Author's note

1.3K 90 10
                                    

Αυτο δεν ειναι παρτ, απλα ηθελα να σας πω μερικα πραγματα για την ζωη και την προσωπικοτητα των δυο βασικων χαρακτηρων.

Haryy: O Harry ειναι ενας ψυχρος δολοφονος, ο οποιος δεν ειναι και πολυ ανοιχτος προς τους αλλους. Του αρεσει να παιρνει παντα αυτο που θελει, ειναι εκδικητικος και αποφασιστικος αλλα δεν ξερει πως να συμπεριφερεται στους ανθρωπους που ειναι τριγυρο του.Πηγαινει στο Πανεπιστημιο γιατι αυτος ηταν ο στοχος του, να αποφοιτησει και να βρει μια καλη δουλεια. Αλλα αυτο πλεον δεν τον νοιαζει, παρολα αυτα συνεχιζει να πηγαινει γιατι απλα ειναι ενα κομματι της καθημερινοτητας του. Τα συναισθηματα του ειναι μπερδεμενα και δεν ξερει πως να αντιδρασει. Για την ακριβεια αυτο συμβαινει τα τελευταια τρια χρονια μετα τον αδικο χαμο της Μεγκαν. Μετα απο αυτο το γεγονος εχουν αλλαξει πολλα στην ζωη του.

Εβελιν: Η Εβελιν ειναι μια απλη κοπελα που μετακομισε σε αλλη πολη για να παρακολουθησει τα μαθηματα της. Εχει δυναμικο χαρακτηρα και ειναι αρκετα κοινωνικη. Της αρεσει η ζωγραφικη, βασικα ηταν το παθος της απο οταν ηταν μικρη. Εκτος απο αυτο τα παει πολυ καλα στα μαθηματα της αν και ειναι ο ανθρωπος που θα προτιμησει να βγει να διασκεδασει με τους φιλους της παρα να πεσει με τα μουτρα σε ενα βιβλιο.Γενικα ειναι ενα χαρουμενο και αστειο ατομο που του αρεσει να διασκεδαζει.

Της αρεσει να εξερευνει μυστηρια πραγματα και επισης της αρεσουν οι προκλησεις για αυτο τον λογο αλλωστε διαλεξε να σπουδασει εγληματολογια.

Αυτα για τις προσωπικοτητιτες τους. Ελπιζω να σας λυθηκαν οι αποριες (αν ειχατε). Αν δεν εχετε καταλαβει κατι ή θελετε να σας πω τιποτα αλλο ρωτηστε ;)

* Παρτ θα μπει σημερα ή αυριο :*

Tο σκοτεινο μου φυλαχτοWhere stories live. Discover now