part 5

1.6K 111 10
                                    


Harry's pov

Η ωρα ηταν 21:00 στις 22:00 ειχαμε ραντεβου με τους αλλους σε ενα μπαρ. Πηγα να κανω ενα ντουζ πριν φυγω .Μπηκα στο μπανιο και οταν εβγαλα την μπλουζα μου κοιταχτηκα στον καθρευτη, τα ματια μου ανοιξαν διαπλατα οταν ειδα πως στον λεμο μου δεν κρεμοταν η μικρη μου σαιτα. Αρχισα να πανικοβαλλομαι, ο ιδρωτας αρζε να τρεχει απο το μετωπο μου. Που μπορει να μου επεσε! Πως μπορεσα να το χασω γαμωτο!... ουφφφ θα δω αυριο στο σχολειο μηπως ειναι εκει.
Αρχισα να ντυνομαι και ημουν μες στα νευρα. Κατεβηκα κατω μπηκα στο αμαξι μου και ξεκινησα για το μπαρ. Οταν εφτασα μπηκα μεσα και ειδα τους αλλους να καθονται στην μπαρα, πηγα και εγω και παρρηγειλα ενα διπλο ουισκι χωρις να τους πω τιποτα. Αυτοι με κοιταξαν αλλα δεν ειπαν τιποτα γιατι καταλαβαν οτι ειχα νευρα και θα τα ακουγαν αυτοι.
Μετα απο λιγη ωρα με πλησιασε μια ξανθια και αρχισε να τριβεται πανω μου, μου ζητησε να την ακολουθησω και αυτο εκανα. Περασα το βραδυ μαζι της. Την επομενη μερα δεν πηγα σχολειο γιατι το κεφαλι μου πονουσε υπερβολικα και δεν ειχα ορεξη.

Εβελινς pov

Η σημερινη μερα δεν ηταν κατι το ιδιαιτερο καναμε κανονικα μαθημα και η Ανν δεν ηρθε γιατι ηταν αρρωστη εγω στα διαλειμματα ημουν μαζι με τον Τιμ και μερικα ακομα παιδια. Στην παρεα αν και ειμαι η μικροτερη τα παω καλα με ολους και κυριως με τον Τιμ φαινεται να με συμπαθει οπως και εγω. Κανενας δεν ανεφερε τιποτα για το κολιε.
H μερα μου σημερα περασε βαρετα, δεν ειχα τι να κανω και βαριομουν.Πηγα για λιγο στην Ανν για να δω τι κανει και μετα εφυγα.

(...) Σημερα πρωτη ωρα ειχαμε αλγεβρα. Μπηκαμε ολοι στην ταξη ή μαλλον σχεδον ολοι.... Μετα απο κανα δεκαλεπτο μπηκε μεσα ο Harry

Κ: Στην ωρα σου οπως παντα -ειπε ενω κοιτουσε το ρολοι του

Η: Φυσικα -ειπε ειρωνικα και αρχισε να προχωραει για να παει να κατσει

Εγω δεν εδωσα σημασια και εσκηψα για να παρω το στυλο μου απο το πατωμα. Οταν σηκωσα το κεφαλι μου γυρισα απο την αλλη μερια αντικρισα δυο πρασινα ματια να με κοιτανε. Στην αρχη τρομαξα.Αλλα αυτος μου επιασε κουβεντα

Η: Γεια ειμαι ο Harry -ειπε και μου εδωσε το χερι του

Ε: Εγω ειμαι η Εβελιν -ειπα χωρις να ανταποδωσω

Η: Χαρηκα Εβελιν - ειπε και χαμογελασε στραβα

Ε: Εμμ εσυ τι θες εδω?

Η: Σαν τι να θελω μωρο μου? -ειπε ειρωνικα

Ε: Δεν ξερω και δεν ειμαι μωρο ΣΟΥ! -ειπα νευριασμενη

Tο σκοτεινο μου φυλαχτοWhere stories live. Discover now