𝖓𝖎𝖓𝖊

6.2K 86 48
                                    

𝗬/𝗡'𝗦 𝗣𝗢𝗩:
"𝖨 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗐𝗈 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄𝗂𝗇𝗀! 𝖦𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖿𝗂𝗀𝗁𝗍𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍, 𝗒/𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝖽𝖺𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗌𝗆𝖺𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗋𝖺𝗇𝖽𝗈𝗆 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗎𝗉! 𝖠𝗇𝖽 𝖵𝖺𝗇𝖼𝖾, 𝗒𝗈𝗎 𝗉𝗎𝗍 𝖻𝗋𝗈𝖽𝗂𝖾 𝗂𝗇 𝗁𝗈𝗌𝗉𝗂𝗍𝖺𝗅! 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗁𝗂𝗌 𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾 𝗍𝗈 𝗆𝖾 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝖼𝗋𝖺𝗓𝗒 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗂𝗍!"
"𝖬𝗎𝗆 𝗐𝖾'𝗋𝖾 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒" 𝖵𝖺𝗇𝖼𝖾 𝗋𝖾𝗉𝗅𝗂𝖾𝖽
"𝖲𝗈𝗋𝗋𝗒 𝗂𝗌𝗇𝗍 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝖾𝗇𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝖵𝖺𝗇𝖼𝖾!" 𝖬𝗒 𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗍𝖾𝖽 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆.
"𝖨𝗍𝗌 𝗆𝗒 𝖿𝖺𝗎𝗅𝗍. 𝖨 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝗏𝖺𝗇𝖼𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗌𝗍𝗂𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝖾 𝗂 𝖼𝗈𝗎𝗄𝖽 𝗈𝖿 𝗌𝗍𝗈𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗆 𝖻𝗎𝗍 𝗂 𝖼𝗁𝗈𝗌𝖾 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝗈𝗈, 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗐𝖺𝗌 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖾𝗍𝖾𝗅𝗒 𝗆𝗒 𝖿𝖺𝗎𝗅𝗍. 𝖣𝗈𝗇𝗍 𝖻𝗅𝖺𝗆𝖾 𝗏𝖺𝗇𝖼𝖾 𝗆𝗎𝗆, 𝖻𝗅𝖺𝗆𝖾 𝗆𝖾." 𝖨 𝖽𝖾𝖿𝖾𝗇𝖽𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗆, 𝗂 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝗁𝖾 𝗀𝗈𝗍 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗋𝗈𝗎𝖻𝗅𝖾 𝖺𝗅𝗈𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖺𝗄𝖿 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝖾. 𝖧𝖾 𝖽𝗂𝖽𝗇𝗍 𝖽𝖾𝗌𝖾𝗋𝗏𝖾 𝖺𝗇𝗒 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝗂𝗌, 𝗁𝖾'𝗌 𝖺𝗇 𝖺𝗇𝗀𝖾𝗅 𝗍𝗈𝗈 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝖾𝖾𝗉 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗁𝖾'𝗌 𝖺 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇,𝗁𝖾 𝗁𝖺𝗌 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗍𝗈𝗈 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗁𝗂𝗍𝗍𝗒 𝗍𝗈𝗐𝗇.
"𝖸𝗈𝗎 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗂 𝖽𝗂𝖽𝗇𝗍 𝖾𝗑𝗉𝖾𝖼𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗒𝗈𝗎 𝗒/𝗇, 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗆𝗒 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝖺𝗇𝗀𝖾𝗅 𝗐𝗁𝗈 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗁𝗎𝗋𝗍 𝖺 𝖿𝗅𝗒, 𝗆𝗒 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗐𝗁𝗈 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖻𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖺𝗋𝗆 𝗍𝗈 𝖺𝗇𝗒𝗈𝗇𝖾. 𝖶𝗁𝖾𝗋𝖾'𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗀𝗈𝗇𝖾 𝗒/𝗇"
𝖨 𝖽𝗂𝖽𝗇𝗍 𝗋𝖾𝗌𝗉𝗈𝗇𝖽, 𝗂𝗇𝗌𝗍𝖾𝖺𝖽 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗍 𝗆𝗒 𝖿𝖾𝖾𝗍.
𝖸𝗈𝗎'𝗏𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗅𝖾𝗍 𝗆𝖾 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗒/𝗇." 𝖲𝗁𝖾 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗂𝗀𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗆𝖾 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗈𝖿𝖿 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝗍𝖼𝗁𝖾𝗇

[𝗧𝗜𝗠𝗘 𝗦𝗞𝗜𝗣]
10.07 𝘈𝘔
𝘚𝘊𝘏𝘖𝘖𝘓
𝗥𝗢𝗕𝗜𝗡𝗦 𝗣𝗢𝗩:
"𝖧𝖾𝗒 𝖿𝗂𝗇𝗇, 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖾𝖾𝗇 𝗒/𝗇? 𝖨'𝗏𝖾 𝗇𝗈𝗍 𝗌𝖾𝖾𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗅𝗅 𝖽𝖺𝗒." 𝖨 𝖺𝗌𝗄 𝖿𝗂𝗇𝗇𝖾𝗒
"𝖭𝗈 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌𝗇𝗍 𝗂𝗇 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗆𝗈𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗂𝗍𝗁𝖾𝗋."
"𝖧𝗆𝗆." 𝖨 𝗐𝗈𝗇𝖽𝖾𝗋 𝖺𝗌 𝗐𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝗈𝗎𝗍 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗒𝖺𝗋𝖽.
𝖨𝗍𝗌 𝖿𝗂𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝖺𝗅𝗅 𝗀𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗍𝗈𝗀𝖾𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗂𝗇 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗉𝗌 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗐𝗁𝖺𝗍𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖽𝗎𝗆𝖻 𝗌𝗁𝗂𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖿𝗂𝗇𝖽 𝖾𝗇𝗍𝖾𝗋𝗍𝖺𝗂𝗇𝗂𝗇𝗀, 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗂𝗇𝗇 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗉 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗀𝗐𝖾𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗈𝗇𝗇𝖺 𝖺𝗋𝖾 𝗀𝗈𝗌𝗌𝗂𝗉𝗂𝗇𝗀, 𝖽𝗈𝗇𝗇𝖺 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝗌𝗁𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽.
"𝖧𝖾𝗒 𝗀𝗎𝗒𝗌." 𝖥𝗂𝗇𝗇 𝗌𝖺𝗒𝗌 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗌𝗂𝗍𝗌 𝖽𝗈𝗐𝗇
"𝖮𝗆𝗀 𝖽𝗂𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗍𝗐𝗈 𝗁𝖾𝖺𝗋 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗒/𝗇? 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗍𝖾𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗈𝗇𝗇𝖺" 𝖦𝗐𝖾𝗇 𝗋𝖾𝗉𝗅𝗂𝖾𝗌
"𝖶𝗁𝖺𝗍? 𝖶𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗒/𝗇 𝗂𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗈𝗄𝖺𝗒? 𝖶𝗁𝗒 𝗂𝗌𝗇𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒 𝖽𝗂𝖽 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇 𝗈𝗋 𝗐𝗁-"
"𝖩𝖾𝗌𝗎𝗌 𝖼𝖺𝗅𝗆 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗋𝗈𝖻𝗂𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗂𝗌 𝖿𝗂𝗇𝖾" 𝖦𝗐𝖾𝗇 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝗌, 𝗂 𝖼𝖺𝗍𝖼𝗁 𝗆𝗒𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁 𝖻𝗎𝗍 𝗊𝗎𝗂𝖼𝗄𝗅𝗒 𝖼𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗂𝗍 𝗎𝗉, "𝖧𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗏𝖺𝗇𝖼𝖾 𝗀𝗈𝗍 𝖺𝗋𝗋𝖾𝗌𝗍𝖾𝖽 𝗅𝖺𝗌𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁, 𝗂𝗍𝗌 𝖺𝗅𝗅 𝖺𝗇𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗂𝗌 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍"
"𝖠𝗋𝗋𝖾𝗌𝗍𝖾𝖽? 𝖥𝗈𝗋 𝗐𝗁𝖺𝗍?" 𝖥𝗂𝗇𝗇𝖾𝗒 𝖺𝗌𝗄𝗌
"𝖸𝖾𝖺𝗁 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖦𝗋𝖺𝖻𝖭𝖦𝗈, 𝖸/𝗇𝗌 𝖾𝗑 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗁𝗂𝗍 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈 𝗏𝖺𝗇𝖼𝖾 𝗄𝗂𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗁𝗂𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗆, 𝗁𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗉𝗎𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝖾𝗑 𝗂𝗇 𝗁𝗈𝗌𝗉𝗂𝗍𝖺𝗅 𝗂 𝗁𝖾𝖺𝗋𝖽 𝗁𝖾 𝗌𝗆𝖺𝗌𝗁𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗄𝗎𝗅𝗅 𝗈𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀!" 𝖦𝗐𝖾𝗇 𝖾𝗑𝖼𝗂𝗍𝖾𝖽𝗅𝗒 𝖾𝗑𝗉𝗅𝖺𝗂𝗇𝗌.
"𝖶𝗁𝗂𝖼𝗁 𝖾𝗑? 𝖶𝖺𝗌 𝗂𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗈𝗇𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖼𝗁𝖾𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝖡𝗋𝗈𝖽𝗂𝖾?" 𝖥𝗂𝗇𝗇 𝖺𝗌𝗄𝗌 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇
"𝖸𝖾𝖺𝗁 𝗂 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗌𝗈, 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗐𝖾𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗎𝗓𝗂𝖾 𝗌𝖺𝗐 𝗂𝗍 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗐𝖾 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗇𝖺𝖼𝗄𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖺𝗋𝗄"
"𝖶𝖺𝗂𝗍 𝗐𝗁𝗒 𝖽𝗂𝖽 𝗒/𝗇 𝗀𝖾𝗍 𝖺𝗋𝗋𝖾𝗌𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇?" 𝖨 𝗌𝖼𝗈𝗐𝗅
"𝖮𝗁 𝗒𝖾𝖺𝗁 𝗌𝗈 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗉𝗌 𝗌𝗁𝗈𝗐𝖾𝖽 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗋𝗋𝖾𝗌𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗏𝖺𝗇𝖼𝖾 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗐𝖺𝗌 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝗌𝗈 𝗒/𝗇 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋, 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗀𝗈𝗍 𝖺𝗅𝗅 𝗆𝗈𝗎𝗍𝗁𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗒/𝗇 𝖻𝖾𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗁𝗂𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋! 𝖲𝗁𝖾 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝖿𝗎𝗅𝗅 𝗈𝗇 𝗉𝗌𝗒𝖼𝗁𝗈 𝗆𝗈𝖽𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝗈𝗌𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗁𝗂𝗍, 𝗌𝖼𝗋𝖾𝖺𝗆𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀. 𝖤𝗏𝖾𝗇 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗉 𝗉𝗂𝖼𝗆𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗉𝗎𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗋 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝖼𝗋𝖾𝖺𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 '𝖣𝗈𝗇𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖼𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝗂𝗍 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗆𝗒 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗎𝗆𝖻 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖻𝗂𝗍𝖼𝗁 𝗈𝗋 𝗂 𝗌𝗐𝖾𝖺𝗋 𝗍𝗈 𝖿𝗎𝖼𝗄 𝗂 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖼𝖺𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗂𝖽𝖾𝗐𝖺𝗅𝗄 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗍𝗎𝗉𝗂𝖽 𝖺𝗌𝗌𝗁𝗈𝗅𝖾'"
"𝖧𝗈𝗅𝗒 𝗌𝗁𝗂𝗍" 𝖥𝗂𝗇𝗇𝖾𝗒 𝗀𝖺𝗌𝗉𝗌
"𝖳𝗁𝖺𝗍𝗌 𝗆𝗒 𝗀𝗂𝗋𝗅" 𝖨 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝗎𝗍𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗆𝗒𝗌𝖾𝗅𝖿
"𝖶𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗋𝗈𝖻𝗂𝗇?" 𝖣𝗈𝗇𝗇𝖺 𝖺𝗌𝗄𝗌
"𝖮𝗁 𝖾𝗆 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀!"
"𝖨𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗐𝖾𝗌𝗈𝗆𝖾!" 𝖦𝗐𝖾𝗇 𝖾𝗑𝖼𝗅𝖺𝗂𝗆𝗌.
[𝗧𝗜𝗠𝗘 𝗦𝗞𝗜𝗣]
4.13 𝘗𝘔
𝘠/𝘕'𝘚 𝘏𝘖𝘜𝘚𝘌
𝗬/𝗡'𝗦 𝗣𝗢𝗩:
𝖨 𝗌𝗂𝗍 𝗂𝗇 𝗆𝗒 𝗋𝗈𝗈𝗆 𝗅𝗂𝗌𝗍𝖾𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝗆𝗂𝗑𝗍𝖺𝗉𝖾, 𝗌𝗈𝗋𝗍 𝗈𝖿 𝗌𝖺𝖽 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗆𝗒 𝗆𝗎𝗆 𝗌𝖺𝗂𝖽. 𝖨 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗌 𝗌𝗁𝖾'𝗌 𝗌𝗈𝗋𝗍 𝗈𝖿 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁, 𝗂 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗂 𝗀𝗈 𝖺𝗅𝗅 𝗂 𝖽𝗈 𝗂𝗌 𝖽𝗂𝗌𝗌𝖺𝗉𝗈𝗂𝗇𝗍 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝖻𝗎𝗍 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗂 𝖺𝗆 𝗇𝗈𝗐, 𝖺 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗂𝗌𝗌𝖺𝗉𝗈𝗂𝗇𝗍𝗆𝖾𝗇𝗍. 𝖨 𝗅𝖾𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝗐𝗈𝗋𝖽𝗌 𝗌𝗂𝗇𝗄 𝗂𝗇, 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗌𝗂𝗇𝗀𝗅𝖾 𝗍𝖾𝖺𝗋 𝗋𝗈𝗅𝗅 𝖿𝖺𝗌𝗍𝗅𝗒 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗆𝗒 𝖼𝗁𝖾𝖾𝗄, 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗂𝗌 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝗂 𝗁𝖾𝖺𝗋 𝖺 𝗍𝖺𝗉 𝗈𝗇 𝗆𝗒 𝗐𝗂𝗇𝖽𝗈𝗐, 𝗂 𝖿𝗂𝗀𝗎𝗋𝖾 𝗂𝗍𝗌 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈 𝗂 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗂𝗀𝗇𝗈𝗋𝖾 𝗂𝗍. 𝖬𝗈𝗋𝖾 𝗍𝖾𝖺𝗋𝗌 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝗋𝗈𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝗌𝗈𝖻𝗌 𝖾𝗌𝖼𝖺𝗉𝖾 𝗆𝗒 𝗆𝗈𝗎𝗍𝗁, 𝗂 𝗁𝖾𝖺𝗋 𝖺𝗇𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗍𝖺𝗉 𝗌𝗈 𝗂 𝗀𝗈 𝗍𝗈 𝖼𝗁𝖾𝖼𝗄 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗂𝗍 𝗂𝗌, 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗍𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖺 𝖻𝗂𝗋𝖽 𝗈𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀. 𝖨 𝗀𝗈 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗆𝖾 𝗐𝗂𝗇𝖽𝗈𝗐 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗍𝖺𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗂𝗍, 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗌𝖾𝖾 𝗆𝖾.
𝖱𝗈𝖻𝗂𝗇?!

𝗔/𝗡
𝗦𝗢𝗥𝗥𝗬 𝗜𝗧𝗦 𝗧𝗔𝗞𝗘𝗡 𝗦𝗢 𝗟𝗢𝗡𝗚 𝗙𝗢𝗥 𝗠𝗘 𝗧𝗢 𝗨𝗣𝗗𝗔𝗧𝗘 𝗜𝗩𝗘 𝗕𝗘𝗘𝗡 𝗦𝗢 𝗕𝗨𝗦𝗬 𝗧𝗛𝗘𝗦𝗘 𝗣𝗔𝗦𝗧 𝗙𝗘𝗪 𝗗𝗔𝗬𝗦 𝗔𝗡𝗗 𝗛𝗔𝗩𝗘𝗡𝗧 𝗕𝗘𝗘𝗡 𝗔𝗕𝗟𝗘 𝗧𝗢 𝗙𝗜𝗡𝗗 𝗧𝗛𝗘 𝗧𝗜𝗠𝗘 𝗧𝗢 𝗪𝗥𝗜𝗧𝗘 𝗔𝗡𝗬𝗧𝗛𝗜𝗡𝗚 𝗕𝗨𝗧 𝗛𝗘𝗥𝗘𝗦 𝗔𝗡𝗢𝗧𝗛𝗘𝗥 𝗖𝗛𝗔𝗣𝗧𝗘𝗥
𝗪𝗘 𝗟𝗢𝗩𝗘 𝗥𝗢𝗕𝗜𝗡 𝗖𝗔𝗥𝗜𝗡𝗚 𝗔𝗕𝗢𝗨𝗧 𝗨𝗦🤭🤭

𝖘𝖙𝖚𝖈𝖐 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖒𝖊// robin arellano Where stories live. Discover now