,,Přátele dovolte mi abych vám někoho představila," řekla Henrieta když k nim přišla a když se s nimi všemi radostně objala.
,,Kdo je to Henrieto tak nám jí přestav a řekni nám s kým máme tu čest," řekl po chvíli Emanuel nejstarší syn hraběte Perašiho a dlouze se na mě přitom podíval, jeho otec hrabě Peraši na mě jen radostně mrkl a Henrieta se na mě po chvíli dlouze usmála.
,,Dovolte mi představit vám Mínu Knolovou která je od dnešního dne bratrovou schovankou, já vím že už jí můj bratr hrdě před všemi přestavoval ale s vámi ještě kromě vaše otce neměla tu čest a tak jsem vám jí přivedla ukázat," dodala Henrieta a vesele se přitom na všechny přítomné usmála.
,,To jsi udělala dobře drahá Henrieto vždyť víš že jsme s vámi vyrůstali skoro jako sourozenci," řekl jeden z bratru Perašiových a dlouze se na mě přitom podíval.
,,Dovol mi Míno abych ti je všechny představila," dodala po chvíli Henrieta a já jen na souhlas potřásla vesele hlavou.
,,Tohle je Johana Konrádová dcera hraběte Perašiho a toto je její manžel John Konrád," řekla Henrieta a ukázala na oba přítomné.
,,Těší mě," odpověděla jsem a vesele jsem se na ně usmála.
,,I nás velice těší slečno Míno a jsme nesmírně radí že vás poznáváme a nic proti tobě Henrieto, ale Mína je nyní ten nejkrásnější kvíteček v celém tohle panství," řekl John Konrád a vesele se na mě přitom usmál a něžně mi políbil ruku.
,,To ano můj drahý máte pravdu dokonce ani hraběnka Darina Levová už nepředčí její krásu a nedivím se tomu že na vás všichni přítomní včetně Henricha mohou oči nechat drahá Míno," dodala Johana Konrádová a vesele se na mě přitom usmála.
,,A tohle jsou mojí bratři Emanuel, Leonardo a Henry," řekla po chvíli Johana a představila mě každému z nich.
,,Těší mě pánové," odpověděla jsem a prozářila jsem celou místnost svým úsměvem.
,,Potěšení je na naší straně slečno Míno a jsme nesmírně rádi že vás osobně poznáváme, otec už nám o vás sice říkal ale je to pro nás velká čest poznat tak krásnou dívku jakou jste bezesporu vy osobně," řekl jeden z bratru a ostatní dva se k němu hned vesele přidali.
,,Ano slečno Míno jste překrásná a vůbec se nedivím že jste všem tady na panství popletla hlavu," dodal po chvíli Henry Peraši a vesele se na mě podíval.
,,A co Henrich jak se vám líbí drahá Míno víte že všechny ženy v sále tady po něm doslova šílí, ale on se ženám spíše vyhýbá i když teď když má tady vás tak nevím jak to bude s tak nádhernou ženou jako jste vy zvládat," řekl Leonardo Peraši a vesele se přitom na všechny ušklíbl.
,,Ale no tak Leonardo ovládej se trochu," řekne hrabě Peraši a trochu svého syna usměrní.
,,Omluvte ho Míno on to tak nemyslel on jenom tak žertoval, je už takový odpusťte," dodal po chvíli hrabě Peraši a omluvně se přitom na mě podíval.
,,Já se nazlobím hrabě Peraši a možná že máte pravdu protože mi tu každý neustále o mě a o mém poručníkovi něco naznačuje, nezlobte se prosím rozbolela mě z toho vína hlava nejsem na něj ještě zvyklá a tak si půjdu raději odpočinout," řeknu a s úsměvem se na všechny omluvně podívám.
,,Jistě drahá Míno odpočiňte si, mám vás doprovodit do vašich komnat?," zeptá se hrabě Peraši a vesele se na mě přitom usměje.
,,Není třeba hrabě Peraši trefím sama," odpovím a potom se rozejdu směrem ven ze sálu.
Jdu pryč a nevšímám si lidí nevšímám si nikoho protože mám slzy přímo na krajíčku a chci teď být prostě sama, jenže z nenadání když se nedívám kam jdu a rychle spěchám pryč tak najednou do někoho narazím a když se podívám kdo to je tak vidím že je to Henrich můj poručník který šel přímo na proti mě a do kterého jsem teď omylem narazila.
Protože jak se zdá tak i on se zrovna nijak nedíval, protože šel rovnou směrem za mnou a když ho uvidím a pohlédnu mu zpříma do očí tak mé srdce se najednou o něco více rozbuší a netuším že teď bije stejně silně jako to jeho.
ČTEŠ
Dívka z Kláštera
RomanceMína byla dívka která po smrti svých rodičů vyrůstala v klášteře, jenže když jí bylo sedmnáct let tak si pro ní přijel jeden muž který byl nejlepším přítelem jejího zesnulého otce a který se má o ní teď postarat aby splnil svůj slib který dal před s...