3. Bölüm

537 29 37
                                    

Biz geldikkkkk

Keyifli okumalarrrr ❤️

****

Maria ANDERSON

Flash back

Gözlerimi mercan ve incilerle süslenmiş bir revirde açtım.

Denizdeydim.

Poseidon'un krallığındaydım.

Tanrıya şükrettim. O sırada içeriye Damon girdi.

- Leydim iyi misiniz?

Onaylarcasına başımı salladım.

- Tanrılar Olimpos'ta toplandılar leydim. Anneniz de orada. Sizi de götürmem gerekli.

Korkuyla gözlerimi iri iri açtım ve yataktan fırladım. Damon'ın bana seslenmesini umursamadan hızla kıyıya doğru yüzdüm. Üstümde annemin zoruyla giydiğim, aptal beyaz elbiselerden biri vardı. Bence annem hâlâ Antik zamanını unutamamıştı ama ben beyaz elbiselerden nefret eder hale gelmiştim.

Kıyıya vardığımda hemen iskeleye çıktım ve kampa doğru koşturdum. Yanımda bir hançer vardı. Eğer saldırıya uğrarsam kendimi koruyabilirdim. Bir süre sonra kampa geldiğimde hemen içeriye girdim. Kheiron beni konuşturmaya çalışsa da ağzımdan tek kelime çıkmadı.

Hades'in evinde yaşadıklarımı unutamıyordum. Ölümün kıyısından dönmüştüm ve bana gösterdiği sanrılar... Berbattı. Kendimi çok kötü hissediyordum. Ya tekrar gelip beni kaçırırsa? Ya tekrar işkence ederse? Deli gibi korkuyordum.

Buradaki göle gittiğimde iskeleye gidip oturdum. Öylece suyu izledim. Hiçbir şey düşünmek istemesem de korkular bedenimi ele geçiriyordu. Birkaç gün boyunca kampta kaldım. Zihnimi meşgul etmek için elimden geleni yaptım. Ama ruhum iyileşeceği yerde daha da kötü oldum. Geceleri sürekli kabuslar görüyordum. Tek kelime edemiyordum. Kafayı yememe ramak kalmıştı.

Ve bir gün normalde yapmayacağım bir şeyi yaptım.

Canıma kastettim.

****

- Kızım canına kastedene kadar neredeydiniz siz söylesenize? Bu kadar ağır şeyler yaşamış küçük bir çocuğun psikolojisinin kötü olabileceği hiç aklınıza gelmedi mi? Nasıl başı boş bırakırsınız onu?!

- Kızına zamanında müdahale etmeseydik zaten şu an ölüydü. Bize bağırıp çağıracağına onu bu hale getiren kişiye bağır. Yeter artık Anna.

Dionisos sonunda öfkeyle bağırmıştı. Kampı kontrol etmeye gelmiş ardından Maria'nın yaralı bedeniyle karşılaşmıştı. Küçük kız hemen revire getirilmişti. Şu anda durumu iyiydi ama Anna köpürüyordu. Küçük kızı yaşadıkları yüzünden intihara kalkışmıştı.

Öfkeyle Olimpos'a geri döndü. Poseidon endişeyle kızına bakıyordu. Maria'nın gerçekleştimesi gereken pek çok kehanet vardı. Küçük kız şimdi ölemezdi.

- Durumu nasıl?

- Zamanında müdahale etmişler. Şimdilik iyi.

- Ne sebep olmuş intihara?

- Dionisos Maria'nın zihnini okudu. Hades'in yaptıkları yüzünden bu halde. Kızımın bu berbat psikolojiden nasıl kurtulacağını bilmiyorum. Ne yapacağım?

- Artemis senin Maria'ya yardım etmeni istiyorum. Yanında hiçbir erkek yok ve kızların ona eğitim verir, güçlenmesini sağlarsa daha iyi hissedecektir. Sonra kampta eğitime devam eder. Korkusunu yenmesini sağla.

Alfa'nın Meleği (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin