part 16

1K 91 24
                                    

Harry's pov

Aνοιξα τα ματια μου και ενας δυνατος πονος εκανε την εμφανιση του στο κεφαλι μου ηταν λες και καποιος με χτυπουσε εκει. Ενιωσα το σωμα μου να μουδιαζει, κοιταξα προς τα κατω και καταλαβα οτι ημουν δεμενος σε μια καρεκλα.

Αρχισα να παρατηρω τον χωρο ηταν ενα μεγαλο, θα μπορουσε να παει κανεις, δωματιο με τους γκρι τοιχους να εχουν μαυρισει σε καποια σημεια απο την μουχλα. Στο πατωμα δεν υπηρχαν πολλα πραγματα, εκτος απο την καρεκλα μου υπηρχαν κατι ξυλα πεταμενα σε μια γωνια μια ακομα καρεκλα και λεκεδες αιματος σε πολλα σημεια.

Ευτυχως η Εβελιν εφυγε και δεν χρειαζεται να περασει τιποτα απο ολα αυτα. Που ειναι και αυτος ο Max αντε να τελειωνουμε...

Μετα απο λιγη ωρα η πορτα ανοιξε και μπηκε μεσα..

Η: Καλως τον - ειπα ειρωνικα

Μ Βρε, βρε κεφακια βλεπω

Η: Ναι

Μ Πολυ ωραια! θα περασουμε καλα

Η: Μπορεις να τελειωνεις γιατι αρχιζω να σε βαριεμαι?

Μ: Αρχιζει να βαριεσαι, χμ.... τι μπορουμε να κανουμε για αυτο -  ειπε καθως εβαλε το χερι του στο πιγουνι του καντοντας πως σκεφτεται

Η: Λοιπον με ποιο παιχνιδι θα ξεκινησεις?

Μ: Χμμ... σκεφτομουν κατι καλυτερο απο τα συνηθισμενα

Η: Δηλαδη?

Μ: Δηλαδη θυμασαι τι ειχε γινει με τον φιλο σου? ε κατι τετοιο 

Η: Τι εννοεις?

Μ: Ουφ.. με κουραζεις, εννοω οτι για αλλη μια φορα θα εισαι θεατης ενω καποιος αλλος θα πληρωνει για 'σενα, για τα δικα σου λαθη!

Η: Αληθεια? και ποιος θα ειναι αυτη την φορα? - ειπα με εναν ειρωνικο τονο οπως προηγουμενως και χαμογελασα

Μ: Μμμ αυτη η πως την λεγαν?... αα η Εβελιν

Μολις ακουσα το ονομα το χαμογελο μου σβιστηκε, το σαγονι μου επεσε και τα ματια ανοιξαν αρκετα. Τι στο καλο ειπε μα πως ειναι δυνατον, αφου εφυγε! 

Η: Τ-τι λες? αφου ειχε φυγει..

Μ: Οχι 

*Flashback*

Η Εβελιν κατεβηκε απο το φορτηγακι και κατευθυνθηκε με γρηγορα βηματα προς τον Harry που ηταν αναισθητος στο πατωμα. Γονατησε κατω και εβαλε το κεφαλι του στα ποδια της, προσπαθουσε να την συνεφερει αλλα τιποτα.

Tο σκοτεινο μου φυλαχτοWhere stories live. Discover now