part 20

903 89 16
                                    

Harry's pov

Αρχιζω να απελπιζομαι, νυχτωνει, περπαταμε πολλες ωρες και αντικριζουμε συνεχεια το ιδιο σκηνικο, ξερα χορτα και μικρα δεντρα παντου. Τωρα το μονο που αλλαζει λιγο ειναι ενας λοφος που υπαρχει μπροστα μας , ειναι μικρος αλλα και παλι αλλαζει αυτη την μονοτονια.

Περπατησαμε μεχρι να φτασουμε στην κορυφη και αυτο που ειδαμε με εκανε να χαρω μετα απο πολλες μερες. Μετα απο μια κατηφορα με το ιδιο απαισιο ξερο χορταρι υπηρχε ενας μεγαλος δρομος και μετα απο αυτο απλωνοταν ενα χρυσαφενιο τοπιο. Ολο το μερος ηταν γεματο με χωραφια σπαρμενα με σιταρι.

Αυτο το τοπιο ηταν πραγματικα μαγευτικη τουλαχιστον ετσι μου φαινοταν, ειχαμε μεινει εκει κοιτωντας τον ηλιο να εξαφανιζεται πισω απο αυτο το χρυσο τοπιο και δινοντας σιγα σιγα τη θεση σου το φεγγαρι.

Ηταν μια ευκαιρια να σωθουμε και να γυρισουμε πισω στην καθημερινοτητα μας κανοντας πως δεν συνεβει τιποτα, προσπαθωντας να ξεχασουμε οτι εγινε αυτες τις μερες.

Ξεκινησαμε να κατεβαινουμε το υψωμα γρηγορα για φτασουμε στον δρομο, ο οποιος σημαινε τη σωτηρια μας. Προχορουσαμε κατα μηκος του οταν ενας υχος που σταδιακα δυναμωνε εσπασε την ησυχια, γυρισαμε προς την κατευθινση απ' οπου ερχοταν και ενα δυνατο φως μας εκανε να καλυψουμε τα ματια μας.

Ακουστηκε ενα αποτομο φρεναρισμα και μια πορτα να κλεινει.

??: Παιδια ειστε καλα? τι κανετε μανοι σας εδω μες στη νυχτα? 

Εμφανιστηκε ενας μεγαλος σε ηλικια αντρας, ειχε αρκετες ριτυδες στο προσωπο του και ενα ανοιχτο γκρι χρωμα στα μαλλια του. Φορουσε μια σαλοπετα , με μια κοκκινη μπλουζα απο μεσα και μποτες, μαλλον δουλευε στα χωραφια γιατι τα ρουχα του ηταν λερωμενα με χωματα. 

Η: Χαθηκαμε, χαλασε το αυτοκινητο μας και ψαχναμε για βοηθεια - απαντησα πριν μιλησει η Εβελιν

??: Αα μαλιστα, θελετε να σας παω πουθενα? δεν προκειται να βρειτε καποιον αλλον τετοια ωρα.

Η: Ναι σας ευχαριστουμε πολυ. - του ειπα οσο πιο ευγενικα μπορουσα

Μας εκανε νοημα να τον ακολουθησουμε. Μπηκαμε μεσα στο αγροτικο φορτηγακι, εγω μπροστα διπλα στον κυριο και η Εβελιν πισω.

??: Νας σας ρωτησω κατι? αν δε γινομαι αδιακριτος βεβαια

Η: Ναι

??: Τι κανατε εδω, εσεις δυο νεα παιδια μες στα χωραφια?

Η: Γυρνουσαμε στο σπιτι μας απο μια επισκεψη σε κατι φιλους μας και μας χαλασε το αυτοκινητο οπως σας ειπα και πριν.

Tο σκοτεινο μου φυλαχτοWhere stories live. Discover now