Περασαν αρκετες μερες απο τοτε που ο Harry και η Εβελιν ειχαν τον τελευταιο τους καυγα, βασικα περασε καιρος απο τοτε που μιλησαν για τελευταια φορα. Ολο αυτο τον καιρο δεν μιλουσαν, δηλαδη ο Harry ειχε κανει μερικες προσπαθεις, να την ενοχλησει ή εστω απλα να της μιλησει αλλα η Εβελιν δεν αντιδρουσε ουτε απαντουσε σε αυτα που της ελεγε. Ο Harry ολον αυτο τον καιρο ηταν ετοιμος να εκραγει, αλλα οχι δεν θα της εκανε την χαρη να ξασπασει παλι. Δεν θα τα παρατουσε ,φυσικα και οχι απλα την αφηνε για λιγο μεχρι να σκεφτει την επομενη του κινηση. Απο την αλλη πλευρα η Εβελιν ηταν αδιαφορη για αυτον ,δεν την ενοιαζε τι εκανε και απλα τον αγνοουσε.
Εβελινς pov
Ε: Ναι?
Τ: Εεε Εβελιν γεια ο Τιμ ειμαι
Ε: Αα γεια σου τι κανεις?
Τ: Μια χαρα εσυ?
Ε: Μια χαρα κι εγω
Τ: Ωραια ηθελα να σου πω οτι ειμαι για καφε με την Ανν θα ερθεις?
Ε: Ναι οκ τι ωρα?
Τ: Λοιπον κατα τις 10:00 στο γωνιακο καφε λιγο πιο μετα απο το σχολειο
Ε: Οκ τα λεμε
Τ: Οκ γεια
Εκλεισα το τηλεφωνο και πηγα να ετοιμαστω η ωρα ηταν ηδη 9:30 οποτε επρεπε να βιαστω.
Δεν εβαλα κατι το ιδιαιτερο, σε λιγη ωρα ημουν ετοιμη και ειχα ξεκινησει για την καφετερια.
Μπαινοντας μεσα ειδα τον Harry να καθεται σε ενα τραπεζι μαζι με ενα φιλο του και να με κοιταει , ουφφ τελεια αυτοι μας ελειπαν τωρα. Κοιταξα για λιγο τον χωρο μεχρι να βρω τον Τιμ ωσπου τον ειδα να καθεται μονος του σε ενα τραπεζι
Ε: Γεια
Τ: Γεια!
Ε: Η Ανν?
Τ: Εε.... ειχε κατι δουλειες και εφυγε - ειπε καπως δυστακτικα
Ε: Ααα... οκ - ειπα ενω εκατσα στην καρεκλα απεναντι του
Τ: Λοιπον τι θα πιεις
Ε: Ενα καφε
Τ: Ωραια
Αφου παραγγειλα τον καφε συνεχισαμε να μιλαμε ,λεγαμε διαφορα πραγματα και γελουσαμε. Καποια στιγμη το βλεμμα μου επεσε στο τραπεζι που ηταν ο Harry ,με κοιτουσε καπως περιεργα. Αφου ηπια και εγω τον καφε μου πληρωσαμε και βγηκαμε εξω απο το μαγαζι.
Τ: Εβελιν μπορω να σου πω κατι?
Ε: Ναι φυσικα
Τ: Εμ... κοιτα εγω..
YOU ARE READING
Tο σκοτεινο μου φυλαχτο
FanfictionΗ ιστορια διαδραματιζεται στο Λονδινο. Οι πρωταγωνιστες ειναι ο Harry και η Εβελιν. Ο Harry ειναι ενα μυστηριο ατομο και μπλεγμενος σε πολλα ,η Εβελιν απο την αλλη ειναι ενα απλο κοριτσι που μπηκε στο πανεπιστημιο. Δεν γνωριζονταν μεχρι που βρεθηκαν...