bu bölüm gecis bölümü olduğu için kısa yazılmıstır 😔✋
Jisung mesajımı beğendiğinde gülümsedim, sonunda azar azar da olsa bana güvendiğini hissetmiştim çünkü.
"Lee Minho, sıra sizde."
Hemşirenin adımı seslenmesiyle ayağa kalktım, hani Hyunjin ile konuşacaktın diyor olabilirsiniz ama o ufak bir yalandı. Gece gece yine çarpıntım tuttuğu için ölmemek adına acile gitmiştim.
"Geliyorum."
Ayağa kalkıp odaya ilerledim, gece olduğu için hızlıca gelmişti sıram.
"Hoş geldin Minho. Nedir sorun?"
"Çarpıntılarım tekrar artmaya başladı. Gece uyutmayacak dereceye geliyor."
Doktor kaşlarını çatıp dikleştiğinde bir sorun olduğunu anlamak çokta zor olmamıştı.
"İlaçlarını aksattığın oldu mu?"
İlaçlarını içiyor musun deseniz daha iyi olurdu ama neyse. Ona tabii ki böyle diyemezdin değil mi?
"Evet. Maalesef birçok kez oldu."
Doktor sinirle karışık bir nefes verip ayağa kalktığında eliyle muayene koltuğunu işaret etti ben oraya giderken o da çoktan konuşmaya başlamıştı.
"Seni bu konuda kaç kez uyaracağım? Şu saatte cihazlarımız çalışmıyor ama hem çarpıntının arttığını hemde ilaçlarını kullanmadığını söylüyorsun. Sorunu anlamak çokta zor değil Minho. Anneni de bu rahatsızlık yüzünden kaybettin, ne kadar zor bir tedavi süreci olduğunu benden bile daha iyi gözlemledin. Neden içmiyorsun ilaçlarını? Unutuyorum deme hiç, unutma eylemi pek senlik değil."
Annemden bahsetmesi içimde bir şeyleri götürse de çaktırmadım, onu özlüyordum illet bir kalp hastalığına yakalanmış ve hayatını gözlerimin önünde kaybetmişti. Merak etmeyin küçükken falan olmadı. Yaklaşık iki sene falan öncesiydi o kadar. Neyse, işte hastalığından bende de vardı. Adını söylemişti doktor ama hatırlamıyorum şimdi. Sadece ağır ve zorlu bir kalp problemi olduğunu biliyorum. Basket oynamam bile yasaktı ama takımın en iyisi iken bırakamazdım değil mi?
"Unuttuğum için içmedim, şu sıra yoğunum."
"Ne ile yoğunsun tam olarak? Ödev falan yapmadığını biliyoruz. Kız arkadaş falan yaptıysan da söyle daha da dikkat edelim, ölüp gidip kızı yıkma."
Kız arkadaş? Yani Jisung çoğu kızdan çok daha güzeldi evet.
"Evet kız arkadaşım var ama merak etme ölüp kimseyi üzmeyeceğim tek sıkıntı ilaçların diyorsan da gideceğim?"
"Minho."
"Tek sıkıntı ilaçlarım mı dedim?"
"Evet onları düzenli içersen dinecektir bir de haftaya kontrole gelmen lazım."
"Tamam, iyi nöbetler."
Annem ilaçları içti de ne oldu sanki dememek için kendimi ne kadar sıktım bilmiyordum ama tek bildiğim o ilaçların her şeyi daha da kötü yaptığıydı.
Sonunda hastaneden çıktığımda arabama bindim, çalıştırıp sürmeye başlayacağım sırada telefonum ötmesi beni heyecanlandırdı. Jisung yazmış olabilirdi.
Telefonumu elime alıp yazan isme baktığımda cidden Jisung olduğunu gördüm. Ama yazdığı şey pekte iç açıcı olmamıştı.
@hanjisu: minho gel, yalvarırım bir şey yap.
dımdımdım. ufak bir gecis bolumu ile geldim!! umarim keyifle okursunuz sekizinci bolum geceye dogru veya yarin gelebilir 💓💓💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
your beauty never ever scared me - minsung.
Fanfiction(tamamlandı.) @lavmin: hey, han jisung. @lavmin: okuldakiler yüzünün korkunç olduğunu söyledi diye maske takmayı kes. @lavmin: onlar ne derse desin, @lavmin: senin güzelliğin beni asla korkutmuyor. lee minho x han jisung tw!: şiddet, zorbalık, ke...