Harry's pov
Οδηγαω εδω και μια ωρα στους σκοτεινους δρομους του λονδινου με προορισμο μου το μερος της ''ανταλαγης''.Εχω σχεδον φτασει, βλεπω μερικα σταματημενα αυτοκινητα καποια απο αυτα ειναι γνωστα, αναγνωριζω του Zayn και του Liam. Σταματαω και εγω το δικο μου κοντα στα αλλα και κατεβαινω
???: Το εφερες?
Η: Σαν πολυ δεν βιαζομαστε?
???: Τελειωνε!
Ζ: Οπως θες.
Ακουστηκαν μερικοι πυροβολησμοι και αμεσως μετα αψυχα σωματα να σωριαζονται κατω, ηταν ολοι νεκροι. Ο Louis πηγε και πηρε την βαλιτσα με τα χρηματα απο το χωμα. Τελειωσε και αυτη η δουλεια αρκετα γρηγορα θα ελεγα, δεν το περιμεναν φαινεται και ηταν απροετοιμαστοι.
Μπηκα στο αμαξι μου οπως και οι αλλοι, δεν ειχα ορεξη να παω σπιτι μαλλον θα παω για κανενα ποτο, ειπα και τους αλλους αλλα δεν ηθελαν, δεν πειραζει θα παω μονος μου.
Καθως οδηγουσα στο δρομο για το γνωστο μου ''στεκι'' ειδα μια κοπελα να βγαινει απο ενα μπαρ, αλλα για στασου αυτη ειναι η...Εβελιν. Πολυ ωραια! Κατεβηκα απο το αυτοκινητο και αρχισα να την πλησιαζω. Ειχαμε αρκετη αποσταση οταν ειδα ενα τυπο να τρεχει μες στο σκοταδι προς το μερος της κρατωντας κατι στο χερι του. Ολα εγιναν πολυ γρηγορα την επισε απο την μεση με το ενα χερι του και με το αλλο της εκλεισε το στομα με ενα πανι, αυτη μετα απο λιγα δευτερολεπτα ηταν αναισθητη στο πατωμα. Πλεον τους ειχα φτασει.Αυτος εβαλε το πανι στην τσεπη του και εσκυψε για να την πιασει.
Η: Μην τολμησεις να την ακουμπησεις!
???: Γιατι τι θα μου κανεις?
Η: Κατι χειροτερο απο αυτο -ειπα, εβγαλα το οπλο μου και τον πυροβολησα στον ωμο. Αυτος εβγαλε μια κραυγη πονου, με κοιταξε και αρχισε να τρεχει.
Αφου τον ειδα να απομακρινεται αρκετα εστρεψα το βλεμμα μου προς τα κατω. Ειδα την Εβελιν ξαπλωμενη στο κρυο πεζοδρομιο ανημπορη να κανει κατι. Χωρις δευτερη σκεψη την πηρα στην αγκαλια μου και την εβαλα στο αυτοκινητο. Δεν ηξερα που ειναι το σπιτι της οποτε δεν εχω αλλη επιλογη απο το να την παρω μαζι μου μεχρι να μπορει να φυγει μονη της.
(...)
Μετα απο λιγη ωρα ημασταν εξω απο το σπιτι μου, βγηκα απο την θεση μου και πηγα να την παρω για να την παω μεσα. Ηταν κρυα, την πηρα στην αγκαλια μου ,μπηκαμε στο σπιτι και την πηγα στο σαλονι οπου την ακουμπησα απαλα στον καναπε. Εκανε αρκετη ζεστη.
YOU ARE READING
Tο σκοτεινο μου φυλαχτο
FanfictionΗ ιστορια διαδραματιζεται στο Λονδινο. Οι πρωταγωνιστες ειναι ο Harry και η Εβελιν. Ο Harry ειναι ενα μυστηριο ατομο και μπλεγμενος σε πολλα ,η Εβελιν απο την αλλη ειναι ενα απλο κοριτσι που μπηκε στο πανεπιστημιο. Δεν γνωριζονταν μεχρι που βρεθηκαν...