KAIZO: Siapa kau sebenarnya...?
.
.
.
.
.
REVERSE: Hmmm..
Reverse tidak menjawab malah dia pergi ke kerusi batu dia dan duduk semula di situ. Kaizo rasa sangat marah kerana soalan dia tidak dijawab.
Kaizo ingin berlari ke arah Reverse tetapi dihalang oleh Taufan.
TAUFAN: Kau nak pergi mana? kita tak habis main lagi~ *kuasa angin*
KAIZO: Kau... uuurrgghhhh.... *oksigen menghilang* Aaa... Aaaaa.... *tangan terkapai-kapai*
General zayd hanya mampu mendiamkan diri, tidak langsung membuat bunyi atau cuba untuk menolong Kaizo. Reverse rasa malas nak menjawab soalan Kaizo, bagi dia itu semua tak penting.
Sekarang dia adalah Boboiboy dan selamanya adalah Boboiboy, tiada siapa boleh mengaku dia orang lain selain dirinya sendiri.
.
.
.
.
.
TIME SKIP
.
SOLAR: Baiklah kau faham apa perlu kau buat kan?
GENERAL ZAYD: Faham tuan Solar. *tunduk*
General zayd baru sahaja mahu pergi tetapi di tarik tangannya oleh Ice.
ICE: * bisik* Pastikan semua berjalan lancar, kalau ada sikit perubahan.. kau tahu apa akan jadi kan? *aura mengancam*
Tangan kanan Ice yang memengang tangan General zayd hampir membekukan tangan General itu. General zayd terus mengangguk ketakutan.
THORN: Jangan tunjuk muka tu bila kau kat luar okay~
General zayd mengangguk dan cepat-cepat beredar selepas menunduk hormat semua tuan baru dia.
TAUFAN: Okay.. sekarang nak buat apa dengan budak ni?
Semua elementals memandang Kaizo yang telah pengsan dan kemudian mengalihkan pandangan ke Reverse.
Reverse: lepaskan dia...
ALL ELEMENTAL: ehh..?
HALILINTAR: kenapa tuan? nanti kalau dia kacau plan kita.. Macam mana?
Reverse: Hehe.. Tak seronok laa kalau tak ada cabarankan.... *senyum*
.
.
.
.
.
TIME SKIP
.
Beberapa jam telah berlalu dan akhirnya matahari menjelma semula, Kaizo yang tiba-tiba bangun terkejut, telah sedar dari pengsan terus memeriksa keadaan sekeliling.
KAIZO: Boboi-boy... haa... ha... *gosok muka* nampaknya dia lepaskan aku... tapi mana General? *risau*
Kaizo bangun dan mengambil pedangnya terus dia simpan, Kaizo yang merasai sesuatu buruk akan berlaku membuat keputusan untuk berjumpa orang atasan yang lain.
KAIZO: *berlari keluar* Aku perlu bagi tahu laksamana cepat! harap aku masih sempat!
Selepas saja Kaizo keluar dari bilik itu ada kelibat orang lain yang memerhati tingkah laku Kaizo tanpa dia sedari.
YOU ARE READING
EXISTENCE *BOBOIBOY*
FanfictionBOBOIBOY sedar ada kewujudan lain dalam diri nya? tetapi adakah ini akan mengubah siapa diri nya? Dan berjaya kah boboiboy untuk menguasai segalanya? "Hahaha kelakar laa kau ni Ochobot?" "Your not the boss of me!" ♡ Malay language ♡ Siblings relatio...