Tak čtyřicátá kapitola je tu a já nevím co mám říct. Původně jsem to chtěla čtyřicátou kapitolu potom už ukončit ale jak je vidět tak asi to pár kapitol ještě bude, no kolik jich bude to ještě nevím protože nevím co si ještě můj mozek a má představivost vymyslí ale mužu vám slíbit že nějaké další určitě ještě budou.
Protože tohle číslo ještě není zdaleka konečné.
A tak se ještě budete moci těšit z dalších kapitol a jsem nesmírně ráda že se vám tato kniha líbí a jsem nesmírně vděčná těm co jí čtou a nebo jí dávají hvězdičku a občas i nějaký ten komentář.
Moc si toho vážím a doufám že mi zůstanete věrni stejně jako této knize i nadále :)
Vaše kresji0007❤
----------------------------------------------------
,,Tak to gratuluji příteli a když dovolíš rád bych tě o něco požádal," řeknu a pak se mu podívám zpříma do očí a on se na mě jen nepatrně usměje.
,,Ale jistě Henrichu co by jsi potřeboval," odpoví a na chvíli zaváhá ale jenom na chvíli a hned se ke mě zase obrátí.
Víš Eduarde chtěl jsem vzít vzít Mínu na projížďku po okolí a aby se podívala i na své panství, ale jak vidíš bohužel nemohu a tak bych rád poprosil tebe asi si jel s Mínou místo mě ty. Přece jen krajinu v okolí znáš stejně dobře jako já a navíc můžeš Míně i velice důkladně ukázat její panství a pomoct ji aby se v tom všem trochu seznámila a pomoct jí v tom všem se trochu zorientovat.
Řeknu a přitom nespouštím oči z jeho tváře.
,,Ale jistě příteli udělám to rád navíc teď když si tak indisponován tak tě velice rád zastoupím," odpoví sir Klicper a mě se aspoň na chvíli uleví, protože vím že bude Mína v dobrých rukách.
,,Dojdu se zatím připravit pánové počkám na vás sire Klicpere dole ano," řeknu a přitom na oba vesele pohlédnu.
,,Jistě Míno jděte se zatím připravit a sejdeme se dole," odpoví sir Klicper a já potom rychle vyběhnu z pokoje ven a rychlostí blesku utíkám do svého pokoje abych se na projížďku pořádně připravila.
,,Víš že ti tvou schovanku opravdu velice závidím, já být na tvém místě tak se s tak nádhernou mladou a milou dívkou ožením hned," dodá sir Klicper a šibalsky se usměje.
,,Ale Eduarde vždyť víš přeci že jsem vdovec," odpovím a dlouze se na něj podívám i když tento nápad mám už od chvíle kdy jsem Mínu poprvé uviděl.
,,Ale no tak Henrichu jsi ještě mladý a silný, měl by jsi myslet na to že už by si taky mohl mít nějakého toho dědice když se ti děti zatím s tvou zesnulou ženou nepoštěstily a Mína je krásná, mláda a určitě bude ochotná ti dát dítě a možná i spoustu dalšího s ochotným klínem. Já být na tvém místě nemeškal bych a vzal bych si jí hned," řekl sir Klicper a dlouze se na mě usmál.
,,Ale ty nejsi na mém místě a co udělám nebo ne je moje věc i když nemůžu popřít to že by mi s Mínou nebylo hezky. A kdo ví možná že se s ní i ožením ale na tvé další řeči si myslím že je ještě brzy. Mína je krásná, mladá a inteligentní a nevím jestli by skutečně chtěla takového muže jako jsem já," odpovím a trochu se na něj přitom zamračím.
Ale Henrichu ty takový muž a se všemi cnostmi se kterými by ti každá žena podlehla, ty že by jsi jí nedokázal nějak zaujmout tomu nevěřím a myslím že už teď tě miluje i když to ještě možná nedává moc najevo.
,,Protože to je cudná mláda dívka která se za své pocity a city stydí ale uvidíš určitě jsi jí okouzlil, protože ty takový muž jak má být okouzlíš každou ženu i hraběnka Levová po tobě neustále vzdychá", řekne sir Klicper se šibalským úšklebkem.
Tak tu mi raději ani nepřipomínej drahý příteli u téhle ženy jsem se spletl, obelstila mě byla milenkou mého otce a neslušně se mnou laškovala. Líbila se mi to ano, ale jednou to stačilo a už s ní nechci mít nic společného už je to dávno a pro mě už tohle dávno skončilo.
,,Raději si budu všímat Míny než jí, protože Mína je mi mnohem milejší než která koliv jiná žena," dodám a pak se zase prudce opřu do polštářů.
,,No tak vidím že s tebou už je to příteli asi vážné," řekne ještě sir Klicper a potom už zmizí z mého pokoje a jde dolů za Mínou která tam má na něj čekat aby mohli společně vyrazit.
Já se zatím dívám jen tak do stropu a přemýšlím nad tím co bych dal za to kdybych mohl jen na tu projížďku s Mínou jen já sám.
ČTEŠ
Dívka z Kláštera
RomanceMína byla dívka která po smrti svých rodičů vyrůstala v klášteře, jenže když jí bylo sedmnáct let tak si pro ní přijel jeden muž který byl nejlepším přítelem jejího zesnulého otce a který se má o ní teď postarat aby splnil svůj slib který dal před s...