Ep 8 End .. Z

301 9 0
                                    

အခန္း ၈ ဇာတ္သိမ္းပိုင္း

"ကြၽန္ေတာ္ပဲ သူ႔ကို ေဆးရံုပို႔ေပးခဲ့တာ.. ကြၽန္ေတာ္ပဲ သူ႔ကို ဂရုစိုက္ေပးခဲ့တာ.. ကားတိုက္မႈရဲ့ ေနာက္ဆက္တြဲေၾကာင့္ သူအတိတ္ေမ့သြားခဲ့တယ္ေလ.. ဒါေပမဲ့ သူမေမ့ခ်င္တဲ့အရာေတြ ရိွေနပံုပဲ.. ညတိုင္း လူတစ္ေယာက္ရဲ့ နာမည္ကို ညည္းတယ္.. ေတြ့ခ်င္တယ္လို႔ေျပာတယ္.. ငါမွားခဲ့ပါတယ္လို႔ေျပာတယ္.. ဒါေပမဲ့လည္း မနက္ေရာက္ရင္ သူဘာတစ္ခုမွမမွတ္မိေတာ့ျပန္ဘူး.. သူ႔ေရာဂါေၾကာင့္ သူ႔ကို ကြၽန္ေတာ္ဘာမွမေမးခဲ့ဘူး..သူကိုယ္တိုင္လည္း သူ႔အေၾကာင္းသူ မသိခ်င္ဘူးထင္ပါရဲ့.. ဒီလိုနဲ႔ပဲ ေနလာခဲ့ၾကတာ.."

"သူ႔စိတ္ထဲ မေျပာခ်င္တဲ့အေၾကာင္းအရာေတြ မေတြးခ်င္တဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြကို ေျပာရမွာ ေၾကာက္ေနပံုပဲ.. အခုတစ္ေန့လံုး ၿပံဳးရႊင္ေနေပမဲ့ ညေရာက္ရင္ သူအၿပံဳးမရိွေတာ့ျပန္ဘူး.. ကြၽန္ေတာ္ သူ႔အနား အလိုက္အထိုက္ေနေပးခဲ့လို႔ အခုခ်ိန္ထိ သူၿပံဳးရႊင္ႏိုင္တာ.. ဒီေလာက္ဆို ကြၽန္ေတာ္ ဘာေျပာခ်င္လဲ ခင္ဗ်ား သေဘာေပါက္ေလာက္မွာပါ... မာန္..."

တစ္ျခားတစ္ေယာက္ဆီက ၾကားလိုက္ရတဲ့ သူနာမည္...

"အံ့ၾသသြားလား.. ဘာမွအံ့ၾသစရာမရိွပါဘူး.. ရန္ေလး ညတိုင္း တမ္းတမ္းတတေခၚေနတဲ့ နာမည္က ခင္ဗ်ားနာမည္ပဲေလ.."

မာန္ ေတြေဝသြားခဲ့သည္..ေငးငိုင္သြားခဲ့သည္.. သူမွန္ထဲကို ထပ္ၾကည့္လိုက္၏.. ၿပံဳးရႊင္ေနတဲ့ မ်က္၀န္းေတြက အျပစ္ကင္းစင္လြန္းလွသည္..။

"ခင္ဗ်ားတို႔ ဘာေတျြဖစ္ခဲ့လဲ ကြၽန္ေတာ္မသိဘူး ဒါေပမဲ့ သူ႔ကို ထပ္ၿပီး ဒဏ္ရာေတြမေပးပါနဲ႔ေတာ့ မာန္.. သူ႔မွာ ဒဏ္ရာေတျြပည့္ေနၿပီးသားပါ.. သူ႔ဒဏ္ရာေတြကို သူ႔ရဲ့ တစ္ေနရာမွာ ဖံုးကြယ္ထားၿပီး အခုလိုပဲ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ေနပါေစ.. 

ကြၽန္ေတာ္​ဘာကိုဆိုလိုခ်င္လဲ ခင္ဗ်ား သေဘာေပါက္မွာပါ.."

စကားေျပာၿပီးေနာက္ ထိုေကာင္ေလးက ၿပံဳးကာထလိုက္ရင္း..

"အထဲ၀င္ၿပီး တစ္ခုခုေသာက္ပါအုန္းလား..ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆိုင္က ေကာ္ဖီက ဒီၿမိဳ႔မွာေတာ့ နာမည္ႀကီးတယ္ေလ.. ခင္ဗ်ားေနရာ ျပန္ေရာက္ရင္လည္း ဒီေနရာေလး ၫႊန္းေပးပါအုန္း.."

ပုံပြင်လေးတစ်ပုဒ်ဖြစ်ခဲ့သည်Where stories live. Discover now