Harry's pov
Δεν αντεχω αλλο θα παω να τη βρω, για καποιο περιεργο λογο ειμαι τοσο σιγουρος για αυτο που παω να κανω. Kαθησα χθες οταν εφυγε και σκεφτηκα τι εχω κανει στη ζωη μου.. το συμπερασμα? τα εχω κανει σκατα... Σοβαρα δεν εχω κανει τιποτα σωστο, πρεπει επιτελους να ξεμπλεξω απ' ολα και κυριως απ τον Μax, ακομα με εκβιαζει το καθαρμα! Αλλα θα τελειωσουμε συντομα ... μια και καλη!
Το αποφασισα θα της τα πω ολα! Για το παρελθον μου ,γιατι δεν ηθελα σχεσεις ,γιατι ''δεν ηθελα'' αυτην ,ΟΛΑ!
Ειμαι πλεον εξω απο την πορτα της και χτυπαω το κουδουνι, περιμενω αλλα δεν απανταει. Το ξερω οτι ειναι μεσα, ελα τωρα Εβ ανοιξε, χτυπαω ξανα και μετα απο λιγο μου ανοιγει. Φοραει φορμες να μαλλια της ειναι λιγο ανακατεμενα και τα ματια της.. κοκκινα και λιγο υγρα θα μπορουσα να πω, γαμωτο πες μου οτι κλαιει απο χθες!
Παω να της μιλησω αλλα μου κλεινει την πορτα στα μουτρα, αρχισα να χτυπαω λεγοντας της να μου ανοιξει γιατι θελω να μιλησουμε. Πιστευε οτι αν με αγνοουσε θα εφευγα, ετσι? μαγαλο λαθος δεν προκειται να φυγω αν δε της μιλησω. Ναι, την πληγωσα αλλα θελω να ακουσει οτι εχω να της πω και μετα ας με διωξει...
Εβελινς pov
Απο χθες δεν εχω σταματησει να κλαιω δεν μπορω... Γιατι τα ειπε ολα αυτα? Αν δε του αρεσω τοτε γιατι με φιλησε? Γιατι μου εδινε ψευτικες ελπιδες? γιατι? ...
Ακουω το κουδουνι να χτυπαει, δεν με νοιαζει οποιος και να ειναι ας φυγει, δε θελω να μιλησω σε κανεναν. Δε βλεπω να επιμενει οποτε δεν ηταν κατι συμαντικο ,μπορει να ηταν η Ανν θα την παρω μετα. Αληθεια δε θελω να μιλησω σε κανεναν.
Πηγα και εκατσα στον καναπε, καυτα δακρυα αρχισαν να ξανακυλανε στα μαγουλα μου και η εικονα με τον Harry να με φιλαει εμφανιζεται στο μυαλο μου.
Το κουδουνι ξαναχτυπαει, μα ποιος ειναι τελος παντων? Σκουπιζω τα δακρυα μου και ανοιγω την πορτα...
Ο-ο Harry ,τι στο καλο? Του κλεινω την πορτα στα μουτρα και ακουμπαω πανω της με την πλατη μου. Τι θελει εδω? Δεν υπαρχη περιπτωση να του ανοιξω, τι θελει να με τεπεινωσει κι αλλο?
Τον ακουω να φωναζει και να χτυπαει με μανια την πορτα
Η: Αν νομιζεις οτι θα φυγω εισαι πολυ γελασμενη! Σε παρακαλω ανοιξε μου. -Λεει ξανα και ξανα
Γαμωτο αν συνεχισει να φωναζει ετσι θα βγουν ολοι εξω
Ε: Απλα φυγε.. - του λεω ισα ισα για να με ακουσει
Η: Σε παρακαλω απλα ανοιξε μου, θελω να σου μιλησω μετα αν θες διωξε με. Απλα ακουσε με...- η φωνη του στο τελος εσβησε, ακουγοταν αρκετα απογοητευμενος.
Ωραια, λοιπον θα του ανοιξω... εχω απορια να δω τι θελει να μου πει...
Ανοιγω την πορτα και τον βλεπω μπροστα μου, με βλεπει και χαλογελαει, απο ευχαριστηση προφανως που εγινε το δικο του και του ανοιξα.
Ε: Περνα μεσα..
Καθομαστε στον καναπε και με πλησιαζει.
Η: Εκλαιγες? - πλεον το υφος του εχει σοβαρεψει.
Πιανει το χερι μου αλλα εγω το απομακρυνω.
Ε: Τι θες? -του λεω ψυχρα, κοιτωντας τα ποδια μας. Αποφευγω να τον κοιταξω στα ματια, δεν μπορω..
Παιρνει μια βαθια ανασα και μιλαει.
Η: Λοιπον ηθελα να σου ζητησω συγνωμη για χθες, δε τα εννοουσα...
Σοβαρα συγνωμη? Μονο αυτο εχει να πει? Σηκωνω το κεφαλι μου και τον κοιταζω, ειμαι ετοιμη να μιλησω αλλα συνεχιζει.
Η: Ξερω οτι μια συγνωμη δεν ειναι αρκετη, αλλα αληθεια θελω να σου μιλησω. Θελω να σου πω για εμενα... το παρελθον μου και ελπιζω να καταλαβεις γιατι σου μιλησα ετσι..
Ουαου αυτο στ' αληθεια δε το περιμενα... Ελπιζω μονο να μου πει την αληθεια και να μην με κοροϊδεψει, εχω βαρεθει πια.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Γειαα σας! Θα ηθελα να σας ευχαριστησω που ακομα το διαβαζετε <3 Αλλα ηθελα επισης να πω οτι δεν ειναι αναγκαστικο , εννοω αν πιστευετε οτι κατι δεν σας αρεσει στη πλοκη ή γενικα στο ολο θεμα θα μπορουσατε να το σταματησετε, απλα πιστευω οτι το διαβαζετε ακομα γιατι σας ευχαριστει οπως ευχαριστει κι εμενα να γραφω. Ξερω υπηρξε μια περιοδος που το ειχα σταματησει αλλα πλεον συνεχισω ;) και παλι ευχαριστω οσες συνεχιζουν να ψηφιζουν και να σχολιαζουν, αληθεια το εκτιμω πααρα πολυ!! <3 <3 <3
YOU ARE READING
Tο σκοτεινο μου φυλαχτο
FanfictionΗ ιστορια διαδραματιζεται στο Λονδινο. Οι πρωταγωνιστες ειναι ο Harry και η Εβελιν. Ο Harry ειναι ενα μυστηριο ατομο και μπλεγμενος σε πολλα ,η Εβελιν απο την αλλη ειναι ενα απλο κοριτσι που μπηκε στο πανεπιστημιο. Δεν γνωριζονταν μεχρι που βρεθηκαν...