part 17

1K 98 19
                                    

Εβελινς pov

Ο Max μπηκε μεσα κρατωντας διαφορα κοφτερα αντικιμενα τα οποια δεν ηθελα να μαθω τι ακριβως ειναι αλλα κατι μου ελεγε οτι θα το μαθαινα πολυ σιντομα.

Κοιταξα τον Harry ηταν ανησυχος και δεν ειχε παρει τα ματια του απο τον Max. Αραγε εκεινος ηξερε τι επροκειτο να συμβει?

Μ: Λοιπον ελπιζω να τα ειπατε -ειπε και κοιταξε και τους δυο μας χωρις να παρει απαντηση

Μ: Ωραια χαιρομαι. - ειπε και επιασε ενα μαχαιρι απο το πατωμα οπου το ειχε αφησει πριν. Ειχε κι αλλα και ενα μπουκαλι μυριζε εντονα. Ξυδι? μα τι το θελει το ξυδι?

Μ: Γλυκια μου λυπαμαι που πρεπει να στο κανω αυτο αλλα καποιος πρεπει να πληρωσει.

Τον κοιταξα με γουρλωμενα ματια. Θυμαμαι τι μου ειχε πει ο Harry αλλα δεν πιστευα οτι θα γινοταν κατι τετοιο σε εμενα, δηλαδη φοβομουν αλλα...

Η: Διαβολε! μην την αγκιξεις!

Ακουσα τον Harry να φωναζει και απο οσο μπορουσα να τον δω πισω απο τον Max προσπαθουσε κατα καποιο τροπο να ξεφυγει απο τα σχοινια που τον κρατουσαν χωρις την θεληση του στην καρεκλα.

  Ο Max δεν ειχε γυρισει ουτε καν να τον δει, ηταν σαν να μην τον ακουγε. Πλησιαζε ολο και πιο πολυ το κοφτερο οπλο του σε εμενα αγνοωντας τις φωνες του Harry που τον παρακαλουσαν να σταματησει. 

Ενιωσα το κρυο σιδερο να ακουμπαει το προσωπο μου και μετα απο λιγο ενας πονος εμφανιστηκε στο αριστερο μου μαγουλο. Δεν πονουσε πολυ θα ελεγα οτι ισως ηταν κατι παραπανω απο μια γρατζουνια.

Ομως δεν σταματησε εκει, αυτη την φορα εκανε μια μεγαλυτερη και πιο βαθια διαδρομη με την λεπιδα του κατα μηκος του λαιμου μου κανοντας με να μορφασω και να βγαλω μια μικρη κραυγη απο τον πονο.

Ο Harry με ακουσε και τοτε αρχιζε να φωναζει ακομα περισσοτερο και να χτυπιεται, αλλα ο Max δεν του εδινε καμια σημασια. Ηταν σαν να μην υπηρχε..

Ολος ο ωμος μου και ενα μικρο κομματι υφασματος απο το φορεμα μου ειχαν γεμισει με αιματα απο την πληγη μου, ο πονος γινοταν ολο και πιο μεγαλος και δεν μπορουσαν να κανω τιποτα. Αντιθετος αυτος αρχιζε να περναει το μαχαιρι πανω απο τους ωμους μου κανοντας ανα διαστηματα  κι αλλες βαθιες γρατζουνιες μεγαλωνοντας τον πονο που αρχιζε να απλωνεται σε ολο μου το σωμα.

Ο Harry δεν ειχε σταματησει να φωναζει ομως καποια στιγμη ειπε κατι που εκανε τον  Max να σαστισει.

Tο σκοτεινο μου φυλαχτοWhere stories live. Discover now