TOP SECRET FILE

393 28 8
                                    

Solar: Tuan dia ni banyak tanya laa.. apa kata kita kebumikan je diorang.

Halilintar: Betul tu sakit hati dari tadi menahan diri dari mentetak orang ni.

Reverse: Kalau korang rasa macam tu, aku lagi double rasa tu okay. *senyum*

Gempa: Ehemm okay serius semua, *dalam fikiran* tuan dah nak tak boleh sabar tu baik cepat *pandang Trio trouble maker* korang datang sini.

Trio trouble maker yang sedang bermain sama-sama terus berhenti dan pergi ke arah mereka.

Taufan: Show time!

Blaze: Dah nak mula ke?

Thorn: Hehehe~

.

.

.

.

.

TIME SKIP

.

Borara/ Vargoba: Aaaarghhh!!!

Thorn: Hahaha lagi Blaze lagi!

Blaze: Okayyy!!! *seksa*

Taufan: Kau suka lohong hitam kau kan apa kata kau rasa puting beliung aku pulak!

Trio Trouble maker menyeksa dua ekor alien durjana itu sampai mereka merayu-rayu minta dihentikan. Dah berjam-jam sampai mereka sudah tidak mampu untuk bertahan.

Borara: Aku dah merayu tolonglah!! aaargghh!!

Vargoba: Kami dah mengaku salah! kenapa kau tak berhenti seksa aku!

Thorn: Ada aku kesah~

Taufan: Apa yang kau buat pada Boboiboy lebih teruk dari ni.

Blaze: Terima je laa hahaha!

Borara: Tidakkk!!!

Vargoba: Boboiboy!! tolonggg!!!

.

Reverse, Gempa, Halilintar, Ice dan Solar buat tak endah dengan rayuan mereka berdua. Mereka berlima sedang berada di meja perbincangan yang di buat dari batu oleh Gempa. 

Reverse meletakkan alat yang boleh menjadi hologram komputer dan mula keluar Skrin hologram di depan mereka.

Kemudian Solar menaip sesuatu di hologram keyboard dan mula mengeluarkan segala info yang dia dan Taufan dapatkan semasa menyelinap masuk dan memaparkan pada skrin hologram di tengah-tengah meja.

Sekarang mereka berlima sedang lihat segala info mengenai armada tentera yang di tubuhkan oleh dua ekor alien itu.

Reverse: Ini sahaja ke yang mereka dapat buat selama berbulan-bulan ni? hah! *speecheless*

Halilintar: Aku ingat banyak laa armada yang dah dibuat tapi ini je ceh!

Ice: Not worth my attention woaahh... baik aku tidur. *peluk plushie*

Gempa: Nampaknya diorang cuma bersemangat waktu awal je dah lama-lama diorang malas nak buat.

Solar: Tuan! *tunjuk hologram* bukan ni ketua saintis yang mengawal planet Despina?!

Thorn: *muncul belakang* Betul laa tu.

Solar: Aaarghh!! terkejut aku Thorn! *spec nak terjatuh* yang lain pun senyap je tak cakap!

Thorn: Hhehehe *garu kepala*

Halilintar: Dah aku tengok kau fokus sangat, aku diam je laa.

Gempa: Lagipun Thorn yang suruh senyap-sanyap nak terkejut kan kau.

EXISTENCE *BOBOIBOY*Where stories live. Discover now