NEUN

526 30 25
                                    

HOSPITAL

DI BILIK VVIP

.

PENGERUSI: HAHAHA! rasaksa macam kau pun boleh ada perasaan manusia ke?

REVERSE: Haa... aku lupa pasal kau... *berfikir* kau nak mati macam mana aku bagi kau pilih sebab kau dah sembuhkan aku.

Semua elemental reverse berada di sekeliling tuannya dan pengerusi itu. Pengerusi itu hanya ketawa tak henti-henti, membuatkan mereka rasa pelik dan bosan.

PENGERUSI: HAHAHAHAHAHA!

BLAZE: Dia dah gila ke?

ICE: Entah macam perangai kau Blaze.

BLAZE: Apaaa!

GEMPA: Dah jangan gaduh... *pandang tuan* nak buat apa dengan dia ni tuan?

Sementara mereka semua fikir nak buat apa dengan Pengerusi, tiba-tiba pengerusi bangun dan mengeluarkan pisau bedah di poket seluarnya dan cuba menusuk Reverse.

Reverse yang dah tahu taktik itu terus mengelak dan menghentak tangan pengerusi kuat hingga terlepas pisau itu. Pengerusi terus jatuh tersungkur ke lantai.

Reverse datang ke sebelahnya dan mengambil pisau yang terjatuh tadi. Semua elemental reverse hanya memandang tuannya dan tidak buat apa-apa.

Reverse terus menusuk belakang pengerusi banyak kali sampai darah terkeluar dan mercik ke seluruh tempat.

.

REVERSE: Kau ni nak buat aku meluat dengan kau ke?

TIKAM!

.

REVERSE: Aku bagi kau peluang!

TIKAM!

.

REVERSE: Untuk hidup!

TIKAM!

.

REVERSE: Tapi kau pilih jalan ni!

TIKAM!

.

REVERSE: Disebabkan kau... *pernafasan tersekat-sekat* haa... haa... aku tak akan... percaya pada sesiapa lagi!

TIKAM!

.

.

.

.

.

Reverse berhenti menikam pengerusi yang sudah tidak bergerak, Gempa pergi ke sisinya dan membawa Reverse ke katil semula. Elementals reverse yang lain memandang tuannya.

GEMPA: Tuan... *bersihkan tangan Reverse perlahan-lahan*

HALILINTAR: Tak perlu kotorkan tangan tuan...

ICE: Biar kami yang buat...

TAUFAN: Manusia macam ni tak perlu difikirkan.

Thorn mengambil mayat pengerusi dan memberi pokok carnivore nya makan. Thorn tak tahu pengerusi itu masih hidup atau tidak tapi yang pasti sekarang tak ada siapa kesah. Mereka semua melihat Thorn dan Thorn hanya tersenyum.

THORN: Apa? kan settle.. tak ada mayat tak ada bukti kan~

TAUFAN: Hhahaha terbaik laa kau Thorn!

Ice bertukar menjadi air dan membersihkan segala darah di bilik VVIP itu menjadi seperti sedia kala. Kemudian dia bertukar semula.

EXISTENCE *BOBOIBOY*Where stories live. Discover now