EPILOG

51 1 0
                                    

Setelah sekian lama,Diana dan kuncu-kunnya berjaya diberkas oleh pihak polis.

Diana merupakan pesakit mental.6 tahun lepas dia berjaya larikan diri dari hospital mental itu.

Kini Qariz dan Khaula baru sahaja menimang cahaya mata lelaki yang diberi nama Mohd Khairil Qardawi.

Nur Qasrina Aisyah,dia kini memilih untuk berniqab. Ridzwan tidak menghalang.Malah dia lagi suka. Biarlah kecantikan isterinya itu hanya untuk dirinya sahaja.

"Abang...jom kita pergi belakang rumah ni.?" Ajak Qasrina.

Kedua anaknya juga turut ekori mereka berdua.

Keindahan tanaman di belakang Mansion Ridzwan sangatlah menenangkan jiwa.

"Alhamdulillah...dulu berdua, sekarang berempat." Ujar Ridzwan sambil merangkul pinggang isterinya.

Begitu juga dengan anak kembarnya.Mereka saling merangkul pinggang.Comel!!!


Oleh sebab itu,kita janganlah terlalu menghina dan mengherdik seseorang.Sekali Allah bagi dia Hidayah,dia lebih suci dari kita .

Jika ada orang seperti ini,pergi padanya,dan bimbinglah dia ke jalan Allah.

Pasti ada hikmah disebalik ujian yang diberikan .










Anugerah Dari Tuhan melabuhkan tirai.



Jutaan terima kasih diucapkan kepada yang sentiasa sokong karya-karya aku yang tak seberapa ni.

Actually sis masih lagi belajar untuk mengarang novel.

Pape pon vote and comment ya👌

Anugerah Dari TuhanWhere stories live. Discover now