆 𝗇𝗈𝗍 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖿𝗎𝖼𝗄 𝗂𝗍 𝗎𝗉 𝗁𝖾𝗋𝖾.
𝖳𝗁𝖾 𝖻𝖾𝗅𝗅 𝗋𝗂𝗇𝗀𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗌𝖾 𝗂 𝖿𝗈𝗋𝗀𝗈𝗍 𝗆𝗒 𝗐𝖺𝗒 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅, 𝗀𝗋𝖾𝖺𝗍.
"𝖧𝗆𝗆. 𝖶𝖾𝗅𝗅 𝗐𝖾 𝖻𝖾𝗍𝗍𝖾𝗋 𝗀𝖾𝗍 𝗍𝗈 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌 𝗂 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗇𝖺 𝖻𝖾 𝗅𝖺-"
"𝖣𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌? 𝖲𝗈𝗋𝗋𝗒 𝗂𝗍𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗂 𝗌𝗈𝗋𝗍𝖺 𝖿𝗈𝗋𝗀𝗈𝗍 𝗆𝗒 𝗐𝖺𝗒 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗁𝖺,𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌𝗂𝖼 𝗒/𝗇" 𝗂 𝖼𝗎𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝗈𝖿𝖿.
"𝖮𝗁 𝗒𝖾𝖺𝗁, 𝗒𝖾𝖺𝗁 𝗈𝖿 𝖼𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾, 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝗈𝗍?"𝗁𝖾 𝖺𝗌𝗄𝗌,
"𝖬𝖺𝗍𝗁𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖬𝗋 𝖩𝗈𝗁𝗇𝗌𝗈𝗇?" 𝗂 𝗋𝖾𝗉𝗅𝗒 𝗂𝗇 𝖺𝗇 𝗎𝗇𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾.
"𝖮𝗁 𝗐𝖾𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖺𝗍𝗌 𝗄𝗂𝗇𝖽𝖺 𝗅𝗎𝖼𝗄𝗒 𝗂 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗌 𝖼𝗈𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗏𝖾 𝗀𝗈𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗈𝗈, 𝖼𝗆𝗈𝗇 𝗅𝖾𝗍𝗌 𝗀𝗈" 𝗁𝖾 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝗌 𝖺𝗍 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖺𝗌 𝗐𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗈𝗎𝗋 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌. 𝖶𝖾 𝗋𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗎𝗋 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗂𝗇𝗇𝖾𝗒 𝗌𝗂𝗍𝗌 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝖽𝖾𝗌𝗄, 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗂 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝖺𝗐𝗄𝗐𝖺𝗋𝖽𝗅, 𝗎𝗇𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗈 𝖽𝗈.
"𝖮𝗁 𝗌𝗈 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒, 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝗎𝗌𝗍 𝖻𝖾 𝗒/𝗇 𝗁𝗈𝗉𝗉𝖾𝗋, 𝖺𝗆 𝗂 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍?" 𝖳𝗁𝖾 𝗍𝖾𝖺𝖼𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗌𝗄𝗌 𝗆𝖾
"𝖸𝖾𝖺𝗁 𝗍𝗁𝖺𝗍𝗌 𝗆𝖾, 𝗌𝗈 𝖾𝗋𝗆 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗂 𝗌𝗂𝗍?" 𝖨 𝖺𝗐𝗄𝗐𝖺𝗋𝖽𝗅𝗒 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾
"𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝖺 𝗌𝖾𝖺𝗍 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗍𝗈 𝖬𝗋.𝖠𝗋𝖾𝗅𝗅𝖺𝗇𝗈 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗀𝗋𝖾𝖺𝗍" 𝖧𝖾 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝗌
"𝖮𝗄𝖺𝗒" 𝖨 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗌𝖾𝖼𝗈𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗂𝗍 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗂 𝗀𝗈𝗍 𝗍𝗈𝗅𝖽 𝗍𝗈𝗈, 𝗂 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗆𝖾.
"𝖴𝗆 𝗁𝗂?" 𝖨 𝗌𝖼𝗈𝗐𝗅.

𝗔/𝗡
𝗔𝗚𝗛𝗛𝗛 𝗙𝗜𝗡𝗡𝗘𝗬 𝗔𝗡𝗗 𝗬/𝗡'𝗦 𝗥𝗘𝗨𝗡𝗜𝗢𝗡 𝗜𝗦 𝗦𝗢 𝗖𝗨𝗧𝗘 𝗖𝗔𝗡𝗧 𝗗𝗘𝗔𝗟
𝗮𝗹𝘀𝗼 𝘄𝗲 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗺𝗲𝘁 𝗿𝗼𝗯𝗶𝗻, 𝘀𝗼𝗿𝗿𝘆 𝗶 𝗹𝗲𝗳𝘁 𝗶𝘁 𝗼𝗻 𝗮 𝗯𝗶𝘁 𝗼𝗳 𝗮 𝗰𝗹𝗶𝗳𝗳𝗵𝗮𝗻𝗴𝗲𝗿🤭🤭

𝖘𝖙𝖚𝖈𝖐 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖒𝖊// robin arellano Where stories live. Discover now