DI BILIK PENGERUSI HOSPITAL
.
Kelihatan Reverse dan elementals reverse sudah mengambil alih hospital itu.
Semua orang atasan sudah dikumpulkan di penjuru duduk menunduk, kelihatan Gempa yang sedang duduk di kerusi pengerusi, sebelah kanan Halilintar dan sebelah kiri Taufan sedang berdiri dan memandang mereka tanpa perasaan.
Solar berada di bahagian IT Hospital untuk memastikan tiada yang tahu apa yang terjadi di hospital, Thorn melindungi Solar semasa dia membuat kerjanya.
Pesakit, pekerja hospital dan segala yang hidup yang berada di hospital tidak tahu apa yang terjadi kerana mereka samua telah ditidurkan oleh pokok Thorn yang mengeluarkan gas halusinasi.
.
GEMPA: Korang tahu apa kite orang nak kan?
PENGERUSI: Saya tak tahu.. apa...eeiiiikkk...
Halilintar menghunus pedang nya ke leher pengerusi itu, Semua staff di belakang pengerusi terus diam dan menunduk melutut ketakutan.
HALILINTAR: Jawab soalan Gempa... kalau kau nak hidup. *aura mengancam*
PENGERUSI: Baikk.... *tunduk hormat* apa boleh saya lakukan untuk tuan Gempa...
HALILINTAR: Hmh! *simpan pedang*
Trio asal tersenyum melihat perangai manusia berubah sepenuhnya sekarang hanya ketakutan di dalam diri mereka. Ini kerana semasa Gempa datang berjalan menuju ke bilik pengerusi, Halilintar dan Taufan membunuh semua pengawal yang menghalang mereka.
Halilintar menetak mereka sampai terbelah dua dan Taufan membuat bebola angin di kepala mereka mengasingkan oksigen, apa yang tinggal cuma staff perubatan yang diperlukan mereka untuk sembuhkan tuan.
Gempa yang tidak perlu membuat apa-apa tersenyum bangga melihat rancangan mereka berjalan lancar. Sekarang ini tuan berada di dalam bilik VVIP dan sedang dirawat oleh doktor-doktor yang ketakutan itu.
.
.
.
.
.
BILIK VVIP
.
GEMPA: Berapa lama lagi kena tunggu. *aura mengancam*
PENGERUSI: Ja-ngan risau... tuan Boboiboy akan pulih sepenuhnya... *risau*
GEMPA: Haa... baiklah. *bertenang*
Pengerusi berasa lega melihat element itu bertenang semula, dia terkejut yang Boboiboy akan melakukan perkara ini kepada mereka semua. Budak Boboiboy yang dikatakan superhero bumi sentiasa baik dan tolong orang akhir telah menjadi satu EXISTENCE yang mereka takutkan.
Pengerusi memandang Boboiboy di dalam sedang berfikir macam mana dia nak selamat dari elemental reverse semua. Pengerusi mendapat satu idea selepas melihat Boboiboy tadi dan dia tersenyum sedikit. Halilintar yang perhatikan gerak geri pengerusi datang di belakangnya.
HALILINTAR: *bisik* Kalau jadi apa-apa... kau tau, apa jadi kat kau kan...
PENGERUSI: Eeeiikkk... ya saya tahu... *menunduk* saya sendiri akan pergi menyembuh kan Tuan Boboiboy...
Pengerusi hospital lari masuk ke dalam bilik rawatan Reverse. Pengerusi itu adalah seorang doktor juga, dia terus menyuruh yang lain melakukan kerja mereka secepat mungkin kerana tidak mahu elementals reverse membunuhnya.
.
HALILINTAR: Kau pasti semua akan selamat. *pandang gempa*
GEMPA: Haa... *mengurut dahi* aku harap diorang tak sebodoh tu.
YOU ARE READING
EXISTENCE *BOBOIBOY*
FanfictionBOBOIBOY sedar ada kewujudan lain dalam diri nya? tetapi adakah ini akan mengubah siapa diri nya? Dan berjaya kah boboiboy untuk menguasai segalanya? "Hahaha kelakar laa kau ni Ochobot?" "Your not the boss of me!" ♡ Malay language ♡ Siblings relatio...