part 22

759 80 6
                                    


Εβελινς pov

Μια ακομα συνηθισμενη μερα τελειωσε. Εχει περασει περιπου ενας μηνας απο τοτε που γυρισαμε πισω, οπως ειχαμε κανονισει πηραμε το τρενο και μετα ενα ταξι. Οταν γυρισα οι ερωτησεις επεφταν βροχη απο ολους και κυριως απο την Ανν. Της ειπα οτι και στους υπολοιπους, δηλαδη οτι πηγα μια εκδρομη-δεν ειχα φορτηστη- και αλλα τετοια, πιστευω οτι το καλυψα. Η Ανν δεν εχει πιστει ακομα, ισως μια μερα της πω τι εγινε... αν και δεν ειμαι σιγουρη για αυτο.


Η τελευταια φορα που επικοινωνησα με τον Harry ηταν μια βδομαδα μετα την επιστροφη μας, ηταν για τα χρηματα που θα στελναμε πισω στους ανθρωπους που μας βοηθησαν. Η αληθεια ειναι οτι δε μιλησαμε ή κατι τετοιο, το μονο που εκανε ηταν να μου στειλει ενα μηνυμα που ελεγε οτι εχει στειλει αυτος τα χρηματα και ειναι ολα ενταξει. Ομως αυτο δεν ηταν σωστο, του εστειλα κι εγω λεγοντας του οτι θελω να του δωσω το μεριδιο μου. Ναι, ισως ηταν μια αφορμη απλα για να τον ξαναδω αλλα ενιωθα ασχημα, ηθελα να δωσω τα λεφτα πισω.Δεν πηρα ποτε απαντηση πισω.


Ξεκινησα παλι τα μαθηματα κανονικα, πηρα και καποιες σημειωσεις απο την Ανν και ολα ηταν παλι φυσιολογικα... Εκτος απο ενα πραγμα, δεν εβλεπα πλεον τον Harry στη σχολη. Το μονο που ακουσα για αυτον ηταν καποιες φημες οτι μετακομισε, σταματησε απο τη σχολη... και διαφορα τετοια.


Πλεον εχουμε χασει καθε επαφη, ακομα και αυτες τις μικρες ''κουβεντες'' που ειχαμε στην αρχη της χρονιας. Πραγματικα ειμαι χαζη, δε ξερω τι ακριβως περιμενα να συμβει μετα απο ολα αυτο που περασαμε. Η αληθεια ειναι οτι ειχαμε ερθει λιγο πιο κοντα και πιστευα οτι γινοταν κατι μεταξυ μας, αλλα μαλλον εκανα λαθος...


Το κουδουνι με εβγαλε απο τις σκεψεις μου και πηγα να ανοιξω. Ηταν η Ανν

Α: Hellooo

Ε: Γεια, κεφακια βλεπω

Α: Ναιι, εσυ παλι δε το νομιζω.. τι εχεις?

Ε: Καλα ειμαι -της ειπα χαμογελοντας

Α: Ελα αστα αυτα, ειναι παλι για εκεινον τον Harry ε? Βαζω στοιχημα οτι με αυτον ησουν στην ''εκδρομη'' σου -ειπε και με κοιταξε με ενα πονηρο βλεμμα

Ε: Αντε παλι σου λεω δεν ημουν μαζι του..

Α: Καλα, καλα ας πουμε οτι σε πιστευω 

Tο σκοτεινο μου φυλαχτοWhere stories live. Discover now