five (5)

764 76 46
                                    

"Minho hyung! Burdaki ilaçlar da ne?"

Mutfakta yediklerimizi toparlarken Felix'in sözlerini duymamla kaskatı kesildim. Kendimi hızla mutfaktan salona atıp baktığı ilaçlara uzandım ve elindeki iki kutuyu da yavaşça aldım.

"Vitamin ya, şu sıra çok dışardan yemek yiyince bağışıklık sistemim düştü, benim doktor yazdı bunları da."

"Hiçte vitamin gibi durmuyorlar ama? Ne bileyim bir vitamin kutusundan çok daha farklı duruyor."

"İlacı kutusuna göre sınıflandıracak değiliz ya canım? Vitamin işte başka ne olacak?"

"Ne bileyim ya garip geldi sadece."

Felix sözünü bitirip koltuğa oturduğunda rahatlayıp derin bir nefes verdim. Sorgulamadığı için minnettardım. İlaçları alıp mutfağa yürürken Felix'in tekrar konuştuğunu duydum.

"Amcamlar uğramıyor mu hâlâ?"

"Nerde görülmüş onların beni ziyaret ettiği?"

İlaçları saklayıp konuşmamın ardından Felix'in yanına döndüm. Karşı koltuğa oturup bacak bacak üstüne attım.

"Onlar gelip gitmez buraya bilirsin."

"Gerçekten, kafası nasıl çalışıyor bilmiyorum."

"Boşversene. Ben böyle mutluyum. Param var evde tek yaşıyorum ebeveyn derdim yok. Mis gibi hayat, kıskanma."

Cümlemin sonunda yediğim yastığın şokuyla ağzımı araladım, şebek bana yastık mı fırlatmıştı?

"Ne kıskanacağım be seni ben? Hem artık yalnız yaşamıyorsun ben burda kalacağım."

Yastığı geri ona fırlatıp gözlerimi devirdim.

"Aman, bir de sana bakacağım."

"Ya hyung üç kediyle evine kapanmış ninelere benziyorsun azıcık insan gör. Arkadaş çevrende de çok yok gibi zaten."

Felix'in son söylediğine kahkaha atarken kafamı da onaylar şekilde sallamıştım. Doğru söylüyordu çünkü.

"Tamam sanırım haklısın o yüzden bir şey demiyorum."

Felix'te gülmeme eşlik ettiğinde kafamı geriye doğru yasladım, çok garip bir gün oluyordu. Hem üzgündüm ve onu özlüyordum hem kızgındım hem de gülüyordum. Dengem gidik gibiydi sanki. Zaten uzun zamandır çoğu şeyin de bilincinde değildim.

"Aaa! Hyung! Jeongin var ya o post atmış Jisung'u paylaşm-"

Jisung'un adını duyduğum gibi yerimden fırlayıp Felix'in yanına oturdum ve telefonuna bakmaya çalıştım.

"Hani bakayım? Göstersene lan."

"Ya bir sakin al bak ya."

Felix'ten telefonu alıp fotoğrafa baktım, gülümseyip beğendikten ve ss alıp kendime attıktan sonra yorum kısmına girip yazmaya başladım:

@jeongin:

dert etme jisungie her sey yoluna girecek!! 💓@hanjisu <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

dert etme jisungie her sey yoluna girecek!! 💓
@hanjisu <3

@hanjisu: 💓

@felix00: yüzünün yarısı neden karalı "jisungie?"
güzelliğini görememek beni öldürüyor.
-engellediğin minho :(

@jeongin bu yorumu beğendi.

@jeongin: valla kanki bu nasil bir azimdir tebrik ettim seni

@felix00: her yolu denemek lazım jeonginie ;)

@hyunjin01: @felix00 LA MINHO HYUNG NAPIYON AZGIN MISIN

@felix00: ya hyunjin seninle arkadas oldugum icin utanıyorum kendımden sen ne arıyorsun jeongin'in profilinde amk

@hyunjin01: zengin gay ariyormus ugriyim dedim

@jeongin: hay ben sizi arkadaslar

@jeongin bu gönderinin yorumlarını sınıflandırdı.

"Hyunjin yine yolunda."

Felix kahkahaları arasında konuştuğunda telefonu ona verdim aynı şekilde gülüp arkama yaslandım.

"Dayak istiyor ya, ne yaptığı belli değil kekonun. Jeongin'den bari uzak dursa da üzmese çocuğu."

"Ay doğru dedin, belli olmuyor ona çünkü."

Kafamı olumlu anlamda salladım ardından aklıma gelenle dikleştim ve Felix'e döndüm.

"Chan'ın hoşlandığı çocuğu göstereyim mi la sana."

"Oha! Evet evet! Soracaktım unuttum."

Sinsi sırıtışımı sergileyip ayaklandım koltuktan telefonumu alıp tekrar Felix'in yanına oturdum çocuğun hesabına girip telefonu Felix'e verdim.

"LAN BEN BUNU TANIYORUM BEN AMERIKAYA GITMEDEN ONCE AYNI EDEBIYAT SINIFINDAYDIK YAKIN DA SAYILIRIZ."

Felix'in konuşmasıyla ellerimi çırptım. Bari birimiz mutlu olsun anasını satayım ya.

"E harika bir haber, ikisinin tanışmasını sağlasana o zaman?"

"Yarın ilk iş çocuğun yanına gidiyorum sende Chan hyunga haber ver."

Elimle asker selamı yapıp güldüm, telefonumu alıp Chan'a yazdıktan sonra tekrar Felix'e baktım ve ayağa kalktım.

"E hadi o zaman, yatmaya gidelim. Kalk kalk kalk! Yarın baya yorulacak gibiyiz."

"Kalktım hyung!"

iyi geceler bolumu!!! 💓💓💓 yarin yazmayi becerebilirsem uzun ve biraz karmasik bir bolum yayinlamayi planliyorum !!

your beauty never ever scared me - minsung.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin