𝗥𝗢𝗕𝗜𝗡𝗦 𝗣𝗢𝗩:
𝖨 𝗉𝗎𝗌𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗍𝗁𝗋𝗈𝗈𝗆 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝖺𝗌𝗂𝖽𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗆 𝗂𝗇 𝖺𝗇𝗀𝗋𝗂𝗅𝗒, 𝗍𝗁𝗋𝖾𝖾 𝖻𝗈𝗒𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗍𝗈𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗍𝖺𝗋𝖾 𝖺𝗍 𝗆𝖾.
"𝖣𝗂𝗉𝗌𝗁𝗂𝗍𝗌, 𝗆𝗈𝗏𝖾." 𝖨 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗅𝗅 𝗌𝖼𝖺𝗍𝗍𝖾𝗋 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗍𝗁𝗋𝗈𝗈𝗆, 𝗅𝖾𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗆𝖾 𝗂𝗇 𝗁𝖾𝗋𝖾. 𝖨 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗂𝗇𝗄𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗋𝗂𝗉 𝗂𝗍 𝗍𝗂𝗀𝗁𝗍𝗅𝗒, 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝖺𝗍 𝗆𝗒𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗂𝗋𝗋𝗈𝗋, 𝖺𝗅𝗅 𝗂 𝖼𝖺𝗇 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗂𝗌 𝗋𝖺𝗀𝖾 𝖻𝗎𝗂𝗅𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗈𝖿 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄𝗂𝗇𝗀, 𝖨 𝖻𝖺𝗅𝗅 𝗆𝗒 𝖿𝗂𝗌𝗍 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗈 𝗌𝗍𝗋𝖺𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗂𝗋𝗋𝗈𝗋, 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗅𝖺𝗌𝗌 𝗌𝗁𝖺𝗍𝗍𝖾𝗋𝗌 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗆𝗒 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗁𝖺𝗋𝖽𝗌 𝗈𝖿 𝗀𝗅𝖺𝗌𝗌 𝖼𝗎𝗍𝗍 𝗆𝗒 𝗄𝗇𝗎𝖼𝗄𝗅𝖾𝗌 𝖽𝖾𝖾𝗉𝗅𝗒.
"𝖸𝗈𝗎 𝗈𝗄𝖺𝗒 𝖱𝗈𝖻𝗂𝗇? 𝖨 𝗁𝖾𝖺𝗋 𝖿𝗂𝗇𝗇𝖾𝗒 𝖻𝖾𝗁𝗂𝗇𝖽 𝗆𝖾.
"𝖥𝗂𝗇𝖾." 𝖨 𝗆𝗎𝗍𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗆𝗒 𝗍𝖾𝖾𝗍𝗁 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗉𝗎𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗀𝗅𝖺𝗌𝗌 𝗌𝗁𝖺𝗋𝖽𝗌 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗆𝗒 𝗄𝗇𝗎𝖼𝗄𝗅𝖾𝗌, 𝗇𝗈𝗍 𝖻𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗍𝗎𝗋𝗇 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆,
"𝖨 𝖻𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝖸/𝗇, 𝗁𝗈𝗉𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗆𝗂𝗇𝖽-"
𝖨 𝗊𝗎𝗂𝖼𝗄𝗅𝗒 𝗍𝗎𝗋𝗇 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗆 𝖿𝖺𝖼𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝖸/𝗇, 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋 𝗆𝖺𝗄𝖾𝗌 𝗆𝗒 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗌𝗈𝖿𝗍𝖾𝗇 𝗎𝗉, 𝗂 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝖺 𝗐𝖾𝖺𝗄 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝖺𝗉𝗉𝖾𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗆𝗒 𝗅𝗂𝗉𝗌,
"𝖸/𝗇" 𝖨 𝗆𝗎𝗍𝗍𝖾𝗋,
𝖲𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗍 𝗆𝗒 𝗄𝗇𝗎𝖼𝗄𝗅𝖾𝗌, 𝖻𝗅𝗈𝗈𝖽 𝗉𝗈𝗎𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾𝗆,
"𝖱𝗈𝖻𝗂𝗇" 𝖲𝗁𝖾 𝗌𝗂𝗀𝗁𝗌.
"𝖮𝗁 𝗂𝗍- 𝗂𝗍𝗌 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗂 𝖾𝗋𝗆 𝗂 𝗌𝗅𝗂𝗉𝗉𝖾𝖽?" 𝖨 𝗌𝖺𝗒 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗅𝗂𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗐𝖺𝗒 𝗍𝗈𝗈 𝗈𝖻𝗏𝗂𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒 𝗎𝗇𝗍𝗋𝗎𝖾,
"𝖲𝗁𝗎𝗍𝗎𝗉 𝗐𝖾 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗍𝗁𝖺𝗍𝗌 𝖺 𝗅𝗂𝖾." 𝖲𝗁𝖾 𝖺𝗇𝗌𝗐𝖾𝗋𝗌 𝖻𝖺𝖼𝗄, 𝗂 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗀𝗂𝗏𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝖺 𝗉𝗅𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝗂𝗀𝗁𝗌, 𝗌𝗁𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽.
"𝖨'𝗅𝗅 𝗅𝖾𝖺𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗐𝗈.." 𝖥𝗂𝗇𝗇𝖾𝗒 𝗁𝖺𝗅𝖿- 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝗌 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗍𝗁𝗋𝗈𝗈𝗆 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇.𝗬/𝗡'𝗦 𝗣𝗢𝗩:
𝖥𝗂𝗇𝗇𝖾𝗒 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗌 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗍𝗁𝗋𝗈𝗈𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝖼𝗈𝖼𝗄 𝗆𝗒 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗍𝗈 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖺𝗍 𝖱𝗈𝖻𝗂𝗇, 𝗁𝖾𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗅𝗈𝗈𝗋 𝗇𝗈𝗍 𝗌𝖺𝗒𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗐𝗈𝗋𝖽, 𝗂 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝖻𝖺𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝗂𝗆 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗂 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽. 𝖥𝗂𝗇𝗇𝖾𝗒 𝗋𝖾𝖿𝗎𝗌𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗍𝖾𝗅𝗅 𝗆𝖾 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝖺𝖼𝖼𝗈𝗋𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖿𝗂𝗇𝗇𝖾𝗒 '𝗂𝖿 𝗋𝗈𝖻𝗂𝗇 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗍𝖾𝗅𝗅 𝗆𝖾.' 𝖠𝗅𝗅 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗋𝗈𝖻𝗂𝗇 𝗇𝖾𝖾𝖽𝖾𝖽 𝗆𝖾, 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝗂𝗅𝗅 𝖺𝖽𝗆𝗂𝗍 𝗂 𝖿𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖺 𝖻𝗂𝗍 𝗐𝖾𝗂𝗋𝖽 𝖼𝗈𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗐𝖾 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗇 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖺 𝖽𝖺𝗒, 𝖻𝗎𝗍 𝗂 𝖽𝗂𝖽𝗇𝗍 𝗁𝖾𝗌𝗂𝗍𝖺𝗍𝖾 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝗁𝖾𝗅𝗉 𝗁𝗂𝗆.
"𝖨 𝖼𝖺𝗇 𝗁𝖾𝗅𝗉" 𝖨 𝗈𝖿𝖿𝖾𝗋 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗅𝗈𝗈𝖽𝗒 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌, "𝖶𝖺𝗂𝗍 𝗇𝗈 𝗂 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝖼𝖺𝗇 𝗂 𝗁𝖾𝗅𝗉, 𝗂 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝗒𝖾𝖺𝗁 𝗂 𝖼𝖺𝗇 𝗁𝖾𝗅𝗉 𝖻𝗎𝗍 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗆𝖾 𝗍𝗈𝗈 𝗁𝖾𝗅𝗉 𝗂 𝗍𝗈𝗍𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗇𝗍-" 𝖨 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝗇𝖾𝗋𝗏𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒 𝗋𝖺𝗆𝖻𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗋𝗈𝖻𝗂𝗇 𝖼𝗎𝗍𝗌 𝗆𝖾 𝗈𝖿𝖿.
"𝖲𝗎𝗋𝖾." 𝖧𝖾 𝖻𝗅𝗎𝗇𝗍𝗅𝗒 𝖺𝗇𝗌𝗐𝖾𝗋𝗌, 𝗂 𝗀𝗂𝗏𝖾 𝗁𝗂𝗆 𝖺 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝖾𝗍 𝖺 𝗐𝖾𝖺𝗄 𝗈𝗇𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗈𝖿𝖿 𝗁𝗂𝗆, 𝗂𝗍𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖾𝗇𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗈 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗆𝖾 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝗒 𝖼𝗁𝖾𝖾𝗄𝗌 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝗌𝗅𝗈𝗐𝗅𝗒 𝗁𝖾𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉. 𝖨 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗂𝗇𝗄 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗎𝗋𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖺𝗉 𝗈𝗇, 𝗂 𝗅𝖾𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗍𝖾𝗋 𝗀𝗈 𝖼𝗈𝗅𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗀𝗋𝖺𝖻 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝗎𝗇 𝗂𝗍 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗅𝖽 𝗐𝖺𝗍𝖾𝗋, 𝗋𝗂𝗇𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗅𝗈𝗈𝖽 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽. 𝖨 𝖽𝗈𝗎𝖻𝗅𝖾 𝖼𝗁𝖾𝖼𝗄 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗅𝖺𝗌𝗌 𝗂𝗌 𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗂𝗆 𝖼𝖾𝗋𝗍𝖺𝗂𝗇 𝗂𝗍 𝗂𝗌, 𝗂 𝗋𝗈𝗈𝗍 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗆𝗒 𝖻𝖺𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗌𝗍𝗎𝖿𝖿. 𝖨 𝗉𝗎𝗅𝗅 𝗈𝗎𝗍 𝗋𝗎𝖻𝖻𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗅𝖼𝗈𝗁𝗈𝗅, 𝖼𝗈𝗍𝗍𝗈𝗇 𝗉𝖺𝖽𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝖺𝗉𝖾.
"𝖶𝗁𝗒 𝖽𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗋𝗋𝗒 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝗂𝗍 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗒𝗈𝗎?" 𝖱𝗈𝖻𝗂𝗇 𝖺𝗌𝗄𝗌,
"𝖵𝖺𝗇𝖼𝖾 𝗀𝖾𝗍𝗌 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖺 𝗅𝗈𝗍 𝗈𝖿 𝖿𝗂𝗀𝗁𝗍𝗌, 𝗁𝖺𝗅𝖿 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝖾, 𝗌𝗈 𝗂'𝖽 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗁𝖾𝗅𝗉 𝖼𝗅𝖾𝖺𝗇 𝗁𝗂𝗆 𝗎𝗉 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋" 𝗂 𝖺𝗇𝗌𝗐𝖾𝗋 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖽𝗈𝗌𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝖼𝗈𝗍𝗍𝗈𝗇 𝗉𝖺𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗋𝗎𝖻𝖻𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗅𝖼𝗈𝗁𝗈𝗅.
"𝖶𝖾𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖺𝗍𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗀 𝖺𝖽𝗈𝗋𝖺𝖻𝗅𝖾" 𝖧𝖾 𝖼𝗁𝗎𝖼𝗄𝗅𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝗀𝗂𝗏𝖾 𝗁𝗂𝗆 𝖺 𝖿𝖺𝗄𝖾 𝖽𝖾𝖺𝗍𝗁 𝗌𝗍𝖺𝗋𝖾 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗂𝖽 𝖾𝗊𝗎𝗂𝗉𝗆𝖾𝗇𝗍. "𝖭𝗈 𝖻𝗎𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝗋𝖾𝖺𝗅 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁, 𝗂 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗁𝗈𝗐 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗈𝗎𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝗂𝗆 𝗍𝗁𝖺𝗍, 𝗂𝗍𝗌 𝗋𝖾𝖺𝗅 𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗒/𝗇."
"𝖳𝗁𝖺𝗇𝗄 𝗒𝗈𝗎 𝗋𝗈𝖻𝗂𝗇, 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝖻𝗎𝗍 𝗂 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐, 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖾𝖾𝗆 𝗉𝗋𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗇𝗂𝖼𝖾 𝗍𝗈 𝗆𝖾." 𝖨 𝗌𝗁𝗋𝗎𝗀,
"𝖳𝗁𝖺𝗍𝗌 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝗒/𝗇, 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖾𝗌𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗆."
𝖨 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗎𝗉 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗋𝖾𝗌 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌, 𝗀𝗈𝖽 𝗁𝖾𝗌 𝗀𝗈𝗍 𝗌𝗎𝖼𝗁 𝗉𝗋𝖾𝗍𝗍𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌, 𝖺 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝗀𝗋𝗈𝗐𝗌 𝗈𝗇 𝗆𝗒 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝗌𝖾𝖾 𝖺 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝗈𝗇𝖾 𝗀𝗋𝗈𝗐 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗈𝗈. 𝖨𝗍 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗆𝗈𝗆𝖾𝗇𝗍 𝗂𝗌 𝗅𝖺𝗌𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋𝖾𝗏𝖾𝗋, 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝗐𝖾 𝗀𝖾𝗍 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗋𝗋𝗎𝗉𝗍𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗍𝗁𝗋𝖺𝗌𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇𝗌𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗅 𝖺𝗌 𝖺 𝗋𝖺𝗇𝖽𝗈𝗆 𝖻𝗈𝗒 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗌 𝗂𝗇, 𝗌𝗇𝖺𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾 𝗎𝗌 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗆𝖾𝗇𝗍. 𝖶𝖾 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗍𝗎𝗋𝗇 𝗍𝗈 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾 𝗌𝗉𝗈𝗍𝗌 𝗋𝗈𝖻𝗂𝗇 𝗁𝖾 𝖿𝗋𝖾𝖾𝗓𝖾𝗌 𝗎𝗉,
"𝖴𝗁 𝗂- 𝖨'𝗆 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒 𝗂 𝖼𝖺𝗇 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝖻𝖺𝖼-" 𝖳𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗒 𝗇𝖾𝗋𝗏𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒 𝗌𝗍𝖺𝗆𝗆𝖾𝗋𝗌 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗋𝗈𝖻𝗂𝗇 𝗊𝗎𝗂𝖼𝗄𝗅𝗒 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗋𝗋𝗎𝗉𝗍𝗌 𝗁𝗂𝗆,
"𝖢𝖺𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗇𝗈𝗍 𝗌𝖾𝖾 𝗐𝖾'𝗋𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗂𝖽𝖽𝗅𝖾 𝗈𝖿 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗃𝗈 𝖽𝖾 𝗉𝗎𝗍𝖺? 𝖦𝖾𝗍 𝗅𝗈𝗌𝗍!" 𝖧𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗍𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗒 𝗋𝗎𝗇𝗌 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗈𝗎𝗍.
"𝖶𝗈𝗐 𝗂 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝗂𝗍 𝖻𝖺𝖼𝗄, 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍, 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝖱𝗈𝖻𝗂𝗇 𝖠𝗋𝖾𝗅𝗅𝖺𝗇𝗈" 𝖨 𝗃𝗈𝗄𝖾,
"𝖲𝗁𝗎𝗍 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗂𝗑 𝗆𝗒 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗒𝗈𝗎" 𝖧𝖾 𝗋𝗈𝗅𝗅𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝖾𝗒𝖾𝗌,
"𝖸𝖾𝗌 𝗌𝗂𝗋" 𝖨 𝗀𝗂𝗀𝗀𝗅𝖾 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖽𝖺𝖻𝖻𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖺𝖽 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽, 𝖼𝗅𝖾𝖺𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗎𝗍𝗌. 𝖠𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗂'𝗏𝖾 𝖽𝗂𝗌𝗂𝗇𝖿𝖾𝖼𝗍𝖾𝖽 𝗂𝗍 𝖺𝗅𝗅 𝗂 𝗀𝖾𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖺𝗉𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝖺𝗉𝖾 𝗂𝗍 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝗄𝗇𝗎𝖼𝗄𝗅𝖾𝗌, 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗂𝗌𝗇𝗍 𝖾𝗑𝗉𝗈𝗌𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗋𝗈𝖻𝗂𝗇 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁𝖾𝗌 𝗆𝖾.
"𝖸𝗈𝗎 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗈 𝗌𝗍𝖺𝗋𝖾 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗒𝗈𝗎?" 𝖨 𝗀𝗂𝗀𝗀𝗅𝖾 𝖺 𝖻𝗂𝗍 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗉𝖺𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗌𝗍𝗎𝖿𝖿 𝖺𝗐𝖺𝗒.
"𝖶𝖾𝗅𝗅 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾 𝗊𝗎𝗂𝗍𝖾 𝖺 𝗌𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝗌𝗈𝗋𝖾 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝖼𝖺𝗋𝗂ñ𝗈" 𝖧𝖾 𝖺𝗇𝗌𝗐𝖾𝗋𝗌 𝖻𝖺𝖼𝗄, 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾.
"𝖳𝗁𝖾𝗋𝖾, 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝖺𝗅𝗅 𝖽𝗈𝗇𝖾" 𝖨 𝗌𝖺𝗒 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗉𝗋𝗈𝗎𝖽𝗅𝗒 𝗁𝗈𝗅𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝗁𝗂𝗌 𝖻𝖺𝗇𝖽𝖺𝗀𝖾𝖽 𝗁𝖺𝗇𝖽,
"𝖳𝗁𝖺𝗇𝗄𝗌 𝖺𝗆𝗈𝗋"
"𝖭𝗈 𝗉𝗋𝗈𝖻𝗅𝖾𝗆" 𝖨 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾
"𝖬𝖺𝗒𝖻𝖾 𝗂 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝗁𝗎𝗋𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝖺𝗌 𝖺𝗇 𝖾𝗑𝖼𝗎𝗌𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈 𝖻𝖺𝗇𝖽𝖺𝗀𝖾 𝗆𝖾 𝗎𝗉" 𝖧𝖾 𝗌𝗎𝗀𝗀𝖾𝗌𝗍𝗌,
"𝖮𝗋 𝗁𝖾𝗋𝖾𝗌 𝖺𝗇𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗂𝖽𝖾𝖺, 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗍𝗈𝗉 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇𝗃𝗎𝗋𝖾𝖽 𝖺𝗅𝗍𝗈𝗀𝖾𝗍𝗁𝖾𝗋, 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗒 𝗂 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝖽𝗈 𝗌𝗁𝗂𝗍!" 𝖨 𝗌𝖺𝗋𝖼𝖺𝗌𝗍𝗂𝖼𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖼𝗁𝗂𝗋𝗉 𝖻𝖺𝖼𝗄, 𝗐𝖾 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝖻𝗎𝗋𝗌𝗍 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝗍𝖾𝗋. 𝖦𝗈𝖽 𝗁𝖾𝗌 𝖼𝗎𝗍𝖾.𝗔/𝗡
𝗦𝗢𝗥𝗥𝗬 𝗙𝗢𝗥 𝗡𝗢𝗧 𝗨𝗣𝗗𝗔𝗧𝗜𝗡𝗚 𝗜𝗩𝗘 𝗕𝗘𝗘𝗡 𝗔𝗧 𝗦𝗖𝗛𝗢𝗢𝗟 𝗧𝗛𝗘𝗡 𝗜 𝗪𝗘𝗡𝗧 𝗢𝗨𝗧
𝗚𝗘𝗧 𝗥𝗘𝗔𝗗𝗬 𝗙𝗢𝗥 𝗦𝗢𝗠𝗘 𝗩𝗔𝗡𝗖𝗘 𝗔𝗡𝗗 𝗬/𝗡 𝗦𝗖𝗘𝗡𝗘𝗦 𝗜𝗡 𝗧𝗛𝗘 𝗡𝗘𝗫𝗧 𝗖𝗛𝗔𝗣𝗧𝗘𝗥!!"
YOU ARE READING
𝖘𝖙𝖚𝖈𝖐 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖒𝖊// robin arellano
Fanfiction𝗒/𝗇 𝗁𝗈𝗉𝗉𝖾𝗋 𝗁𝖺𝖽 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗎𝗇𝖼𝖺𝗉𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗈𝖿. 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝗌𝗁𝖾 𝗆𝖾𝗍 𝙝𝙞𝙢, 𝗋𝗈𝖻𝗂𝗇 𝖺𝗋𝖾𝗅𝗅𝖺𝗇𝗈.