part 8

1.4K 109 12
                                    


Ηarry's pov

Εψαχνα το κινητο μου αλλα δεν το εβρισκα πουθενα... Α ναι ! το αφησα στο δωματιο που ειναι η Εβελιν, θα παω να το παρω. Μπηκα μεσα ,ακουγοταν ο ηχος του νερου που τρεχει και υπηρχε μια υπεροχη μυρωδια στον αερα. Ειδα το κινητο μου πανω στο κομοδινο πηγα να φυγω και το βλεμμα μου επεσε πανω στα ρουχα της ή μαλλον σε αυτο που ηταν πανω στα ρουχα της...

Ηταν η σαϊτα , η σαϊτα ΤΗΣ μα πως μπορεσε να την παρει! που την βρηκε ,γιατι την φορεσε γιατι !!?? Ειχα νευριασει παρα πολυ δεν ειχε δικαιωμα να την παρει ακομα και αν την βρηκε κατω. Αυτο ηταν κατι προσωπικο δεν ,δεν επρεπε να το ακουμπησει κανενας αλλος...
Ακουσα την πορτα του μπανιου να ανοιγει και να ξανακλινει, φωναξε το ονομα μου αλλα δεν γυρισα μετα ομως συκωθηκα την πλησιασα και αρχισα να της φωναζω .Δεν ειχα  παρατηρησει οτι φορουσε μονο την πετσετα της αλλα ημουν πολυ απασχολημενος για να νιαστω για αυτο. Την πλησιαζα ολο και πιο πολυ και αυτη εκανε βηματα προς τα πισω, οταν σκονταψε και επεσε στο κρεβατι....... Δεν το συνεχισα της ειπα απλα να φυγει απο το σπιτι μου, βγηκα απο το δωματιο και εκλεισα δυνατα την πορτα.

*flashback*

Οδηγουσα σαν τρελος δεν εβλεπα τιποτα μπροστα μου παρα μονο σκοταδι. Αν ,αν παθει τιποτα θα πεθανω δεν το αντεχω αυτο γιατι την αφησα μονη της ,πως την βρηκαν....
Μετα απο αρκετη ωρα ειδα κατι μαυρο στην ακρη του δρομου και κατεβηκα να δω τι ειναι
ΟΧΙ ,ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ..... πλησιασα και ακουμπησα το σωμα που ηταν ξαπλωμενο στο κρυο δρομο, η-ηταν αυτη οχι δεν μπορω να το πιστεψω.
 

Προσπαθουσα να βρω τον σφηγμο της χωρις κανενα αποτελεσμα. ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΗ ,ΟΧΙ ,ΟΧΙ ,ΟΧΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΟ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ,ΓΙΑΤΙ???. Την πηρα στην αγκαλια μου και καυτα δακρυα αρχισαν να κυλανε στα μαγουλα μου δεν μπορουσα να σταματησω. Σηκωσα το βλεμμα  μου και ειδα οτι φορουσε ακομα το φυλαχτο που της ειχα δωσει , τo πηρα στα χερια μου και τo εσφηξα δυνατα στην παλαμη μου. Δεν θα σε ξεχασω ποτε! μ'ακους??? ΠΟΤΕ

*End of flashback*

Εβελινς pov

Tι στο καλο συνεβει? Μα καλα τι επεθε τωρα απο την μια μου λεει να μεινω και απο την αλλη μου λεει να φυγω γιατι ειχα αυτο το παλιο κολιε του? Οκ .... αυτος ο ανθρωπος δεν ειναι καλα.

Εβαλα τα ρουχα μου ανοιξα την πορτα και πηγα να φυγω

Η: Που πας?

Ε: Φευγω - του ειπα και τον κοιταξα με ενα ψυχρο βλεμμα, σοβαρα τωρα τι τρεχει μαζι του, ρωταει που παω?

Ανοιξα την πορτα ,βγηκα εξω και αρχισα να περπαταω στους σκοτεινους και κρυους δρομους. Αλλα που θα παω δεν ξερω καν που βρiσκομαι ολα ειναι ερημα εδω και αρχιζω να φοβαμαι...
Εβγαλα το κινητο μου απο την τσαντα μου, θα επαιρνα ταξι αλλα που θα του ελεγα να ερθει... τελικα του τηλεφωνησα και του ειπα να ερθει σε μια τυχαια διευθυνση ενος σπιτιου απο εδω .Εκατσα στο πεζοδρομιο και περιμενα. Λιγη ωρα μετα ειδα το ταξι να ερχεται , σταματησε μπροστα μου ανοιξα την πορτα μπηκα μεσα και βυθιστηκα στα πισω καθισματα του.
 

Ειπα την διευθυνση μου και ξεκινησε, κοιτουσα εξω απο το παραθυρο τα σπιτια και τους αδειους δρομους, δεν νομιζω να εχω ξαναερθει σε αυτη την περιοχη. Μετα απο αρκετη ωρα φτασαμε στο σπιτι μου , πληρωσα το ταξι και αυτο εφυγε. Ανοιξα την πορτα της πολυκατοικιας ανεβηκα τις σκαλες και πηγα χωρις να χασω χρονο στο διαμερισμα μου ,μπηκα μεσα και επεσα κατευθειαν στο κρεβατι μου. Λιγα λεπτα αργοτερα ειχα κοιμηθει.
 
Harry's pov         

Μετα την ''κουβεντα'' μας εφυγε απο το σπιτι. Δεν ξερω γιατι αλλα ενιωσα περιεργα οταν εφυγε. Δεν ξερω τι παθαινω οταν ειμαι μαζι της , δεν μπορω να ελενξω τον εαυτο μου και καθε φορα εχω μπερδεμενα συναισθηματα. την μια θελω να την χτυπησω και την αλλη να την παρω στην αγγαλια μου και να την φιλησω. Να πω την αληθεια το μετανιωσα που την εδιωξα αλλα ειχα νευριασει παρα πολυ με αυτο που εκανε. Βασικα τελος!  για ποιο λογο ασχολουμε με ενα κοριτσακι  και του δινω τοση συμασια? Την Δευτερα θα ειναι ολα οπως πριν . Δεν προκειται να ξανακανω το ιδιο λαθος οπως εκανα και με την Megan την αγαπησα και το πληρωνω ακομα ...

Tο σκοτεινο μου φυλαχτοWhere stories live. Discover now